Vaderdagcadeautje
+13
Tania
Star007
mauwmauw
chipa
Jezzie
Flower_L
Suikerklontje
Clapperdie
Parisienne
Lejow
Wennes
koNijntje
_Lana_
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vaderdagcadeautje
Hi,
Weet iemand nog een origineel vaderdagcadeautje?
We doen niet echt aan cadeau's of iets, maar ik wil natuurlijk wel iets leuks doen namens de kindertjes.
Ik heb al eens een handdoek laten bedrukken met 'papa', maar die heb ik al gegeven , kon niet wachten, haha.
Weet iemand nog een origineel vaderdagcadeautje?
We doen niet echt aan cadeau's of iets, maar ik wil natuurlijk wel iets leuks doen namens de kindertjes.
Ik heb al eens een handdoek laten bedrukken met 'papa', maar die heb ik al gegeven , kon niet wachten, haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Vaderdagcadeautje
Ik heb een collage mok met foto´s besteld. Met code hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen
Gast- Gast
wij hebben wat meegekregen van het kdv voor vaderdag, zelf ben ik met t aan het vingerverven geweest.
verder doen we niet aan vaderdag, t is ook logeren zaterdag op zondag, dan gaan wij samen even weg.
verder doen we niet aan vaderdag, t is ook logeren zaterdag op zondag, dan gaan wij samen even weg.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
B heeft iets op het kdv gemaakt. Zelf heb ik ook met hem een mooie tekening geverfd.
Omdat ik zelf niet zo mobiel ben om met B naar de stad te gaan heb ik ervoor gezorgd dat mijn moeder een lekkere badolie van kneipp heeft gehaald voor hem.
Ik doe er een kaartje bij dat hij ontbijt op bed nog tegoed heeft zodra ik weer meer kan.
Omdat ik zelf niet zo mobiel ben om met B naar de stad te gaan heb ik ervoor gezorgd dat mijn moeder een lekkere badolie van kneipp heeft gehaald voor hem.
Ik doe er een kaartje bij dat hij ontbijt op bed nog tegoed heeft zodra ik weer meer kan.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Ik heb een collage mok met foto´s besteld. Met code hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen
Waar??
_Lana_- Ratel
Hij krijgt hier natuurlijk ook een ontbijtje op bed. Dat vind ik zo leuk om te doen.
Ze gaan nog niet naar het KDV, dus geen knutselwerkjes hier. En ik ga zelf nog niet knutselen, dat vind ik meer iets voor volgend jaar.
Misschien kan ik wel hun handjes en voetjes in de vingerverf stoppen en op een blaadje drukken, haha, is misschien ook wel leuk.
Ze gaan nog niet naar het KDV, dus geen knutselwerkjes hier. En ik ga zelf nog niet knutselen, dat vind ik meer iets voor volgend jaar.
Misschien kan ik wel hun handjes en voetjes in de vingerverf stoppen en op een blaadje drukken, haha, is misschien ook wel leuk.
_Lana_- Ratel
Vistaprint Lana!
R heeft van ons al een mooie foto op canvas gekregen en als ik er tijd voor heb wil ik B het rompertje aan doen met I pappa, en deze dan laten ontwikkelen.
R heeft van ons al een mooie foto op canvas gekregen en als ik er tijd voor heb wil ik B het rompertje aan doen met I pappa, en deze dan laten ontwikkelen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Vistaprint Lana!
Ah, dank je!
Ik had me net afgemeld voor de nieuwsbrief van Vistaprint.
Maar dan ga ik even een kijkje nemen daar. Dat is wel leuk voor op zijn werk.
_Lana_- Ratel
Oh dat was zeker een actie en nu niet meer gratis?
Of kun je later een code invullen?
Of kun je later een code invullen?
_Lana_- Ratel
Nee, via http://www.snapfish.nl/snapfishnl/gifts/product=Collagemok
Bij betalen kan je een code invullen en betaal je alleen 4,95 verzendkosten.
1 Collagemok € 12,99
MPA12MOK: -€ 12,99
Subtotaal: € 0,00
Standaardpost: € 4,95
Totaalbedrag bestelling: € 4,95
Geen idee of de code uniek is, je kan het altijd proberen...
Bij betalen kan je een code invullen en betaal je alleen 4,95 verzendkosten.
1 Collagemok € 12,99
MPA12MOK: -€ 12,99
Subtotaal: € 0,00
Standaardpost: € 4,95
Totaalbedrag bestelling: € 4,95
Geen idee of de code uniek is, je kan het altijd proberen...
Gast- Gast
Ik ben nu bezig met een zelfmaak-vaderdag cadeau namens N. Ze gaat niet naar een KDV, dus 'moet' ik het zelf doen! Hij wilde graag een receptenboek, om zijn eigen recepten in op te schrijven en diverse recepten te bewaren. Die ga ik dus maken van een multomap. Heb net zelf een koksmuts voor N. geknutseld en een fotoshoot gedaan waarin ze met koksmuts op met pannetjes en pollepels speelt. Ze wilde niet zo meewerken, maar heb 1 goede foto kunnen maken! Deze foto komt binnenin, op een tekening van N., als voorblad. De pagina's binnenin heb ik zelf gemaakt (waar hij dus zelf zijn recepten op kan schrijven), ook zitten er van die insteekhoezen in. Moet nog even wat verdere dingen verzinnen, maar het wordt al aardig wat!
Ook krijgt hij het boek van Rene van der Gijp (tsja.. voetballiefhebber). Wat zijn beroep is en wat zijn hobby is kunnen jullie met deze cadeaus vast wel raden
Ook krijgt hij het boek van Rene van der Gijp (tsja.. voetballiefhebber). Wat zijn beroep is en wat zijn hobby is kunnen jullie met deze cadeaus vast wel raden
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@ Stofzuiger: Bedankt voor de tip, dat ga ik snel even doen. Hoeveel fotootjes kunnen erop? Ik ga morgen even nieuwe, leuke foto's maken van de moppies. Leuk idee, hij wilde al een foto voor op zijn werk, dan is dit echt een leuk idee.
Hopen dat het dan ook nog geldt dan.
@ Parisienne: Wat leuk!! Wat zal papa verrast zijn .
Hopen dat het dan ook nog geldt dan.
@ Parisienne: Wat leuk!! Wat zal papa verrast zijn .
_Lana_- Ratel
ik wilde geen cadeautje doen, maar vind zo'n mok (voor €5 dan) toch wel een leuk idee!
ik heb 'm toch ook maar besteld!
ik heb 'm toch ook maar besteld!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
hebben jullie misschien ook een idee voor een papa waar de uk er nog niet van is? J had met moederdag ook een cadeautje omdat ik al een beetje mama was en nu wil ik dan ook iets terugdoen maar heb geen idee wat. t-shirtjes en rompertjes met i papa hebben we al.
Gast- Gast
Ik wilde ook niets doen maar zo'n mok is wel heel leuk!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
+1Arden schreef:Stofzuiger, hij doet het hoor, bedankt voor de tip
Suikerklontje- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 24
Registratiedatum : 11-06-12
L heeft op het kdv iets gemaakt. Zelf zijn we dit wknd met ouders in cp, dus ik denk dat ik donderdag voor papa en opa nog iets knutsel met l.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Lily schreef:hebben jullie misschien ook een idee voor een papa waar de uk er nog niet van is? J had met moederdag ook een cadeautje omdat ik al een beetje mama was en nu wil ik dan ook iets terugdoen maar heb geen idee wat. t-shirtjes en rompertjes met i papa hebben we al.
Ik heb deze besteld voor in mijn vriend zijn auto. Want heb idd ook al een rompertje met I papa liggen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Ik heb bij de hema een fles wijn besteld voor mn man en vader met als etiket een foto van f. 2 juni besteld maar door drukte is er vertraging bij de hema ontstaan. Hoop zo dat het op tijd klaar is!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
mijn man wil/krijgt voor zijn verjaardag (augustus) een nieuwe bbq. Onze dochter geeft hem voor vaderdag alvast een pakket met vleestangen enzo.
Gast- Gast
Mijn man zal van B. ook iets krijgen wat hij heeft geknutseld op het kdv, en gisteren heeft ie zelf zijn vaderdagcadeau gekocht: een nieuwe TomTom XXL!
Gast- Gast
Ik ga die mok denk ik ook bestellen, maar dan voor mijn eigen papa En voor mijn stiefvader. Zou die code twee keer werken?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Ik heb toen ik zwanger was een kaartje gekocht met superpapa erop,toen een klein verhaaltje ingeschreven namens onze zoon(we wisten toen al dat we een zoon zouden krijgen).Geen cadeaus's daar gaat vader en moeder dag bij mij niet om,gewoon een attentie in de zin van kaartje of tekening of iets,om te laten zien dat je je partner respecteert en waardeertLily schreef:hebben jullie misschien ook een idee voor een papa waar de uk er nog niet van is? J had met moederdag ook een cadeautje omdat ik al een beetje mama was en nu wil ik dan ook iets terugdoen maar heb geen idee wat. t-shirtjes en rompertjes met i papa hebben we al.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
ik ben ook bezig zo'n mok te bestellen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2