Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

+14
ExpressoB
Jeanette
Julia
TNMN
Eris
Travelgurly
Minx
SoGood
Arwyn
Raindrop
Caro
NerdChic
VeryCherry
Zwerver
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 16:31

Hoe verzin je dit?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 19:07

Dat bedoel ik dus Smikkel. Ik had nog nooit zoiets gezien haha. Fantastisch dat het zo blijkbaar ook werkt Very Happy. Ik heb gister een paar filmpjes van haar gekeken en ze heeft zo veel manieren van haar nagels doen. Is gewoon grappig om te zien Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Zwerver do 20 jan 2011 - 20:56

Dat Water Marble is ontzettend lastig. Ik heb het zelf niet geprobeerd maar ik lees echt ontzettend veel dat 't mislukt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 20:57

wat een vreselijke lange nagels heeft zij zeg!!

Marble nagels maken is erg leuk om te doen!! (wel een rot en gedoe om t van je vingers af te halen), maar wel erg leuk. heb het toevallig van de zomer uitgeprobeerd!smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Zwerver do 20 jan 2011 - 21:09

Sannie89 schreef:wat een vreselijke lange nagels heeft zij zeg!!

Marble nagels maken is erg leuk om te doen!! (wel een rot en gedoe om t van je vingers af te halen), maar wel erg leuk. heb het toevallig van de zomer uitgeprobeerd!smile
Is t jou gelukt? en was het lastig? Anders ga ik dan ook eens proberen haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:15

wc-eend schreef:
Sannie89 schreef:wat een vreselijke lange nagels heeft zij zeg!!

Marble nagels maken is erg leuk om te doen!! (wel een rot en gedoe om t van je vingers af te halen), maar wel erg leuk. heb het toevallig van de zomer uitgeprobeerd!smile
Is t jou gelukt? en was het lastig? Anders ga ik dan ook eens proberen haha

Ja het is goed gelukt! Zag er erg tof uit, maar ben wel een tijd bezig geweest.. maar dat was meer dat ik niet wist welke kleuren ik wilde,.. let op dat je geen nagellak die zo droog is gebruikt, door t water koelt het al.. en dan kun je niet meer met je naald erdoorheen (blijft het eraan plakken). Ga er op je gemak een middagje voor zitten en het is echt mooi!smile

Het enigste rotte vond ik, is dat ik mn vinger ingetaped had met plakband en dat er dan nog afkrijgen en er goed opkrijgen, anders zit je hele vinger onder de nagellak

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:19

foto van mijn marble.

het was de eerste keer, dus erg netjes zat het er nog niet op. maar vond m wel goed gelukt! (en een kwestie van ff goed bijwerken, maar ik wilde gelijk n foto)

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Dscf2633x.th




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:54

Ik vind het lelijk en ordinair.
Mijn zusje van 14 vindt het grandioos trouwens.. En daarbij, ik kan echt niet op mijn werk met crackle verschijnen aangezien ze al opmerkingen hebben als mijn haar los is:
Eee CKC, is je fohn ontploft?

HOE ORIGINEEEEEEEEEEEEEEEEEL..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 22:31

CKC schreef:Ik vind het lelijk en ordinair.
Mijn zusje van 14 vindt het grandioos trouwens.. En daarbij, ik kan echt niet op mijn werk met crackle verschijnen aangezien ze al opmerkingen hebben als mijn haar los is:
Eee CKC, is je fohn ontploft?

HOE ORIGINEEEEEEEEEEEEEEEEEL..

Haha! Hier twijfelde ik ook over mijn zwarte, groene, en donkerblauwe nagellak. Maar mijn collega zei ‘tja het past gewoon bij je’ dus dat vinden ze niet erg geloof ik. Over deze nagellak weet ik het niet, ligt er ook aan hoe de rest van je outfit is denk ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  SoGood vr 21 jan 2011 - 1:25

Smikkell schreef:Hoe verzin je dit?


DIT IS COOL!

Weet nu al dat me zoiets nooit zou lukken en wat een werk! Éen vingertje zou ik nog wel grappig vinden maar 10..!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Travelgurly vr 21 jan 2011 - 1:54

Ik heb ook de crackle van PUPA. helemaal leuk, moet wel zeggen met feestavonden of de kerst vond ik het super...zo naar mijn werk vind ik het to much.

maar ik weet dat je hem ook met je eigen nagellak kan gebruiken. dus andere kleur eronder...dan de zwarte crackle en klaar.
helemaal leuk!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Eris vr 21 jan 2011 - 3:40

Ik vind het niet mooi, maar nailart etc is dan ook iets dat ik echt niet mooi vind.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 3:46

Dat is echt al heeeel oud, crackle nagellak, dat was vroeger al in toen ik 10 was ofzo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  TNMN vr 21 jan 2011 - 4:45

Ik had ook een flesje crackle nagellak van Barry M, maar om 1 of andere reden is het helemaal opgedroogd in het flesje.. had 'm pas een maand en nog nooit gebruikt Sad
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 5:06

Wat leuk!

2e met al die kleurtjes en dat water vind ik dan weer niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 6:26

Ik heb het ook bij andere guru's gezien. Maar ik vind het er niks aan....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Julia vr 21 jan 2011 - 7:45

Ik vind het ook ordinair en eerlijk gezegd een beetje erg raar staan bij vrouwen boven de 18. Vind het meer iets voor jonge meisjes.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:54

Heel ordi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Jeanette vr 21 jan 2011 - 8:04

Ik vind het leuk! (Maar dan niet die ordinaire lange nagels) Ik zou het zelf niet snel met zwart doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  ExpressoB vr 21 jan 2011 - 12:05

had het laatst eens geprobeerd op 1 nagel...iemand had het gekocht (Pupa) was zilver met paars..

vond het wel grappig, maar niet op al mijn 10 nagels! het was er ook heel snel af
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 14:12

nah vind t niks....meer iets voor rachel hazes typjes ofzo.
maar u bijt ik nagels vanaf mn 3e ofzo, dus heb ook nooit nagellak gesmeerd, ziet er niet uit op die afgekloven nagels van mij...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Blond vr 21 jan 2011 - 23:25

Ik vind het vreselijk lelijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Sayuri za 22 jan 2011 - 2:26

Ik vind het ook heel lelijk, het ziet er voor mij vies uit...
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Mida4you zo 23 jan 2011 - 0:29

Die water marble nagels ben ik vandaag eens mee aan de slag gegaan maar heb je daar speciale nagellak voor nodig? Want bij mij lukt het echt niet!! Heb zoveel kleurtjes gebruikt maar de nagellak doet raar in het water.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Blond zo 23 jan 2011 - 6:51

Mirjam4you schreef:Die water marble nagels ben ik vandaag eens mee aan de slag gegaan maar heb je daar speciale nagellak voor nodig? Want bij mij lukt het echt niet!! Heb zoveel kleurtjes gebruikt maar de nagellak doet raar in het water.

Volgens mij niet hoor, maar moet je het water niet destilleren ofzo?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit is toch leuk! (crackle nagellak) - Pagina 2 Empty Re: Dit is toch leuk! (crackle nagellak)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum