Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+106
patjuhhh
_Nina
Mermaid
Penny Blossom
boekenwurm83
Tiana
ladycat
girli
Jezzie
Dikkie Dik
Rush
bolus26
Jeanette
Mees
miss22
Lady4
Krullebol
Gigi_
Shisha
Japie
schuddebuikje
Jade
RioolSpook
vlinder-19
maiadebij
Kowalski
SparklingEyes
Raindrop
Reeza
LDJ
MissBlunt
Gympie
Evalynn
Inge
litllejoy
nijntje4
Susan
Rovine
Poubelle
Amber-
ellibre
Cheesegirl
Rumble
Ooh La La!
Sugarfall
rapa nui
_Lacey_
Océane
Tania
Ella
*Lookie*
silly-one
SnowWhite
Rose
Lilypie
Flower_L
ShallY
VeryCherry
mo-lola
Sophiee
Ilargi
Sterre
Ibbeltje
Leine
Highway
ChocoChip
Atelier Madame
SoGood
Annemoontje
Novalee
Linda
heartsdale
Puggle
Zonnetje
Oasis
tweeling
loura
Suus
anne87
Hoochie
Mizz_S
Bolleke
minoessepoes
Lejow
Muurvlindertje
Poisongirl
dolfijntje24
Coccinelle
sanne-84
Summerlovin
kajaka88
studiebol
-Belle-
Lousanne
Lavendel
Blond
Arwyn
Marin
Mida4you
CCC
Snoes
Melis1985
Janelie
Rouxxxe
Lady Starstruck
Aziraphale
110 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje wo 11 jul 2012 - 19:42

Tagiatelle met carbonarasaus met daarin spekjes, prei, ui, geraspte kaas.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  litllejoy wo 11 jul 2012 - 19:56

Restje pasta uit de vriezer, saus van tomaten, groente en gehakt met een klein beetje volkoren macaroni
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 21:34

Bloemkool, aardappels en een bretonse gehaktschnitzel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 22:18

Zalm met creme fraiche uit de oven met gebakken aardappelen en sla

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Reeza wo 11 jul 2012 - 23:29

Cannelloni met gehakt en spinazie.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Blond do 12 jul 2012 - 0:14

Allemaal kleine gerechtjes bij Asia de Cuba, vanavond de Utrecht meeting Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 281626781
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Poubelle do 12 jul 2012 - 0:16

Chance schreef:Allemaal kleine gerechtjes bij Asia de Cuba, vanavond de Utrecht meeting Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 281626781
:cheering:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Mermaid do 12 jul 2012 - 0:27

Pixie schreef:
Chance schreef:Allemaal kleine gerechtjes bij Asia de Cuba, vanavond de Utrecht meeting Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 281626781
Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 281626781

Wat een toeval.. Ik ook! Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 281626781
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Suus do 12 jul 2012 - 3:18

Ik kreeg ineens zin in vissticks, dus: vissticks, aardappeltjes en spinazie met een eitje erdoor.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Mizz_S do 12 jul 2012 - 3:50

GEmarineerde filetlapjes, aardappelschijfjes en bonenschotel van Hak.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Zonnetje do 12 jul 2012 - 19:35

Kip siam met daarbij een salade van veldsla met avocado.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Oasis do 12 jul 2012 - 19:48

We eten bij mijn ouders, dus in ieder geval iets van groeten-vlees-aardappelen haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes do 12 jul 2012 - 20:56

Gister hadden we quessedilla's gevuld met pittige geraspte kaas, gekookte kip, Mexicaanse kruiden, kerstomaat in plakjes, rode ui en lente ui. Met zelfgemaakte guacamole en verder nog zure room en chilisaus.

Vanavond komt mijn schoonvader eten en eten we kipfilet uit de oven ingesmeerd met groene pesto met daarop een plak geroosterde paprika en vervolgens plakjes brie. Met gepofte kerstomaatjes met olijfolie, Italiaanse kruiden en knoflook, een salade en gebakken aardappels.

Als toetje hebben we een plak cake met verse aardbeien en slagroom Laughing
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  _Nina do 12 jul 2012 - 20:58

Makkelijk, opgebakken aardappeltjes, een hamburger en óf groenten óf een lekkere ouderwetse scheut appelmoes, maar dat laatste laat ik aan m'n vriend over, die doet uit z'n werk nog ff gauw boodschappen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snoes do 12 jul 2012 - 20:59

Nog geen idee, in ieder geval iets gemakkelijk, want we hebben een drukke avond.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  kajaka88 do 12 jul 2012 - 21:25

Bistro krieltjes, worteltjes, en een ribkarbonade en misschien nog een beetje komkommer erbij..
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:00

Sla, hamburgers en gebakken aardappelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Sugarfall do 12 jul 2012 - 23:37

Gado Gado.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  dolfijntje24 vr 13 jul 2012 - 1:49

Turksbrood met een salade van vegetarisch gehakt, feta, ui, tomaat, olijven en knoflooksaus/tzatziki.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:05

minoessepoes schreef:Gister hadden we quessedilla's gevuld met pittige geraspte kaas, gekookte kip, Mexicaanse kruiden, kerstomaat in plakjes, rode ui en lente ui. Met zelfgemaakte guacamole en verder nog zure room en chilisaus.


Ik maak ook wel eens quessedilla's maar ze zijn bij mij altijd zo vochtig! Meestal besmeer ik ze licht met pesto om er vervolgens salami en mozzarella op te leggen. Ik dacht eerst dat ik ze langer moest bakken maar dan worden ze te donker. Heb jij dit ook, ligt het aan de pesto of doe ik iets verkeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  _Nina vr 13 jul 2012 - 2:07

Joan schreef:
minoessepoes schreef:Gister hadden we quessedilla's gevuld met pittige geraspte kaas, gekookte kip, Mexicaanse kruiden, kerstomaat in plakjes, rode ui en lente ui. Met zelfgemaakte guacamole en verder nog zure room en chilisaus.


Ik maak ook wel eens quessedilla's maar ze zijn bij mij altijd zo vochtig! Meestal besmeer ik ze licht met pesto om er vervolgens salami en mozzarella op te leggen. Ik dacht eerst dat ik ze langer moest bakken maar dan worden ze te donker. Heb jij dit ook, ligt het aan de pesto of doe ik iets verkeerd?

Bak je ze in de pan of in de oven? Als je ze in de ban doet, bak je ze dan droog of met olie/boter? Het kan natuurlijk ook het vet/vocht uit de kaas en salami zijn.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:15

Statler schreef:
Joan schreef:
minoessepoes schreef:Gister hadden we quessedilla's gevuld met pittige geraspte kaas, gekookte kip, Mexicaanse kruiden, kerstomaat in plakjes, rode ui en lente ui. Met zelfgemaakte guacamole en verder nog zure room en chilisaus.


Ik maak ook wel eens quessedilla's maar ze zijn bij mij altijd zo vochtig! Meestal besmeer ik ze licht met pesto om er vervolgens salami en mozzarella op te leggen. Ik dacht eerst dat ik ze langer moest bakken maar dan worden ze te donker. Heb jij dit ook, ligt het aan de pesto of doe ik iets verkeerd?

Bak je ze in de pan of in de oven? Als je ze in de ban doet, bak je ze dan droog of met olie/boter? Het kan natuurlijk ook het vet/vocht uit de kaas en salami zijn.

Ik bak ze in de pan zonder olie of boter. Eerst in z'n geheel en als ze kaas smelt, flap ik hem dicht. Ik wil graag dat ze knapperig worden, zoals het hoort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Sterre vr 13 jul 2012 - 2:19

De 2e helft van de quiche die mijn vriend woensdag heeft gemaakt, met kip, courgette, kaas en olijven.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:33

Mijn vriend kookt: rijst met kip en een heerlijke thai curry saus Yes met champignons, paprika en kokosmelk erdoor, super lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  mo-lola vr 13 jul 2012 - 4:19

Patat met loempia speciaal
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 38 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum