Tas inspuiten?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tas inspuiten?
Als je leren schoenen koopt, dan spuit je die altijd in met een spray tegen regen. Maar doe je dat ook met een echt leren tas?
Heb van de week een erg dure leren tas gekocht, die ik al tijden wilde hebben, maar moet ik die ook inspuiten om hem beter te houden?
Heb van de week een erg dure leren tas gekocht, die ik al tijden wilde hebben, maar moet ik die ook inspuiten om hem beter te houden?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tas inspuiten?
Oke ik dacht al wel van wel, maar dan zal ik em ook nog even inspuiten! Dank je wel!
MiKa- Fluisteraar
MiKa schreef:Oke ik dacht al wel van wel, maar dan zal ik em ook nog even inspuiten! Dank je wel!
Ja, gewoon doen! Ik heb diverse leren tassen. De gladde zeg maar, die niet van suede ofzo zijn smeer ik soms ook in met een spulletje zodat het leer mooi zacht blijft en weer gaat glanzen.
Gast- Gast
Ik spuit het nooit in maar ik vind leer het mooist als het ouder lijkt. Schoenen wel, daarmee loop je regelmatig in de plassen enz.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja maar ouder gaat het zoiezo wel lijken, maar het gaat me meer om de bescherming tegen regen. Zoals nu ook is het rotweer en iedere x als ik buiten ben, regent het net...daar wil ik de tas wel iets voor beschermen als dat kan.
MiKa- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: