tandverzorging...
+24
Blond
Penny Blossom
Zwerver
Zora
VanillaRose
Ilargi
_Cyn_
Suus
Benthe
Caroow
Tyrael
norah
Arwyn
Rush
Krullebol
Caresses
Highway
girli
Raindrop
Jeanette
Jerry
Puggle
Toet
duckie
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: tandverzorging...
Ooh La La! schreef:Benthe schreef:Ik poets 2 of 3 keer per dag met een elektrische tandenborstel. Daarnaast flos ik iedere dag en gebruik ik ook vrijwel dagelijks van die ragertjes/stokers.
Voor de mensen die 1x per dag poetsen, wanneer poets je dan? 's Ochtends of 's avonds? Ik vind het zo weinig en kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een van de twee overslaat.
Dit vraag ik me dus af bij 3x poetsen. Poets je tussen de middag ook je tanden?!
Zie mezelf namelijk niet met een tandenborstel op kantoor de toiletten in duiken ofzo
Ik poets met zo'n sonicare, 1 of 2x per dag.
Tussen de middag inderdaad als ik daar de gelegenheid voor heb en ook wel 's avonds na het eten, dus dan haal ik zelfs wel 4x per dag.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Rush schreef:Ik poets meestal `s avonds, tijdens het douchen.Caro schreef:En poets je dan 's ochtends liever of 's avonds Rush?
Ik val je niet aan hoor, maar heb je dan niet het idee dat je 's ochtends uit je mond stinkt?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ik stink `s ochtends niet uit m`n mond. De grootste oorzaak dat een mens `s ochtends uit de mond stinkt komt door een droge mond/weinig speeksel aanmaak. Ik slaap niet met m`n mond open dus droogt m`n mond ook niet uit. Als ik verkouden ben en dus wel met m`n mond open slaap, dan moet ik `s ochtends wel poetsen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Nee ik stink `s ochtends niet uit m`n mond. De grootste oorzaak dat een mens `s ochtends uit de mond stinkt komt door een droge mond/weinig speeksel aanmaak. Ik slaap niet met m`n mond open dus droogt m`n mond ook niet uit. Als ik verkouden ben en dus wel met m`n mond open slaap, dan moet ik `s ochtends wel poetsen.
ik slaap 's nachts ook altijd met m'n mond dicht, maar ruik toch niet fantastisch uit m'n straatje 's ochtends...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ruik dan gewoon, net als overdag. Natuurlijk ruik je net na tandenpoetsen anders en fris, maargoed dat duurt ook maar 5 minuten en dan is dat weer 'gewoon'.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als ik bij mijn vriend ben poets ik handmatig. Ik probeer twee keer per dag, maar ik ontbijt altijd op mijn werk dus heb geen zin om daarvoor te tandenpoetsen. Daarna stook ik mijn tanden en spoel ik met mondwater. Thuis poets ik elektrisch..
Gast- Gast
2x per dag elektrisch + 's avonds na spoelen met mondwater. Tussendoor kauw ik kauwgom voor een frisse adem.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: