Toverland
+2
Bruintje Beer
Annie24
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Toverland
Wie is er al eens naar Toverland geweest?
Hoe was het met de drukte?
wij gaan over 2 weken naar CP en zitten nog gen 15 minuutjes vanaf Tovarland. Een kaartje voor een volwassen persoon kost normaal 23 euro, maar via CP kan je een weekkaart kopen voor 22 euro. Dat hebben we dus gedaan omdat we dan iig ergens heen kunnen als het slecht weer is, maar ook als het lekker weer is.
Ben alleen benieuwd wat ik me wat betreft de drukte voor moet stellen.
Hoe was het met de drukte?
wij gaan over 2 weken naar CP en zitten nog gen 15 minuutjes vanaf Tovarland. Een kaartje voor een volwassen persoon kost normaal 23 euro, maar via CP kan je een weekkaart kopen voor 22 euro. Dat hebben we dus gedaan omdat we dan iig ergens heen kunnen als het slecht weer is, maar ook als het lekker weer is.
Ben alleen benieuwd wat ik me wat betreft de drukte voor moet stellen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Toverland
Wij gaan volgende week naar Limburg en gaan dan ook naar toverland w.s. dus ben ook wel benieuwd
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij wonen in de buurt van toverland .
Door de weeks valt het op het moment wel mee wat betreft drukt, mijn vriend is vrijdag nog geweest met mijn dochtertje en toen was het vrij rustig.
Het weekend zal het wel een stuk drukker zijn.
Maar het is op zich wel leuk, maar niet super groot of zo al gaan ze wel flink uitbreiden.
Door de weeks valt het op het moment wel mee wat betreft drukt, mijn vriend is vrijdag nog geweest met mijn dochtertje en toen was het vrij rustig.
Het weekend zal het wel een stuk drukker zijn.
Maar het is op zich wel leuk, maar niet super groot of zo al gaan ze wel flink uitbreiden.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Ik vi d het erg leuk maar jouw kindje us er nog wel erg jong voor Annie. Zal in niet veel dingen mogen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
rups83; dan slaan we het weekend over en gaan we doordeweeks
Printje; I know Dat hij (bijna) nergens in kan maakt niet uit. Hij vindt het waarschijnlijk al prachtig om alles te bekijken. Het is ook meer dat we niet de hele week in het huisje kunnen/willen zitten. Zwemmen en de speeltuin is leuk, maar Toverland zit zo dichtbij dat we daar ook een kijkje gaan nemen.
Printje; I know Dat hij (bijna) nergens in kan maakt niet uit. Hij vindt het waarschijnlijk al prachtig om alles te bekijken. Het is ook meer dat we niet de hele week in het huisje kunnen/willen zitten. Zwemmen en de speeltuin is leuk, maar Toverland zit zo dichtbij dat we daar ook een kijkje gaan nemen.
Annie24- Ratel
Ik woon er ook in de buurt en het schijnt nu echt nog mee te vallen met de drukte, vooral doordeweeks.
En of het nu slecht of goed weer is, je kunt je er altijd goed vermaken!
En of het nu slecht of goed weer is, je kunt je er altijd goed vermaken!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Annie24 schreef:Het is ook meer dat we niet de hele week in het huisje kunnen/willen zitten
Dan kun je ook bij mij een bakkie komen doen;)
Overigens heb je wel kans dat er veel schoolreisjes zijn in de week dat jij gaat, het is dan de laatste schoolweek voor het Zuiden.
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
sharky schreef:Annie24 schreef:Het is ook meer dat we niet de hele week in het huisje kunnen/willen zitten
Dan kun je ook bij mij een bakkie komen doen;)
Overigens heb je wel kans dat er veel schoolreisjes zijn in de week dat jij gaat, het is dan de laatste schoolweek voor het Zuiden.
Jaja, dat staat op de planning Moet alleen even kijken of R. dan meewil of niet en wat voor weer het wordt. Met 30 graden sla ik het bezoekje aan jou over en duiken we het zwembad in
Schoolreisjes???? Ik hang wel een bord op dat alle schoolreisjes zijn afgelast
Annie24- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: