Aspergequiche
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aspergequiche
hallo allemaal,
ik heb een recept voor een aspergequiche. Nou staat er in dat recept dat ik een kant en klare bodem moet gebruiken. Maar zoiets maak je normaal bij een hartige taart toch zelf? Ik heb er nog nooit een gemaakt dus ik weet niet precies hoe je normaal zo'n bodem maakt. Heb je daar een mix voor in de winkel of maak je dat van bladerdeeg? En je gebruikt dan toch een taartvorm?
En bak je dan eerst de bodem af en dan pas de overige ingredienten erbij in?
Alvast bedankt!
ik heb een recept voor een aspergequiche. Nou staat er in dat recept dat ik een kant en klare bodem moet gebruiken. Maar zoiets maak je normaal bij een hartige taart toch zelf? Ik heb er nog nooit een gemaakt dus ik weet niet precies hoe je normaal zo'n bodem maakt. Heb je daar een mix voor in de winkel of maak je dat van bladerdeeg? En je gebruikt dan toch een taartvorm?
En bak je dan eerst de bodem af en dan pas de overige ingredienten erbij in?
Alvast bedankt!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Aspergequiche
Ik maak altijd een bodem van bladerdeeg. Gewoon zo'n pakje uit de winkel en daar de bodem mee beleggen.
Als ik een grote quiche moet maken dan doe ik m meestal in de springvorm, maar ik maak ook vaak genoeg kleinere quiches gewoon in ovenschalen. En ik bak nooit eerst de bodem, volgens mij is dat ook niet de bedoeling hoor.
Als ik een grote quiche moet maken dan doe ik m meestal in de springvorm, maar ik maak ook vaak genoeg kleinere quiches gewoon in ovenschalen. En ik bak nooit eerst de bodem, volgens mij is dat ook niet de bedoeling hoor.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: