Vervangen doek zonnescherm
+2
Champagne
Jerry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vervangen doek zonnescherm
Het doek van ons zonnescherm is al aardig verbleekt, maar hij deed 't nog prima. Alleen begint de naad onderaan (waarmee hij in de onderste stang vastzit) gaar te worden, waardoor het doek nu van de stang loslaat. Ik heb al geprobeerd om 'm terug te trekken en zelf opnieuw te stikken (met het doek nog vast in de 'houder'), maar dat is onbegonnen werk. Daarbij is niet alleen het 'garen' gaar, maar ook het doek zelf is niet meer zo soepeltjes als dat 't hoort te zijn...
Wie weet wat het ongeveer kost om zo'n doek te laten vervangen? En zijn er misschien meiden die ervaring hebben met het zelf vervangen? Of hebben jullie het laten doen?
Wie weet wat het ongeveer kost om zo'n doek te laten vervangen? En zijn er misschien meiden die ervaring hebben met het zelf vervangen? Of hebben jullie het laten doen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vervangen doek zonnescherm
Ik lees mee.. Heb ook een nieuw doek nodig.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zal het vandaag eens aan mijn vader vragen, hij werkt in de zonwering
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Mijn ouders hebben dit vorig jaar laten doen..weet niet meer precies hoeveel het was, maar ik weet wel dat als wij zoeits zouden moeten laten doen beter geld bij kunnen leggen voor een hele nieuwe.
Gast- Gast
Maar betekent dat 100 euro of 500? Ik heb namelijk geen flauw benul...
Jerry- Ratel
Jerry schreef:Maar betekent dat 100 euro of 500? Ik heb namelijk geen flauw benul...
Denk eerder dat laatste....
Gast- Gast
Ons doek is vorig jaar kapot gegaan. Wij hebben ook iemand laten kijken voor een nieuw doek maar we konden beter een nieuwe nemen dan een nieuw doek. Een nieuw doek zou ons tussen de 600/800 euro kosten.
We hebben nu een zonnescherm van marktplaats voor niks en die ziet er nog als nieuw uit. Maar wij hebben geluk daarmee. Maar als je een nieuwe wil en je wilt er niet veel geld aan uitgeven dan kan je daar nog kijken.
We hebben nu een zonnescherm van marktplaats voor niks en die ziet er nog als nieuw uit. Maar wij hebben geluk daarmee. Maar als je een nieuwe wil en je wilt er niet veel geld aan uitgeven dan kan je daar nog kijken.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Als ik mijn vader mag geloven, is een nieuw zonnescherm dan beter en volgens mij zit je met 't vervangen van een doek alleen al, tegen de 1000,- aan. Mijn vader hangt electrische schermen op, vanaf 1200,- kwaliteit en garantie. Je schijnt dan voordeliger uit te zijn, dan 'onderdelen' te vervangen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Oh dat is balen! Bij ons zit er een groen doek op 'van de vorige bewoners'. Het loont dus niet echt om dit te vervangen.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
nondeju, ik dacht dat kost een keer 200 euro... Dan maar even op marktplaats neuzen voor 'n nieuw scherm
Jerry- Ratel
Ligt natuurlijk aan de grootte...
Ik heb zelf het doek laten vervangen van een scherm van +- 6 meter bij 3,5 meter en was inclusief het plaatsen (wat echt rotwerk was) 500 euro kwijt. Ik heb niet de goedkoopste stof gekozen (maar zeker ook niet de duurste)
Ik heb zelf het doek laten vervangen van een scherm van +- 6 meter bij 3,5 meter en was inclusief het plaatsen (wat echt rotwerk was) 500 euro kwijt. Ik heb niet de goedkoopste stof gekozen (maar zeker ook niet de duurste)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Soortgelijke onderwerpen
» Inbakeren, welk doek/inbakerzak
» Doek beplakt met papier - foto eindresultaat -
» pan vervangen?
» Zonnebanklampen vervangen
» flesspenen vervangen
» Doek beplakt met papier - foto eindresultaat -
» pan vervangen?