KettingWhatsApp?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
KettingWhatsApp?
Wist even niet hoe ik het anders moest noemen. Dus vandaar de Kettingbrief veranderd in Kettingwhatsapp.
Vandaag kreeg ik een bericht over dat Whatsapp in de zomer een betalende dienst wordt, a la sms. Er werd verzocht om de wa 18 of 8 keer door te sturen. Maar dat ben ik niet van plan. Er staat ook iets over, over zes uur ofzo? Dat een poppetje van kleur moet veranderen of dat het anders betalen geslagen is?
Nu weet ik dat providers tegen de gratis dienst zijn. En dat het kabinet daarover in debat zou gaan. Maar zelf tegen het betalen per bericht was (zullen er zelf ook wel gebruik van maken, haha).
Maar is er uberhaupt al iets bekend over wat er met de dienst gaat gebeuren? En het bericht zal wel dikke lariekoek zijn? Iemand die het weet?
Vandaag kreeg ik een bericht over dat Whatsapp in de zomer een betalende dienst wordt, a la sms. Er werd verzocht om de wa 18 of 8 keer door te sturen. Maar dat ben ik niet van plan. Er staat ook iets over, over zes uur ofzo? Dat een poppetje van kleur moet veranderen of dat het anders betalen geslagen is?
Nu weet ik dat providers tegen de gratis dienst zijn. En dat het kabinet daarover in debat zou gaan. Maar zelf tegen het betalen per bericht was (zullen er zelf ook wel gebruik van maken, haha).
Maar is er uberhaupt al iets bekend over wat er met de dienst gaat gebeuren? En het bericht zal wel dikke lariekoek zijn? Iemand die het weet?
Gast- Gast
Re: KettingWhatsApp?
ik heb hem ook gehad en ik doe er niets mee, ben wel benieuwd idd of er iets van kloopt
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Dit is inderdaad een onzin bericht. Kreeg hem vandaag ook 2x en vroeg me ook al af wat het was. Maar mijn vriend had op zijn twitter dat het een onzin berichtje was. Het is net zo'n berichtje als die je vaak ook op je hotmail krijgt.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
ik heb ze ook twee keer gehad maar ook een berichtje dat het onzin was en dat het ook op de whatsapp site stond dat je er niet aan mee hoeft te doen....http://www.whatsappen.nl/nieuws/2012/06/11/flash-whatsapp-hoax-weer-actief/
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: