Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir wo 6 jun 2012 - 6:23

Ik hoop het ook, wij zitten nu al over de 2 jaar! Je zou het haast wel verwachten na alle positieve testen hier!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes wo 6 jun 2012 - 6:54

Le Chat Noir schreef:Ik hoop het ook, wij zitten nu al over de 2 jaar! Je zou het haast wel verwachten na alle positieve testen hier!
Het moet gewoon LCN! Jullie wachten nu al zolang!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Triesje1983 wo 6 jun 2012 - 7:41

@ Jella: gefeliciteerd meid! 8 weken alweer! Lekker genieten Very Happy. Ik hoop het ook hoor. Ik ga harder dan de andere 2 dames... 1 blijft op 5 kilo hangen en de ander op 3 kilo...

@ Muppet: ooow wat fijn om te zien dat jij nu lekker zwanger bent en dat alles goed gaat! Very Happy. Echt super! Nog gefeliciteerd meid!.

@ Amber: en jij ook al! Gefeliciteerd nog meid!

@ Lindsya: dankjewel meid! Ik ben er ook enorm blij mee dat het bij mij zo goed gaat Very Happy.

@ LCN: het moet nu gewoon raak zijn hoor! Jullie zijn ook al zoooo lang bezig...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje wo 6 jun 2012 - 7:48

Triesje1983 schreef:@ Jella: gefeliciteerd meid! 8 weken alweer! Lekker genieten Very Happy. Ik hoop het ook hoor. Ik ga harder dan de andere 2 dames... 1 blijft op 5 kilo hangen en de ander op 3 kilo...

@ Muppet: ooow wat fijn om te zien dat jij nu lekker zwanger bent en dat alles goed gaat! Very Happy. Echt super! Nog gefeliciteerd meid!.

@ Lindsya: dankjewel meid! Ik ben er ook enorm blij mee dat het bij mij zo goed gaat Very Happy.

@ LCN: het moet nu gewoon raak zijn hoor! Jullie zijn ook al zoooo lang bezig...

Dankjewel! Maarre, ben je al zó lang niet geweest joh?
Fijn dat het goed gaat met het afvallen!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Triesje1983 wo 6 jun 2012 - 7:57

Muppetje schreef:
Triesje1983 schreef:@ Jella: gefeliciteerd meid! 8 weken alweer! Lekker genieten Very Happy. Ik hoop het ook hoor. Ik ga harder dan de andere 2 dames... 1 blijft op 5 kilo hangen en de ander op 3 kilo...

Dankjewel! Maarre, ben je al zó lang niet geweest joh?
Fijn dat het goed gaat met het afvallen!

Hahaha, ja ik ben al zoooo lang niet geweest... Erg he? Ik kon 't allemaal niet meer bijhouden, maar heb besloten het nu maar bij alleen dit topic te houden en niet meer bij de andere... dat werd me veel te veel...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Snoes wo 6 jun 2012 - 8:04

Het halve topic is inmiddels zwanger geworden, Triesje Wink.

Ik weet niet of je het had meegekregen, maar ik ben Alyssa, en ook zwanger Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- wo 6 jun 2012 - 8:15

Dankjewel triesje !!!! Very Happy
Leuk om weer wat van je t lezen, en wat ga je goed met het afvallen!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Triesje1983 wo 6 jun 2012 - 8:28

Snoes schreef:Het halve topic is inmiddels zwanger geworden, Triesje Wink.

Ik weet niet of je het had meegekregen, maar ik ben Alyssa, en ook zwanger Very Happy

Hahaha ja, ik zie het nu pas! Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Sorry, sorry, sorry!!! JIJ OOK ENORM GEFELICITEERD MEID!!!
Ik had wel meegekregen dat jij Alyssa bent, had je op FB gezegd. Laughing

@ Amber: graag gedaan meid! En ja, ga goed he? HIHIHIHI. Ik vind het zelf nog steeds onvoorstelbaar... Helemaal omdat ik hoor dat de andere 2 dames niet zo heel hard gaan... Vind dat echt heel jammer voor hun...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Snoes wo 6 jun 2012 - 8:34

Haha geeft niet hoor meid, ik had al het idee dat je eurocentje niet viel Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 wo 6 jun 2012 - 8:44

Snoes schreef:Haha geeft niet hoor meid, ik had al het idee dat je eurocentje niet viel Wink

Hahaha, gelukkig geeft 't niet :cheering: Embarassed
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir wo 6 jun 2012 - 20:21

@triesje: goed dat je al zo bent afgevallen! Hopelijk zit je bmi weer gauw onder de 35! Wat goed dat jij sneller gaat als de andere die ook zo'n operatie hebben gehad.
Bijzonder hè dat er hier zoveel zwanger zijn nu. Ik heb in jouw afwezigheid nog 1 icsi gedaan en nu dus weer een kans met een cryo. Dus ja dit is eigenlijk pas echt mijn 3e kans in 2 jaar! Vandaar dat ik niet zo hard ga :p. Elke keer die wachttijd er tussen! Maar nu dus volop in de wachtdagen...dus wie weet. smile.

Laatst aangepast door Le Chat Noir op wo 6 jun 2012 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 6 jun 2012 - 20:23

LCN, ik hoop op positief nieuws voor je! Hou je het nog een beetje vol?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jella wo 6 jun 2012 - 21:29

[quote="Le Chat Noir"]@triesje: goed dat je al zo bent afgevallen! Hopelijk zit je bmi weer gauw onder de 35! Ik heb in jouw afwezigheid nog 1 icsi gedaan en nu dus weer een kans met een cryo. Dus ja dit is eigenlijk pas echt mijn 3e kans in 2 jaar! Vandaar dat ik niet zo hard ga :p. Elke keer die wachttijd er tussen! Maar nu dus volop in de wachtdagen...dus wie weet. :)[/quote]

Nou 3x is scheepsrecht toch

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Filoria wo 6 jun 2012 - 22:09

Ik voel me ook niet topfit Jella, balen is dat he. Maar het is voor het goede doel Wink

LCN: die lamme duimen maken me niks uit, ik duim gewoon voor je door! En wil je geen valse hoop geven, maar ik had een twee weken geleden ook enorm het gevoel dat ik ongesteld moest worden.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Le Chat Noir wo 6 jun 2012 - 22:29

@ckc: Ja deze week gaat het nog wel smile druk op mijn werk enzo. Maar zal straks wel erger worden! Fijn dat t met jou zo goed gaat, afgezien van misselijk!
@jella: ik hoop het!
@filoria: vandaag weer geen last. Tja t kan van alles beteken smile. Doordat ik Lutinus gebruik krijg ik ook allerlei zw schaps symptomen.. Maar normaal was ik vandaag of morgen ongesteld geworden, dus dat gelukkig nu niet! Heb anders ook al 1 of 2 dg bruinverlies eerst en nu niks. Dus dat is fijn.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie wo 6 jun 2012 - 22:44

Le Chat Noir schreef:@ckc: Ja deze week gaat het nog wel Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 561177 druk op mijn werk enzo. Maar zal straks wel erger worden! Fijn dat t met jou zo goed gaat, afgezien van misselijk!
@jella: ik hoop het!
@filoria: vandaag weer geen last. Tja t kan van alles beteken Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 561177. Doordat ik Lutinus gebruik krijg ik ook allerlei zw schaps symptomen.. Maar normaal was ik vandaag of morgen ongesteld geworden, dus dat gelukkig nu niet! Heb anders ook al 1 of 2 dg bruinverlies eerst en nu niks. Dus dat is fijn.

bounce bounce bounce
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lindsya wo 6 jun 2012 - 22:49

LCN, gelukkig dat het een beetje snel gaat deze week. Hopelijk gaat de volgende week ook snel.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Filoria do 7 jun 2012 - 0:01

Le Chat Noir schreef:@filoria: vandaag weer geen last. Tja t kan van alles beteken Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 561177. Doordat ik Lutinus gebruik krijg ik ook allerlei zw schaps symptomen.. Maar normaal was ik vandaag of morgen ongesteld geworden, dus dat gelukkig nu niet! Heb anders ook al 1 of 2 dg bruinverlies eerst en nu niks. Dus dat is fijn.
So far, so good! Ik duim gewoon door Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 2:41

Filoria schreef:
Le Chat Noir schreef:@filoria: vandaag weer geen last. Tja t kan van alles beteken Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 5 561177. Doordat ik Lutinus gebruik krijg ik ook allerlei zw schaps symptomen.. Maar normaal was ik vandaag of morgen ongesteld geworden, dus dat gelukkig nu niet! Heb anders ook al 1 of 2 dg bruinverlies eerst en nu niks. Dus dat is fijn.
So far, so good! Ik duim gewoon door Very Happy
+1 bounce

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 do 7 jun 2012 - 7:19

@ LCN: ja is echt heel bijzonder hoor! En ik ga hard voor jou duimen! Samen met de rest van de meiden dus ;-)
Ik vind 't best apart dat ik veel harder ga dan de andere 2... Dan denk ik: wat doe ik anders dan zij? Of ligt het misschien aan de leeftijd? 1 is 40 jaar en de ander is 50 jaar... En ik ben 29... Misschien zit het daar in? Ik weet 't niet... Ik fiets ook al en die van 40 sowieso nog niet...Dat lukt niet zei ze...

Morgen ga ik me weer wegen. Ben echt zoooo benieuwd... Zal ik al op de 10 kilo zitten? Ik denk het niet hahahaha... Zou wel leuk zijn ;-).
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown ma 11 jun 2012 - 1:34

LCN, was benieuwd hoe het is?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje ma 11 jun 2012 - 1:55

2CKC2 schreef:LCN, was benieuwd hoe het is?

Ik ook!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Le Chat Noir ma 11 jun 2012 - 2:11

Wat lief dat jullie er aan denken!
Ik zit nu op wachtdag 9 en heb nog geen bruinverlies of erger bloed...
Afgelopen donderdag had ik de hele avond erge menstruatiepijn, daarna af en toe klein beetje, soms wat raar gevoel baarmoeder. Heb best last van stemmingswisselingen. Ben koud en moe. Vlagen misselijk. Maar goed, een aantal klachten had ik de vorige keren ook...en kan ook goed van de extra progesteron..dussss.
Ik ben de ene keer hoopvol en dan weer niet. Vanmorgen mijn temp opgenomen (in oor) en die was maar 36.5, maar eigenlijk slaat dit ook nergens op want 1) dit was maar eenmalig 2)in het oor kan het zo een paar tienden schelen en 3) ik gebruik hormonen. Maar toch had ik liever 37 zien staan, dat gaf me meer hoop....
Voor mij zijn woensdag en donderdag de spannendste dagen omdat het toen fout ging met de verse ICSI pogingen. Maar ik weet niet of ik het daarmee mag/moet vergelijken, omdat dit nu in mijn natuurlijke cyclus is en ik alleen Lutinus ter ondersteuning heb. Kan wel zijn dat de menstruatie nu nog meer onderdrukt wordt misschien??
Aaarghh ik word echt gek van mezelf.
Gelukkig vandaag aan het werk en is het alweer 15 uur.

Wanneer testte jij positief CKC?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya ma 11 jun 2012 - 2:47

LCN, goed teken dat er nog niks te bekenen is. Ik hoop het zo voor je. Maar je gebruik nog steeds die bolletjes om te zetten? Wanneer mag je dan testen? Ik mocht pas vier dagen later testen na dat ik gestopt was met die bolletjes. Ik blijf voor je duimen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Paper Crown ma 11 jun 2012 - 3:23

Nou die krampen zijn in ieder geval positief, want die had ik ook. Zo erg dat ik dacht dat ik elk moment dacht: nu is het klaar. Ik had trouwens een week na de TP hele koude voeten, die waren niet warm te krijgen! En ineens een zweetaanval in bed dat mijn man me wakker maakte ik lag te rillen als een ritje maar zweette me rot.Ik was niet moe en niet misselijk. Dat is pas later gekomen, toen ik de 6 weken nabij was. Mijn temp was wel hoog, 37.3 steeds. En ik had spierpijn in mijn buik! Ik testte op wachtdag 9 al positief maar ik zou je dit niet aanraden, beter is te wachten op testdatum.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: