Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sprongen

5 plaatsers

Ga naar beneden

sprongen Empty sprongen

Bericht  mauwmauw ma 11 jun 2012 - 2:06

weet iemand of er rond de 20 maanden ook een sprong zit,kan het op internet niet echt vinden,en ben te lui om het boek te zoeken die ik ergens in deze chaos heb liggen.
V word woensdag 20maanden en gaat op moment erg snel met ontwikkelen(vooral ontwikkeling met eten en praten)hier ben ik uiteraard blij om,en vroeg me af of er een sprong was,dan zal het voor het eerst zijn dat het zo duidelijk is
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sprongen Empty Re: sprongen

Bericht  loesje ma 11 jun 2012 - 2:35

het zal me niks verbazen want alex kan ook ineens een stuk meer en is stront vervelend en eenkennig aan het doen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annemie ma 11 jun 2012 - 2:36

Dan heeft mijn zoontje de 23 maanden sprong, hij kan in een week tijd ineens kruipen en lopen.. eindelijk.. haha Very Happy Weet niet of er met 20 maanden ook een sprong is..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mauwmauw ma 11 jun 2012 - 2:42

@annemie,wat goed dat hij kan lopen en kruipen,een "last"minder vind ik dan,onbewust toch wel zorgen gemaakt over het niet eten van v.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Darius ma 11 jun 2012 - 3:11

In het boek Oei, ik groei staat niets meer over sprongen met 20 maanden. Ik geloof dat het tot 18 maanden gaat. Maar eigenlijk geloof ik niet zo in sprongen, of in ieder geval niet in het boek Oei ik groei.

Ik heb nu uit de bieb het boek: Kijk eens wat ik kan, van Marga Schiet en Jose Sagasser en die vind ik wat prettiger.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012

Bericht  Steep ma 11 jun 2012 - 3:15

@Darius; De kern van die sprongetjes, daar geloof ik wel in. Alleen alle drama die er omheen wordt gemaakt.. Toen ik de eerste keer een hoofdstuk las schrok ik me te pletter! Nu kijk ik dus alleen nog voor de feitelijke dingen in het boekje (naja mijn schoonzus, ik heb m niet aangeschaf haha Wink). R zit geloof ik in zijn 11 maanden sprong en wat er wordt beschreven (over wattie dan allemaal kan daarna).. klopt denk ik wel. Ook dat hij slechter slaapt e.d. klopt wel.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Annemie ma 11 jun 2012 - 3:19

mauwmauw schreef:@annemie,wat goed dat hij kan lopen en kruipen,een "last"minder vind ik dan,onbewust toch wel zorgen gemaakt over het niet eten van v.

Ja,heel fijn,je gaat je toch zorgen maken,je moet hem wel aan beide handen vasthouden,maar hij kan eindelijk stapjes zetten.. en kruipen natuurlijk..
Fijn dat jouw zoontje beter eet en praat!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Darius ma 11 jun 2012 - 3:20

Steep: ik geloof ook wel in de kern van de sprongetjes, maar ik vind het boek Oei ik groei heel erg irritant.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012

Bericht  Steep ma 11 jun 2012 - 3:24

Darius schreef:Steep: ik geloof ook wel in de kern van de sprongetjes, maar ik vind het boek Oei ik groei heel erg irritant.

Ja dat heb ik dus ook.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  mauwmauw ma 11 jun 2012 - 7:39

Annemie schreef:
mauwmauw schreef:@annemie,wat goed dat hij kan lopen en kruipen,een "last"minder vind ik dan,onbewust toch wel zorgen gemaakt over het niet eten van v.

Ja,heel fijn,je gaat je toch zorgen maken,je moet hem wel aan beide handen vasthouden,maar hij kan eindelijk stapjes zetten.. en kruipen natuurlijk..
Fijn dat jouw zoontje beter eet en praat!
Zo zijn we met V ook begonnen hoor,2 handjes vast houden,V is pas los gaan lopen toen hij zelf kon op staan,dat hebben we hem geleerd op het happe naar pijnenburg manier(zijn lievelings knuffel hoog houden,en die ging hij toen pakken)dag later liep hij.buiten lopen heeft nog wel een 2 weken geduurd voordat hij dat deed.

ja vanmiddag sta ik zijn pap te maken,en ondertussen mijn broodje,krijsen om het broodje...kreeg geen pap er meer in.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  mauwmauw ma 11 jun 2012 - 7:41

@darius,inderdaad dat boek is ook iritant,heb ook spijt dat ik hem gekocht heb.gelood inderdaad net als jij wel in sprongen maar de drama erom...kind wilt alleen mama(nog nooit wat van gemerkt,V is gelukkig(nog)nooit eenkennig geweest)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud