Hoe interpreteer ...
+16
loura
Sweety
mzcharlotte
Happinaz
Lejow
Rush
Lenthe
Kowalski
_Lacey_
Lady Starstruck
Rovine
Leine
Monte
Phileine
TukTuk
Discordia
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe interpreteer ...
Die Stof is ook zo'n vals loeder he?!Smikkell schreef:Vast een truc van Stofnest om haar gelijk te halen. Ik zie een plaatje van een emoticon met zijn tanden op elkaar en nn ogen!Chipp schreef:Smikkell schreef:NEEE!Chipp schreef:Hebben we het allemaal over deze?
Welke dan wel? Ik zie namelijk een groot veld met smileys en deze is gearceerd...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Die Stof is ook zo'n vals loeder he?!Smikkell schreef:Vast een truc van Stofnest om haar gelijk te halen. Ik zie een plaatje van een emoticon met zijn tanden op elkaar en nn ogen!Chipp schreef:Smikkell schreef:NEEE!Chipp schreef:Hebben we het allemaal over deze?
Welke dan wel? Ik zie namelijk een groot veld met smileys en deze is gearceerd...
Gast- Gast
Ik vind het idd een 'oepsie!' of een boer met kiespijn, niet echt breed lachen ofzo!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Je bent mijn held!Kowalski schreef:Ik vind het idd een 'oepsie!' of een boer met kiespijn, niet echt breed lachen ofzo!
Gast- Gast
Ik interpreteer hem als "haha ik meen hier niks van" of "geintje" of "oeps ik heb iets doms gedaan"
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Idd!!Kowalski schreef:Ik vind het idd een 'oepsie!' of een boer met kiespijn, niet echt breed lachen ofzo!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik hem altijd als een brede lach eigenlijk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahaha, maar goed dat wij niet whatsappen dan, want dan had ik al heel veel anders opgevat dan je bedoelde.Lejow schreef:Ik gebruik hem altijd als een brede lach eigenlijk.
Ik gebruik 'm heel vaak met een vriendin haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik 'm ook als ik iets heel erg leuk vind of als ik ergens heel blij om ben. Grappig hoe verschillend de interpretatie onderling is.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik gebruik 'm ook als ik iets heel erg leuk vind of als ik ergens heel blij om ben. Grappig hoe verschillend de interpretatie onderling is.
Ja dit dus!
Echt zo'n prodent smiley-ik ben happy lach!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Megara schreef:Ik gebruik 'm ook als ik iets heel erg leuk vind of als ik ergens heel blij om ben. Grappig hoe verschillend de interpretatie onderling is.
Ik ook.
Gast- Gast
Rush schreef:Idd!!Kowalski schreef:Ik vind het idd een 'oepsie!' of een boer met kiespijn, niet echt breed lachen ofzo!
Zo gebruik ik hem ook. Praktijkvoorbeelden, uit mijn eigen whatsapp gesprekken;
"Ik heb net alweer patat gegeten, en ik ben heus aan de lijn" (smiley)
"Je shirtje is niet meer zo schoon als toen ik hem van je mee kreeg...." (smiley)
"Ik spring nu in de auto, BIJNA op tijd dus. Een soort van." (smiley)
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Idd Rush.. ik kwam er vanmorgen na al maaaanden wa'n met Reva en Stof achter dat zij een héél andere betekenis hebben dan ik. We hebben vast al maanden last van miscommunicatie. Opeens voelt het alsof ik Stof en Reva helemaal niet ken
Gast- Gast
Lejow schreef:Megara schreef:Ik gebruik 'm ook als ik iets heel erg leuk vind of als ik ergens heel blij om ben. Grappig hoe verschillend de interpretatie onderling is.
Ja dit dus!
Echt zo'n prodent smiley-ik ben happy lach!
Ik ook ^^
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Happinaz schreef:Rush schreef:Idd!!Kowalski schreef:Ik vind het idd een 'oepsie!' of een boer met kiespijn, niet echt breed lachen ofzo!
Zo gebruik ik hem ook. Praktijkvoorbeelden, uit mijn eigen whatsapp gesprekken;
"Ik heb net alweer patat gegeten, en ik ben heus aan de lijn" (smiley)
"Je shirtje is niet meer zo schoon als toen ik hem van je mee kreeg...." (smiley)
"Ik spring nu in de auto, BIJNA op tijd dus. Een soort van." (smiley)
Maar in die contexten zou ik hem ook kunnen gebruiken hoor
Gast- Gast
Ik ben nu wel benieuwd hoe Reva en Stofzuiger 'm gebruiken!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Oké, we noemen geen namen. Maar als iemand gisteren zegt dat ze vandaag gaat wegen en dan vanmegen via WA stuurt 'Wegen *metdiesmiley*, denk je dan dat ze wel of niet blij is met het resultaat?
Gast- Gast
Reva schreef:Oké, we noemen geen namen. Maar als iemand gisteren zegt dat ze vandaag gaat wegen en dan vanmegen via WA stuurt 'Wegen *metdiesmiley*, denk je dan dat ze wel of niet blij is met het resultaat?
Als ik dat zou sturen met die smiley erbij, dan zou ik het sarcastisch bedoelen. Dus ik weeg wel maar waarschijnlijk weet ik het antwoord van het getal al of ik verwacht dat ik ben aangekomen.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:Reva schreef:Oké, we noemen geen namen. Maar als iemand gisteren zegt dat ze vandaag gaat wegen en dan vanmegen via WA stuurt 'Wegen *metdiesmiley*, denk je dan dat ze wel of niet blij is met het resultaat?
Als ik dat zou sturen met die smiley erbij, dan zou ik het sarcastisch bedoelen. Dus ik weeg wel maar waarschijnlijk weet ik het antwoord van het getal al of ik verwacht dat ik ben aangekomen.
Idd, ik zou niet blij zijn.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik vind het een sarcastische smiley. Moet ook altijd even kijken hoe het gesprek gaat.
Ik vind de eerste van de bovenste regel breed leuk lachen, dan ben je blij, met de 3e ook breed lachen.
Ik vind de eerste van de bovenste regel breed leuk lachen, dan ben je blij, met de 3e ook breed lachen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet sowieso niet welke emoties al die smileys op whatsapp moeten uitbeelden Zoals die ene die dat tongetje uit steekt en 1 oog dicht heeft. Wat moet dat dan voorstellen?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind whatsapp smiles stom.. En ik zie dat smiletje ook als oeps..
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik geloof dat ik maar ga oppassen met die smiley...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik gebruikte 'm altijd zoals ik deze op het forum gebruik.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: