Help! Stijltang staat misschien nog aan
+15
June
Raindrop
Caribbeanlover
Kaat
kajaka88
Tinus
Paper Crown
Tiana
FireButterfly
Bay
Puggle
Monte
Ella
Ibbeltje
Niekske
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Help! Stijltang staat misschien nog aan
Ik ben echt zo'n doos, ik vergeet altijd of ik dat ding wel uitgezet heb... nu ben ik ruim twee uur rijden van huis en ik kan het dus niet even checken. Kan er veel gebeuren als ie nog aan staat? Als ie aanslaat, ligt ie op de wasmachine, maar verder helemaal vrij, er liggen geen spullen op of tegen. Ik weet niet hoe warm die kan worden, het is een eenvoudige tang van Carmen. Hopelijk kan iemand me een beetje gerust stellen...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Help! Stijltang staat misschien nog aan
Ik heb geen idee, maar ik zou ook niet gerust zijn. Hoop dat iemand je gerust kan stellen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heeft niet iemand in de buurt van je huis een sleutel, zodat die even kan gaan kijken
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Heb je niet iemand in de buurt van je huis met een sleutel die even de stijltang even uit kan gaat zetten? Ik zou er ook niet zo gerust op zijn.
Gast- Gast
Ik hoop dat er iemand kan kijken, want zo'n ding wordt denk ik wel 180-200 graden, die zou ik niet graag aan laten staan(ik ben je niet echt aan het geruststellen merk ik )
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
alleen de huisbazin, maar ik vind het zo idioot om haar te bellen... zeker als dat ding gewoon uit blijkt te staan. Het is zo'n vanzelfsprekende handeling dat ik vaak vergeten of ik het wel gedaan hebYvette schreef:Heeft niet iemand in de buurt van je huis een sleutel, zodat die even kan gaan kijken
Niekske- Kletskop
Een stijltang is denk het laatste wat ik aan zou willen hebben staan als ik niet thuis ben
Gast- Gast
Denk dat die met brand ook niet blij is..Niekske schreef:alleen de huisbazin, maar ik vind het zo idioot om haar te bellen... zeker als dat ding gewoon uit blijkt te staan. Het is zo'n vanzelfsprekende handeling dat ik vaak vergeten of ik het wel gedaan hebYvette schreef:Heeft niet iemand in de buurt van je huis een sleutel, zodat die even kan gaan kijken
Gast- Gast
Ik zou zeker even iemand laten kijken. Die dingen worden zo warm en slaan wel af as ze op temp zijn, maar toch dan warmen ze weer gelijk op. Ik zou er niet gerust op zijn.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Herkenbaar dit heb ik ook vaak. Gelukkig weet ik dat mijn stijltang van zelf uitgaat na een bepaalde tijd. Ik hoop die van jou ook!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ok toch maar even gebeld en ze gaat het checken... het huis is echt een bende en dan zal je zien dat dat ding gewoon uit staat natuurlijk... vanavond ga ik haar even een fles wijn brengen als bedankje denk ik.
Niekske- Kletskop
Goed gedaan dat je haar toch gebeld hebt.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Heel goed, ik ben benieuwd of hij nou aan of uit staat.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ben ook benieuwd! En wat ik zelf altijd doe is de stekker uit het stopcontact trekken, dan weet ik zeker dat hij niet meer aan kan staan als ik weg ben..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Als ik em uitzet, haal ik ook meteen de stekker eruit normaal, maar ik wist echt niet of ik dat nu gedaan had. Ze smste net dat de stijltang nog in het stopcontact zat en dat ze em eruit gehaald heeft. Dus ik denk idd dat ie nog aan stond... pfff hoe onthouden jullie of je em uitgezet hebt? Het is zo'n routine-ding bij mij, dat ik nooit onthou of ik het wel gedaan heb.
Niekske- Kletskop
Ik twijfel er ook nog regelmatig over, maar meestal bedenk ik het me voor ik vertrek, dus dan kijk ik even boven en dan blijkt dat ik hem al uit het stopcontact had gehaald .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Zo herkenbaar. En hij is altijd uit, maar het is zo'n ombewuste handeling dat als je na gaat denken het gewoon niet meer weet...
Gast- Gast
Ik zet 'm uit en berg hem na 5 min op! Juist om dit soort dingen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Je ticker2CKC2 schreef:Ik zet 'm uit en berg hem na 5 min op! Juist om dit soort dingen!
Gast- Gast
Oh, dit zou ook echt iets voor mij zijn. Ik doe heel veel dingen automatisch, en dan denk ik later..'heb ik nou wel of niet...'.
Maar wel heel goed dat je hebt gebeld, het zal je gebeuren zeg...!
Maar wel heel goed dat je hebt gebeld, het zal je gebeuren zeg...!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Oei maar goed dat je iemand hebt laten kijken. Ik vergeet het ook altijd. En ik weet ook gewoon nooit of ik hem nou wel of niet uit heb gedaan. Probeer mezelf nu aan te leren hem direct op te ruimen, heb er zo'n tas om dus na gebruik direct stekker eruit en weer terug in de kast.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Fijn dat je er iemand naar hebt laten kijken, want kan mij voorstellen dat je anders ook niet echt rustig kan blijven zitten. Als ik mijn haar heb gestijld doe ik altijd heel bewust de aanknop omzetten en de stekker uit het stopcontact halen. Ik zeg dan ook altijd even hard op tegen mijzelf dat hij er uit is Want het is idd iets dat je onbewust doet.
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Niekske schreef:Als ik em uitzet, haal ik ook meteen de stekker eruit normaal, maar ik wist echt niet of ik dat nu gedaan had. Ze smste net dat de stijltang nog in het stopcontact zat en dat ze em eruit gehaald heeft. Dus ik denk idd dat ie nog aan stond... pfff hoe onthouden jullie of je em uitgezet hebt? Het is zo'n routine-ding bij mij, dat ik nooit onthou of ik het wel gedaan heb.
Ik heb er een die als die in het stopcontact zit sowieso al aanstaat. Maar ik begrijp dat jij die dan alsnog moet aanzetten.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik heb er eentje die vanzelf uitgaat na een half uur. Hierom!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: