Rotterdam meeting, 4 augustus @ 13.30 - gaat niet door
+13
Roodkapje
ExpressoB
ekiaam87
Aardbei
Niki
Bliss
Annie24
Lejow
Ella
Anousch91
Pompoen
Aziraphale
mzcharlotte
17 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Rotterdam meeting, 4 augustus @ 13.30 - gaat niet door
тыквашка schreef:Lady's ik kreeg net het boekje van spoordeelweken in de bus, daarin zit een bon voor het tweede kaartje gratis voor spido, 't is wel tot maximaal 10,50 maar er staat niet dat het voor een specifieke rondvaart is. Dus als we een paar van die bonnen meenemen dan kunnen we in waarschijnlijk in ieder geval 5,25 euro korting per persoon krijgen, da's toch weer leuk (kun je weer wat van drinken aan boord).
Ja hee, dat wilde ik net plaatsen
Maar ik heb er dus ook 1!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk alleen niet dat ze geldig zijn, want ze zijn geldig voor de vaarten die 75 min duren.
En wij wilden voor zo'n langere gaan toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
Is vast speciaal voor ons ;-).
Ik ben ook helemaal blij met de meereis kaart want ik heb nog een dagkaart liggen die ik na mijn ov gekregen heb bij mijn voordeelurenkaart. Kunnen we volgende week mooi richting Terschelling mee gaan en dan besparen we een heleboel: € 26,20 treinkosten dus we betalen voor de heen en de terugreis uiteindelijk € 26,20 en we betalen geen benzinekosten en nog erger, parkeerkosten a € 54,60 en ik had de bootkaartjes ook al een half jaar geleden gekocht met een actie (je kunt ze altijd wijzigen en we gaan meestal wel een paar keer per jaar) en het huisje kost ons 300 euro voor twee weken dus we kunnen lekker uit eten op vakantie!! (dan denk ik er maar niet over na wat we al uitgegeven hebben aan klusspullen de afgelopen week)
Ok totaal offtopic dit, maar voel me helemaal de koning te rijk haha :-D!
Ik ben ook helemaal blij met de meereis kaart want ik heb nog een dagkaart liggen die ik na mijn ov gekregen heb bij mijn voordeelurenkaart. Kunnen we volgende week mooi richting Terschelling mee gaan en dan besparen we een heleboel: € 26,20 treinkosten dus we betalen voor de heen en de terugreis uiteindelijk € 26,20 en we betalen geen benzinekosten en nog erger, parkeerkosten a € 54,60 en ik had de bootkaartjes ook al een half jaar geleden gekocht met een actie (je kunt ze altijd wijzigen en we gaan meestal wel een paar keer per jaar) en het huisje kost ons 300 euro voor twee weken dus we kunnen lekker uit eten op vakantie!! (dan denk ik er maar niet over na wat we al uitgegeven hebben aan klusspullen de afgelopen week)
Ok totaal offtopic dit, maar voel me helemaal de koning te rijk haha :-D!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Lejow schreef:Ik denk alleen niet dat ze geldig zijn, want ze zijn geldig voor de vaarten die 75 min duren.
Staat dat er op? Hmm ik ga nog een keer kijken want ik dacht dat het er niet op stond!
Edit: zucht ja, ik keek bij de voorwaarden, maar bovenaan staat: "maak een rondvaart van 75 minuten, bladiebladiebla"
Iemand zin om ze te bellen en te vragen of ze ook geldig zijn op die langere?
Ik heb het onwijs druk dus ik ga er niet meer aan toe komen voor mijn vakantie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb net nog een midweekje geboekt van 30 juli t/m 3 augustus, dus ik ben erbij de 4e
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Ik heb net nog een midweekje geboekt van 30 juli t/m 3 augustus, dus ik ben erbij de 4e
Jeuj! Waar ga je heen? Ik kom ook de 3e terug, tenzij de boten niet varen ofzo...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Whaha nu ik het me bedenk.
Mijn vriend is die week vrij! Dus ik hoop dat we dan eigenlijk ook een midweekje weg gaan...
Dan zou ik dus ook pas die vrijdag terug komen!
Mijn vriend is die week vrij! Dus ik hoop dat we dan eigenlijk ook een midweekje weg gaan...
Dan zou ik dus ook pas die vrijdag terug komen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ladies, ik ga toch afzeggen..
Sorry!
Mijn vriend is die week vrij, en we willen wat dagjes weg, en als de Spido er ook nog bij komt, wordt het financieel iets te veel van het goede
Sorry!
Mijn vriend is die week vrij, en we willen wat dagjes weg, en als de Spido er ook nog bij komt, wordt het financieel iets te veel van het goede
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zie er ook even vanaf.. Ik ga in september weer naar school en boekenkosten zijn toch hoger dan verwacht... Kan even niet zoveel uitgeven aan een boottochtje.. Volgende keer wil ik er best wel bij zijn..
Foei meiden!
Wie zijn er nu nog over?
Wie zijn er nu nog over?
Annie24- Ratel
*gaat maar weer eens in de hoek.. Is lang geleden trouwens.. Kan ik eindelijk verder met mijn tekening!*
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:*gaat maar weer eens in de hoek.. Is lang geleden trouwens.. Kan ik eindelijk verder met mijn tekening!*
Annie24- Ratel
Is het niet een idee om dan misschien wat anders te doen? Iets wat niet zoveel geld kost?
En blijven er anders verder nog meiden over?
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei schreef:Is het niet een idee om dan misschien wat anders te doen? Iets wat niet zoveel geld kost?
Ben ik niet leuk genoeg?
Annie24- Ratel
En toen kwam er ook nog een rekening binnen van het eigen risico. Of ik gelijk maar even in 1 keer mijn volledig eigen risico van 220 wil ophoesten... Voor mijn ambulance ritje in januari, toen bleek dat ik aan het bevallen was
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat vervelend zo een onverwachte rekening. We waren met 8, nu 6 denk ik?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja, dacht eigenlijk dat dat vergoed werd, helaas pindakaas
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou ja, aan de positieve kant kan je dit jaar in elk geval geen onverwachte rekeningen van het ziekenfonds meer krijgen.
mzcharlotte- Ratel
Dat is waar, ben daar in ieder geval doorheen
Lejow- Lady Post-a-lot
Annie24 schreef:Aardbei schreef:Is het niet een idee om dan misschien wat anders te doen? Iets wat niet zoveel geld kost?
Ben ik niet leuk genoeg?
Uiteraard wel, vroeg het me gewoon af
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@Aardbei;
@Lejow; ik kreeg 2 weken geleden ook mijn rekening van 220 van de DSW binnen. Met de mededeling dat ze het binnen 2 weken van mijn reken zouden halen. Ben je lekker mee als je alle eindjes aan elkaar moet knopen, want dan loopt hun incasso bij veel mensen net de storting van het salaris mis. Beetje rare periode om zo'n hoge rekening te sturen vond ik Kan je natuurlijk wel weer een betalingsregeling treffen, maar toch. Ze hebben het bij mij dus maandag afgeschreven en ik kreeg dinsdag mijn salaris.
@Lejow; ik kreeg 2 weken geleden ook mijn rekening van 220 van de DSW binnen. Met de mededeling dat ze het binnen 2 weken van mijn reken zouden halen. Ben je lekker mee als je alle eindjes aan elkaar moet knopen, want dan loopt hun incasso bij veel mensen net de storting van het salaris mis. Beetje rare periode om zo'n hoge rekening te sturen vond ik Kan je natuurlijk wel weer een betalingsregeling treffen, maar toch. Ze hebben het bij mij dus maandag afgeschreven en ik kreeg dinsdag mijn salaris.
Annie24- Ratel
Meiden; wij gaan morgen een midweekje weg. Ik kan via mijn mobiel niet inloggen op de site, dus ook niet reageren. Meelezen kan ik wel. Ik houd het wel in de gaten en reageer eventueel vrijdagavond weer
Annie24- Ratel
Even ter inventarisatie:
Zaterdag 4 augustus @ 13.30 Spido afvaart
Kosten: € 17.25 pp
Aantal:7 5 (Lejow, Niki, aardbei, emaaike87 (ovb), Annie24 (ovb), pompoen, mzcharlotte)
Ik heb pompoen gesproken en er is iets tussen gekomen, waardoor ze er niet bij zal zijn. Annie geeft aan nog steeds te willen. Maaike staat nog onder voorbehoud.
Kunnen jullie verder nog herbevestigen of jullie nog mee gaan?
Als het doorgaat, stel ik voor om 13.00 te verzamelen bij de Spido zelf. Wat is handig qua herkenning? Ik heb geen rode paraplu ofzo haha
Zaterdag 4 augustus @ 13.30 Spido afvaart
Kosten: € 17.25 pp
Aantal:
Ik heb pompoen gesproken en er is iets tussen gekomen, waardoor ze er niet bij zal zijn. Annie geeft aan nog steeds te willen. Maaike staat nog onder voorbehoud.
Kunnen jullie verder nog herbevestigen of jullie nog mee gaan?
Als het doorgaat, stel ik voor om 13.00 te verzamelen bij de Spido zelf. Wat is handig qua herkenning? Ik heb geen rode paraplu ofzo haha
mzcharlotte- Ratel
Hey leuk, jammer dat ik dit zo laat pas lees. Zou ik eventueel ook nog mee kunnen/mogen?
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Niki schreef:Ik zie er ook even vanaf.. Ik ga in september weer naar school en boekenkosten zijn toch hoger dan verwacht... Kan even niet zoveel uitgeven aan een boottochtje.. Volgende keer wil ik er best wel bij zijn..
Even nogmaals.. Ik zie er dus vanaf... Best jammer.. Maar ja, niks aan te doen!!
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Dierentuin Emmen meeting! 2 augustus
» Nieuwe Arnhem meeting! 31 augustus
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!
» Wie gaat ook naar Rotterdam Hollywood Music Hall morgen
» Hoe gaat het met de karaoke-meeting?
» Nieuwe Arnhem meeting! 31 augustus
» Meeting omgeving Rotterdam poging 2!
» Wie gaat ook naar Rotterdam Hollywood Music Hall morgen
» Hoe gaat het met de karaoke-meeting?
Pagina 6 van 7