Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+67
_Lana_
Lenster
Pandora
Inge
Sayuri
RioolSpook
Laced
_Lacey_
Stuiterbal
Phileine
Rumble
heartsdale
Mida4you
Mees
luisa
Caroow
Siem
VanillaRose
Sorrento
Happinaz
Thunder
TNMN
Davinia
Liz
Guus
Aziraphale
Puggle
Sweety
patjuhhh
Ibbeltje
Raindrop
Zora
Flippin' Bitch
Zwerver
snowflakes
Oasis
Jeanette
SoGood
Sweet Sylvana
Niekske
Shisha
Feline
Muurvlindertje
Sugarfall
Kowalski
Tiana
Jade
Benthe
Curious
loura
Arwyn
rapa nui
Lavendel
Lousanne
Atelier Madame
Caresses
Bliss
Toet
Sterre
Janelie
Leine
VeryCherry
Marin
Poubelle
PrimaBella
Gympie
Blond
71 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
De spiegel waar ik de foto's in maak komt ook van de kringloop
Gast- Gast
Zelda schreef:Bij ons in de buurt zijn er ook genoeg kringlopen te vindenIbbeltje schreef:Smikkell dat is leuk shoppen! Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont.
Ja maar ook waar alles zo goedkoop is? Dan wil ik graag weten welke Want ik vind die bij mij nog best prijzig soms.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Welke schoenmaat heb jij?Ibbeltje schreef:Smikkell dat is leuk shoppen! Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont.
38 hoezo?
Ik heb hier twee paar laarzen maat 40 en Esprit lage schoentjes met kleine hak maat 40 en zijn mij te groot, vandaar! Jammer!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Welke schoenmaat heb jij?Ibbeltje schreef:Smikkell dat is leuk shoppen! Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont.
38 hoezo?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb hier twee paar laarzen maat 40 en Esprit lage schoentjes met kleine hak maat 40 en zijn mij te groot, vandaar! Jammer!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Welke schoenmaat heb jij?Ibbeltje schreef:Smikkell dat is leuk shoppen! Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont.
38 hoezo?
aaah balen 39 zou eventueel soms nog kunnen maar 40 gaan we maar niet proberen hahah
Smikkell schreef:Reva, Jaaa die foto van het misverstand! Die blazer staat je zo goed!
Is idd een blazer. De zwarte Mexx blazer die ik voor 1,50 kocht in de kringloop!
Oeh! Mooi! En thanks
AM, string is idd van de Hema
Gast- Gast
Reva schreef:Oeh Chipp, je blouse! Waar is die van?
Vila. Je ziet er leuk uit Reev!
Gast- Gast
Chipp schreef:Reva schreef:Oeh Chipp, je blouse! Waar is die van?
Vila. Je ziet er leuk uit Reev!
Thanks!
Ik hou zó van Vila
Gast- Gast
Reev ik vind je een slanke taille hebben
Ooh gaaf, wat is het adres van die kringloop?Smikkell schreef:Klopt. De meeste vind ik prijzig. Er zit een kleine kringloop vlak bij mijn huis (Zuilen), daar is alle kleding 1,50. Heb daar al best veel gekocht. Veel H&M spul maar ook merkkleren en mooie blazer van Zara. Ook de rest is er niet duur. Zo waren mijn eetkamerstoelen 2 euro! Je moet echt door de rommel heen kijken en regelmatig binnenlopen.Atelier Madame schreef:Smikkell schreef:Reva, Jaaa die foto van het misverstand! Die blazer staat je zo goed!
Is idd een blazer. De zwarte Mexx blazer die ik voor 1,50 kocht in de kringloop!
leuke koopjes zijn dat zeg! Bij welke kringloop koop jij, want wij wonen volgens mij bijna in dezelfde stad (u-to.wn)? Ben wel is in laag.rav.en geweest maar die vond ik nog schrikbarend duur!
Ook een mooie Laura Ashley winterjas gekocht voor zes euro
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
PM!Atelier Madame schreef:Ooh gaaf, wat is het adres van die kringloop?Smikkell schreef:Klopt. De meeste vind ik prijzig. Er zit een kleine kringloop vlak bij mijn huis (Zuilen), daar is alle kleding 1,50. Heb daar al best veel gekocht. Veel H&M spul maar ook merkkleren en mooie blazer van Zara. Ook de rest is er niet duur. Zo waren mijn eetkamerstoelen 2 euro! Je moet echt door de rommel heen kijken en regelmatig binnenlopen.Atelier Madame schreef:Smikkell schreef:Reva, Jaaa die foto van het misverstand! Die blazer staat je zo goed!
leuke koopjes zijn dat zeg! Bij welke kringloop koop jij, want wij wonen volgens mij bijna in dezelfde stad (u-to.wn)? Ben wel is in laag.rav.en geweest maar die vond ik nog schrikbarend duur!
Ook een mooie Laura Ashley winterjas gekocht voor zes euro
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Reev ik vind je een slanke taille hebben
Haha nou dat vind ik niet, maar thanks!
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reev ik vind je een slanke taille hebben
Ik wist dat deze reactie ging komen haha
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reev ik vind je een slanke taille hebben
Ik wist dat deze reactie ging komen haha
Jeej voor voorspelbaarheid!
Gast- Gast
Wat heb je een mooi figuurtje, Caroow! Leuk jurkje!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Waarschijnlijk hangen er weer wat items van mij bij die kringloop in z.uilen :-). Heb er een paar weken geleden veel gebracht, ook veel merkkleding en babyspul...
Gast- Gast
Misschien hangt iets daarvan nu bij mij in de kast. Heb er zelf inmiddels ook redelijk wat spullen en kleding gebracht. Morgen ben ik er weer...Shoesdontlie schreef:Waarschijnlijk hangen er weer wat items van mij bij die kringloop in z.uilen :-). Heb er een paar weken geleden veel gebracht, ook veel merkkleding en babyspul...
Gast- Gast
Laatst aangepast door Zusje op vr 15 jun 2012 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Die blazer staat je erg mooi Zusje! Leuk om hem steeds in een andere combi voorbij te zien komen.
Gast- Gast
Smikkel, welke kringloopwinkel is dat? Was zaterdag nog in de buurt!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
wat moeten zoveel forummers toch in mijn buurt? Als ik iedereen het adres geef kapen jullie mijn schatten wegLeine schreef:Smikkel, welke kringloopwinkel is dat? Was zaterdag nog in de buurt!
Gast- Gast
Misschien krijg je wel korting omdat je zoveel nieuwe klanten brengt.. Ik beloof bij deze geen schatten voor je neus weg te zullen kapen!Smikkell schreef:wat moeten zoveel forummers toch in mijn buurt? Als ik iedereen het adres geef kapen jullie mijn schatten wegLeine schreef:Smikkel, welke kringloopwinkel is dat? Was zaterdag nog in de buurt!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Smikkell schreef:wat moeten zoveel forummers toch in mijn buurt? Als ik iedereen het adres geef kapen jullie mijn schatten wegLeine schreef:Smikkel, welke kringloopwinkel is dat? Was zaterdag nog in de buurt!
Het is een soort bedevaartsoord. Sommige mensen reizen naar Mekka, forummers naar jouw buurt.
Gast- Gast
Ik kan me nog een auto vol forummers herinneren die ik een rondleiding gaf langs jouw huis.Reva schreef:Smikkell schreef:wat moeten zoveel forummers toch in mijn buurt? Als ik iedereen het adres geef kapen jullie mijn schatten wegLeine schreef:Smikkel, welke kringloopwinkel is dat? Was zaterdag nog in de buurt!
Het is een soort bedevaartsoord. Sommige mensen reizen naar Mekka, forummers naar jouw buurt.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:@Chipp: ik vind het een super leuke blouse, vind alleen dat langere shirtje eronder niet zo'n succes IMO, je bedrukt volgens mij best wel je heupen, terwijl je een hartstikke goed figuur hebt, kan je de blouse niet wat naar beneden trekken en het shirtje in je broek doen?
Ik weet nog niet wat ik mooier vind. Dit maar voor een dagje proberen.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic