Comfy bath
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Comfy bath
Lotje schreef:Niemand? Dan zal t waarschijnlijk ook niks zijn
Haha ja dan kun je er misschien wel van uitgaam dan. Maar ik ken het ook niet, ik gebruikte altijd zo'n badzitje.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwam het op marktplaats tegen toen ik ging zoeken naar zo'n badring. Er stond al bij dat die weinig was gebruikt. Lijkt me als iets fijn is je het toch regelmatig gebruikt. Maar t zag er best handig uit.
Gast- Gast
Ik zou bang zijn dat het zou zinken.
M@niek- Ratel
Het leek op de foto alsof er zuignappen aan zaten. Het zuigt zich schijnbaar vol met water
Gast- Gast
Ok, ja ik ken het dus niet. Maar dit is wel echt voor jomge kindjes, als ze wat ouder worden hebben ze meer aan een badring.
M@niek- Ratel
Ik heb er geen ervaring mee, maar even gekeken wat het precies is. Het lijkt mij onhandig. Ik denk dat je weinig ruimte in het badje overhoudt om echt te kunnen badderen. Mijn dochtertje vindt het juist leuk om een beetje heen en weer gewiegd te worden en dat zou met dit ding niet lukken, schat ik in. Wellicht is het handig voor mensen die wegens lichamelijke beperkingen hun kindje moeilijk in bad kunnen doen. Als dat niet het geval is, zou ik het niet zo snel aanschaffen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn schoonzus had zo'n ding..volgens mij vond ze het wel fijn.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Het kan volgens mij ook niet in een gewoon baby badje. Het is volgens mij de bedoeling voor in het grote bad.Sanne schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar even gekeken wat het precies is. Het lijkt mij onhandig. Ik denk dat je weinig ruimte in het badje overhoudt om echt te kunnen badderen. Mijn dochtertje vindt het juist leuk om een beetje heen en weer gewiegd te worden en dat zou met dit ding niet lukken, schat ik in. Wellicht is het handig voor mensen die wegens lichamelijke beperkingen hun kindje moeilijk in bad kunnen doen. Als dat niet het geval is, zou ik het niet zo snel aanschaffen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: