Gordelroos
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gordelroos
Mijn schoonmoeder heeft gordelroos. Heel vervelend voor haar natuurlijk, maar is het gevaarlijk voor mij? Ik lees en hoor overal verschillende verhalen... Vooralsnog blijf ik maar even uit haar buurt.....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gordelroos
Ik zou morgen ff de VK bellen hiervoor. Ik zou het niet weten, meen er ook wel eens iets over gehoord te hebben, maar wat? Geen idee...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Mn schoonmoeder heeft het aan haar huisarts gevraagd, die zegt dat het geen kwaad kan als ik waterpokken heb gehad. Toch ben ik er niet gerust op...
Muppetje- Ratel
Dan is het simpel: als jij er niet gerust op bent, dan bel je morgen de VK en dan wacht je haar antwoord even af.
mickey- Kletskop
mickey schreef:Dan is het simpel: als jij er niet gerust op bent, dan bel je morgen de VK en dan wacht je haar antwoord even af.
Ja ach, op zich zie ik mijn schoonmoeder de komende dagen niet hoor, dus het zal wel loslopen... ik dacht misschien heeft iemand n idee...
Muppetje- Ratel
Ik geloof wel dat gordelroos vrij hardnekkig is en best een lange geneesperiode nodig heeft (jeetje... ik kan me weer goed verwoorden zeg...)
mickey- Kletskop
Ook al heb je waterpokken gehad vroeger, het kan altijd weer komen. Ik kan het weten. Vind het een beetje raar dat de dokter over waterpokken begint haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Gordelroos en waterpokken zijn hetzelfde virus.Zwerver schreef:Ook al heb je waterpokken gehad vroeger, het kan altijd weer komen. Ik kan het weten. Vind het een beetje raar dat de dokter over waterpokken begint haha
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Oh vandaar. Nou in dat geval zeg ik, opassen.
Ik loop momenteel rond met waterpokken en heb ze vroeger ook gehad. Kan weer terug komen dus.
Ik loop momenteel rond met waterpokken en heb ze vroeger ook gehad. Kan weer terug komen dus.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Het is vooral gevaarlijk in de eerste drie maanden van je zwangerschap. Voor de zekerheid zou ik haar ook even ontwijken de komende tijd
Gast- Gast
Jetje schreef:Het is vooral gevaarlijk in de eerste drie maanden van je zwangerschap. Voor de zekerheid zou ik haar ook even ontwijken de komende tijd
Nee, dat heb ik niet gezegd....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jetje schreef:Het is vooral gevaarlijk in de eerste drie maanden van je zwangerschap. Voor de zekerheid zou ik haar ook even ontwijken de komende tijdAch lekker rustig toch?
Nee, dat heb ik niet gezegd....
Niet gezegd, maar wel opgeschreven
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: