Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-)

+17
Jeanette
Rush
ellibre
VanillaRose
Tiana
Snoes
Leine
Zwerver
sanne-84
Flippin' Bitch
Bliss
Poubelle
VeryCherry
Muus
Blond
Arwyn
duckie
21 plaatsers

Ga naar beneden

waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-) Empty waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-)

Bericht  duckie do 7 jun 2012 - 8:22

ik heb mn schoenen eigenlijk overal en nergens staan tot irritatie van manlief, maar nu zoek ik naar leuke oplossingen om mn schoenen op te bergen... in de hal heb ik eigenlijk geen ruimte nu staan ze onderaan de trap gestapeld maar dit is niet handig.... iemand creatieve ideeen? iets aan de deur ofzo?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-) Empty Re: waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-)

Bericht  Arwyn do 7 jun 2012 - 8:30

Heb je even? waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-) 2474380249
In de hal hebben we een schoenenrek dat bij de kapstok hoort, hier passen 12 paar in.
In de kledingkamer hebben we een houten kastje staan met schoenen er in, er bovenop staan twee boxen die eigenlijk onder je bed horen te kunnen maar bij ons dus niet passen.. En daar bovenop staan mijn laarzen (dat zijn er niet zoveel gelukkig, 3 paar).
Ik heb echt teveel schoenen...
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-) Empty Re: waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-)

Bericht  Blond do 7 jun 2012 - 8:32

Ik heb een enorme ladekast vol. En onder mijn kledingmaat een aantal dozen, twee plastic bakken met zomerschoenen en mijn laarzen staan op de voorzover.

Nee, ik heb geen schoenenverzameling hoor :dance:
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Muus do 7 jun 2012 - 8:34

Ik bewaar ze sinds 2 jaar allemaal in eigen doos op zolder in allerlei rekken, daar waar ik geen doos van heb zitten in een schoenenkast op zolder, en de schoenen die ik veel aan heb op de overloop boven in een kast.
En beneden in de gang staat standaard 1 paar schoenen die ik alleen gebruik om de hond mee uit te laten.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  VeryCherry do 7 jun 2012 - 8:34

Euhm, ik heb niet zoveel schoenen. Mijn Vans trap ik in de woonkamer uit en schuif ik onder de salontafel. Mijn Undergrounds zwerven in de gang en mijn pumps staan in een kledingkast smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Poubelle do 7 jun 2012 - 8:38

Ik heb een inbouwkast tot schoenenkast omgetoverd.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss do 7 jun 2012 - 8:42

Pixie schreef:Ik heb een inbouwkast tot schoenenkast omgetoverd.

Ik ook ja!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 9:42

In een ladekast.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch do 7 jun 2012 - 9:58

In een kastje van de praxis met verschillende kleuren mandjes (volgens mij postte zelda 'm in het laatst gekocht topic).
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sanne-84 do 7 jun 2012 - 10:51

Voorheen stampte ik mn meterkast voo, maar had door die volheid totaal geen overzicht. Nu we een grotere leuken hebben heb ik spullen van de kelder naar de.keuken verhuist zodat ik in de kelder een paar planken voor de.schoenen heb. Nu in zomertijd staan daar dus mn zomerachtige schoenen (nog niet eens allemaal), in de kelderkast de dagelijks gebruikte en boven mn laarzen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver do 7 jun 2012 - 11:04

In dozen gegooid. Heb gebrek aan ruimte
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Leine do 7 jun 2012 - 11:36

Bij gebrek aan ruimte staan mijn schoenen ook in een doosje (heb er niet heel veel) in de gang, onder de kapstok, in de ruimte die overbleef tussen de koelkast en de muur.. Wink
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 12:00

Ik heb boven een grote kast met veeeel schabben waar ze grotendeels instaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Tiana do 7 jun 2012 - 14:44

Op de bodem van mijn kledingkast van het hanggedeelte en beneden in de gang staan de schoenen die ik het meest aan heb (vaak zo'n 2-3 paar).
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  VanillaRose do 7 jun 2012 - 19:34

Ik heb ook ruimte tekort hier in huis. Ik heb een deel nog bij mijn ouders op zolder staan. Er staan laarzen naast mijn kledingkast en onderin mijn kledingkast daar heb ik over de hele bodem m'n andere schoenen staan, maar ook deze worden te vol.
Zag laatst wel bij de primark een hele handige zak die je onder je bed kan schuiven met allemaal vakjes waar je pumps en ballerina's/slippers in op kan bergen! Zag er heel handig uit, maar niet meegenomen haha.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  ellibre do 7 jun 2012 - 20:15

Ik wil er uit schaamte niet over nadenken, ik denk dat ik wel 40-50 paar schoenen heb.. Embarassed

Maar ik bewaar ze in de gangkast, in de gang zelf (de schoenen die ik heel veel draag), in mijn kledingkast, en sportschoenen bewaar ik in de schuur.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Rush do 7 jun 2012 - 20:36

In 2 schoenenkasten. En ik 'mag' 4 paar in de bijkeuken zetten, die ik op dat moment veel draag.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jeanette do 7 jun 2012 - 22:29

Ik heb een groot schoenenrek waar ze in staan. En de rest heb ik in 2 kasten opgeborgen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Pannetoet za 9 jun 2012 - 6:24

Ik heb 28 paar schoenen verdeelt over 2 grote rieten manden..waar bewaren jullie je schoenen(verzameling) ;-) 2474380249
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 6:31

Ik heb een schoenenrek op de slaapkamer waar zo'n 15 paar in staat en beneden bij de kapstok staat een rek waar zo'n 10 paar in staat.

Gast
Gast

Bericht  Océane za 9 jun 2012 - 6:39

Stuk of 6 paar in de schoenenkast in de hal, de overige 20 paar staat netjes in schoenendozen onder het hanggedeelte van mijn kledingkast.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Ella za 9 jun 2012 - 7:02

Ik heb de meterkast en een aparte schoenenkast
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  TukTuk za 9 jun 2012 - 7:05

Wat hebben jullie allemaal veel schoenen :O
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: