Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

+23
VeryCherry
RYW
Toet
ExpressoB
Bazinga
PrimaBella
Japie
Angela_1986
girli
Oasis
Raindrop
Sushi
Stuiterbal
Annemoontje
Lady Starstruck
Davinia
Roxi3
Burn
Poubelle
Steep
Lejow
TukTuk
silly-one
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  silly-one ma 11 jun 2012 - 4:48

sms:
Gestuurd naar mijn moeder: Nadal wint in 4 sets, die laatste was 7-5. Die domme kop slaat op match point een dubbele fout. Terecht! Fijne vakantie.
Ontvangen van mijn date: Hierbij mijn nummer, en bevestiging van onze afspraak voor vrijdag aanstaande smile. Tot dan xx

WA
Gestuurd naar een vriendin; Check
Ontvangen van een collega
Lees dit please! Hallo allemaal, het lijkt erop dat alle waarschuwingen echt waren. Het gebruik van WhatsAPpe kost geld vanaf de zomer van 2012. Als u dit bericht zou willen sturen naar 18 verschillende op uw lijst zal ut pictogram blauw zijn en zal gratis zijn voor jou. Als je dit niet gelooft. Zie dat morgen om 6 uur je WhatsAppe eindigt.En dan moet je betalen om het te openen, dit is een wed. Deze boodschap is voor het informeren van al onze gebruikers. Onze servers hebben onlangs problemen gehad, dus we vragen uw hulop om dit op te losse. Wij eisen van onze actieve gebruikers dat dit bericht doorgestuurd wordt naar elk van de mensen in uw lijst met contactpersonen aan onze actieve gebruikers met behulp van WhatsApp te bevestigen, als je dit bericht niet verzendt naar al uw contacten in WhatsApp, dan is uw account inactief, met als gevolg het verliezen van al uw contacten.


Het laatste bericht vind ik nogal raar, geloof het ook niet echt aangezien ik met google al heb gezien dat WhatsApp gewoon voor 2 dollar weer een jaar te gebruiken is. Ze willen puur geld zien denk ik ( ook logische lijkt mij maar ja)
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  TukTuk ma 11 jun 2012 - 4:49

Die laatste heb ik net ook gehad van mijn zus. Het is idd gewoon een hoax.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Lejow ma 11 jun 2012 - 4:50

Sms:
Gestuurd:
En het is toch kutweer (naar mijn moeder)
Ontvangen:
Inderdaad, dus lekker onder de wol!! xxx (van mijn moeder)

WA
Gestuurd:
Het is gewoon donker hier (naar Sparkling Eyes)
Ontvangen:
Volop zon hier Very Happy (van Sparkling Eyes)

Dat laatste berichtje is volgens mij gewoon zo'n hoax ding inderdaad... Eens in de zoveel tijd duiken ze op.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Steep ma 11 jun 2012 - 4:53

SMS:
Laatst gekregen van een klasgenootje:
Mooi zo! Ga ik me er niet meer druk over maken. X
Laats gestuurd ook naar dat klasgenootje:
Nee idd! Alles is nu in orde smile

Laatste WA:
Gekregen van een klasgenootje:
(Gaat over mijn sollicitatie van a.s. donderdag) Oh heeeel goed!! Als je maar een start hebt!
Laatst gestuurd naar dat klasgenootje:
Jaaaaaa daarom Very Happy
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 4:59

Sms
Verstuurd: Super! 25 kinderen. X
Ontvangen: Winkeltje bestaat niet meer bij speelcadeau gekocht 5 x 6 st in zakje xxx
(van en naar mijn moeder)
Whatsapp
Verstuurd: Prima! Ik duim voor mooi weer!
(naar mijn tennisduo)
Ontvangen: Maar nu nog niet handig.
(van mijn vriend)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Poubelle ma 11 jun 2012 - 5:11

SMS
Gekregen: Haha, stel je voor dat tie echt komt.. Weird! ;)x
Gestuurd: Haha ja toch! Zou ie eindelijk iets doen wat ie heeft gezegd. Nahh, ik reken er niet al te hard op Wink x

WA
Gekregen: Hopelijk blijft t droog
Gestuurd: Ik hoop t ook!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Burn ma 11 jun 2012 - 5:16

Sms:
Gestuurd:
Hugggg voor jou sis! Je mag me altijd smsen, bellen of vanavond ff kletsen! (Naar zusje, ze kwam net erg verdrietig naar beneden na een gesprek met haar vriendje, maar ze moest werken dus had geen tijd.)
Ontvangen:
Mijn Digi-D code!

Whatsapp:
Gestuurd:
Nee, ook erg belangrijk! (Naar Mirjam4you)
Ontvangen:
Oke, ga ik nog even de pinguins checken! (Van een kameraad die ik even naar de Zuidpool had gestuurd!)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Roxi3 ma 11 jun 2012 - 5:20

Whatsapp

Verstuurd naar een vriendin:
Maar het is toch gelukt dus je hebt hem niet nodig!

Ontvangen van een vriendin:
Jup heb evaluatie form negatief ingevuld voor hem

Sms

Ontvangen van een vriend:
Ja maar volgens mij n deel ervan, hoef niet n heel jaar in t halen. Idd nog 3 weken! Succes

Verstuurd naar een vriend:
Thanks!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Davinia ma 11 jun 2012 - 5:22

Sms van vriendin:
Hahaha, nee, hij houdt er inderdaad niet van. Toen ie met ons mee reed naar de voetbal ging *naam van haar vriend* hem ook allemaal pesten door de muziek van Guus keihard aan te zetten, haha. Leuk dat je zaterdag komt, tot dan! X

Laatst gestuurd:
Nee, ben toen niet mee geweest. Ze hadden nog een kaartje over, maar had die meiden toen maar 1 keer gezien en vriendje ging niet, omdat ie er niet van houdt. Ik ben zaterdagavond gewoon van de partij hoor, al is het maar een half uurtje! Kus
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 5:23

Ontvangen App:
Liefje, ben heel druk. Je hoort me zo. Kus

Verstuurde App:
Is goed schat, succes. Ik hoop dat alles goed gaat smile Kusje.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 5:31

Laatst ontvangen sms: Tancode voor een ING betaling Wink

Laatst verstuurde sms (was even diep graven, deze is van eind maart haha): Mooi zo! Ik hoor het snel van je! x



Laatst verstuurde app (aan vriendin): Sukkels!

Laatst onvangen app (van diezelfde vriendin): Jup!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 5:33

Sms verstuurd: Thanks! Ik kwam je jongste net nog tegen in Deen, die stond als een volwaardige puber een pizza uit te zoeken, whaha. Jullie waren nog maar net weg zeker? Geniet van je weekendje samen!

Sms ontvangen: Die ze vervolgens schaamteloos op de bank voor de tv hebben opgegeten denk ik. Heerlijk. Wij gaan zeker genieten, dank je, tot vrijdag!! Liefs


WA ontvangen: Macaroni?
WA verstuurd: Oeh had lekker geweest. Nog een andere suggestie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 6:16

Laatst gestuurde sms: Gaat het zaterdag nog gewoon door? X
Laatst ontvangen sms: Dank je wel voor je berichtje, ik neem ze donderdag wel mee.

Laatst ontvangen WA: Ken ik niet, schuimen die vanzelf ofzo? Of gewoon poets je toet doekjes?
Laatst gestuurde WA: Hij komt er NU aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 6:20

Sms
Van vader: Het word wel wat later hoor tegen half vijf.
Naar vader: Ok, dat is goed.

(Heul interessantGoede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app 394967)

Whatsapp:
Van onderbuurman: Kettingwhatsapp.
Van een vriend: Slaapze.

(Ook zo interessant...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Lady Starstruck ma 11 jun 2012 - 6:32

Sms:
ontvangen: Een foto van een oude bekende met een slang om zijn nek

Verstuurd (aan die bekende): Mooie slang. Je bent zelf trouwens ook niks veranderd.

Whatsapp:
verstuurd aan Lejow: jaaa zal ff stemmen. Moest ik nog doen
Ontvangen van Lejow: 2 dansende poppetjes
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 6:34

Gekregen van vriendin:
Okee, thanks x

Verzonden naar haar:
Aan de vervanger van (Naam docent). (Naam Docent) is namelijk met zwangerschapsverlof. Weet zo niet hoe die heet. Als je (naam docent) een mail stuurt krijg je een automatisch antwoord terug met een emailadres van de vervanger. X

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Annemoontje ma 11 jun 2012 - 6:44

Laatst gekregen sms:
En toch hou ik van je en ook heb ik jou gemist dit weekend. Het spijt me dat je niet altijd wat aan me hebt

Laatst verstuurde sms: Ja echt een domper, dank je wel meis!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Stuiterbal ma 11 jun 2012 - 6:56

Sms:

Gestuurd: (naar mijn zus) Oh jammer next time. xxx
Ontvangen: (Van mijn zus) JA ZEKER WE MOETEN WEER AFSPREKEN XXX ( ik vind haar schrijven zo irritant die rot caps lock. Dat doet ze nu altijd )


Whatsapp:

Ontvangen: (van Burn) Nou inderdaad !
Gestuurd: (naar Burn) Ik heb er buikpijn van pfff
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Sushi ma 11 jun 2012 - 6:59

.


Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Raindrop ma 11 jun 2012 - 7:11

Laatst verstuurde sms: Haha ja druk druk he. Moet je lang werken? Herman moet ook werken zeker? We zullen snel weer bellen via skype. Mijn stage zit erop sinds maandag. Groetjes xxx

Laatst ontvangen sms: Hallo, hoe gaat t met jou? Opleiding achter de rug? Kan niks meer volgen omdat k geen fb profiel meer heb. Gr.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Oasis ma 11 jun 2012 - 7:26

Laatste ontvangen sms: Ben net aangekomen, ik bel als ik in het hotel ingechecked ben xx
Laatst verstuurde sms: Oke lief xx

(Vriend is naar het buitenland voor zijn werk, en toen hij smste was hij dus net geland).

Laatste ontvangen WA: Succes met boodschappen doen!
Laatst verstuurde WA: Thanks!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  girli ma 11 jun 2012 - 7:34

Laatst ontvangen sms: halve?

Dat was het antwoord van vriendje over de vraag of dat we nog brood in huis hadden toen ik in de supermarkt stond.

Ik heb geen whatsapp.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Angela_1986 ma 11 jun 2012 - 7:39

Laatst ontvangen smsje (van 'n collega): "Hni hoe is het met je ik zat net aan je te denken gaat het weer een beetje hou je haaks he schatje voor je het weet zie je me weer haha gr". Ze is niet zo van de leestekens Wink

Laatst verstuurde smsje (naar dezelfde collega): "Hoi *naam collega*, thanx lief van je! Voel me gelukkig weer wat rustiger, ondanks dat er nog niets duidelijker is geworden. Jaaa nog maar 3 nachtjes slapen haha!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Japie ma 11 jun 2012 - 8:21

Laatst gekregen sms van mijn moeder: Je appels liggen nog hier.

Laatst verstuurd naar mijn moeder: Ja kwam ik thuis achter



Laatst gekregen whats app: Jij stoort nooit dat weet je ( van vriend )

Laatst verzonden: Ja maar nu kun je ongestoord film gaan kijken ( naar vriend )
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  PrimaBella ma 11 jun 2012 - 8:27

Laatst gekregen sms van mijn zusje: Op mijn bureau. Xxxx
Laatst verzonden sms naar mijn zusje: Ik vertrek nu.. Dus kom zo maar vast naar buiten.
(Ze ging met school een dagje weg en was haar portemonnee vergeten. Dus toen mocht ik die even brengen.. Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app 253468018)

Laatst verzonden WA naar mijn vriend: Nu kijken of er een film op tv is
Laatst gekregen WA van mijn vriend: Voetbal!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app Empty Re: Goede ouwe! Laatste gekregen/ontvangen sms/whats-app

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum