Help - kip bedorven
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help - kip bedorven
Mijn vriend heeft vanmorgen een verpakt pakje met twee kipfilets uit de vriezer gelegt (op het aanrecht) Nou wil ik deze net gaan snijden en zie ik dat er een paar kleine oranje puntjes op zitten. Is deze dan bedorven of wat kan dat zijn?
Normaal leg ik de kip altijd in de koelkast om te ontdooien, maar om een of andere reden heeft mijn vriend hier niet aan gedacht
Normaal leg ik de kip altijd in de koelkast om te ontdooien, maar om een of andere reden heeft mijn vriend hier niet aan gedacht
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Help - kip bedorven
Dat is gewoon van de kip zelf volgens mij.
Als de kip niet stinkt dan eet ik 'm altijd nog gewoon, puntjes kun je er vanaf snijden.
Als de kip niet stinkt dan eet ik 'm altijd nog gewoon, puntjes kun je er vanaf snijden.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Als je echt denkt dat het bedorven is dan zou ik geen risico's nemen en zeker niet met kip.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
als ik het 'sochtends uit de vriezer haal leg ik het nooit in de koelkast, dan is het nog niet op tijd ontdooid.
volgens mij hoort het dan gewoon bij de kip. oranje puntjes doen mij niet aan bedorven kip denken, dat doet de geur vaak
volgens mij hoort het dan gewoon bij de kip. oranje puntjes doen mij niet aan bedorven kip denken, dat doet de geur vaak
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
volgens mijn vriend is het iets van marinade van ander vlees wat erop is gekomen, de kip rook niet echt vreemd. Dan gaan we het toch maar gewoon eten.
Bedankt voor de snelle reacties.
Bedankt voor de snelle reacties.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: