Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+67
_Lana_
Lenster
Pandora
Inge
Sayuri
RioolSpook
Laced
_Lacey_
Stuiterbal
Phileine
Rumble
heartsdale
Mida4you
Mees
luisa
Caroow
Siem
VanillaRose
Sorrento
Happinaz
Thunder
TNMN
Davinia
Liz
Guus
Aziraphale
Puggle
Sweety
patjuhhh
Ibbeltje
Raindrop
Zora
Flippin' Bitch
Zwerver
snowflakes
Oasis
Jeanette
SoGood
Sweet Sylvana
Niekske
Shisha
Feline
Muurvlindertje
Sugarfall
Kowalski
Tiana
Jade
Benthe
Curious
loura
Arwyn
rapa nui
Lavendel
Lousanne
Atelier Madame
Caresses
Bliss
Toet
Sterre
Janelie
Leine
VeryCherry
Marin
Poubelle
PrimaBella
Gympie
Blond
71 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 23:48

Ik heb net m'n nieuwe jurkje binnen, maar ik twijfel erg...

Van voren vind ik 'm erg leuk!
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 72dc794a

En van achteren is ook wel leuk, weer eens wat anders. Wel zie je m'n bikini randje nu al zitten, laat staan in de zomer.
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 9ee725c5

Maar aan de zijkant blijken ook nog gaten te zitten, zo onder m'n arm. Vind dat een beetje typisch en beetje ordi lijken daardoor. Zo veel bloot hoeft nou ook weer niet, zo'n rug vind ik al best wel bloot voor mijn doen. Je kunt natuurlijk je armen er wel beetje voor houden, maar ook niet altijd.
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 E72284b0

Dus tja... terugsturen of houden? Ik weet 't niet..

Andere optie is deze, maar daar vind ik de voorkant niet van mooi, achterkant wel.
http://www.newlook.com/shop/womens/dresses/cream-lace-sleeveless-prom-dress_250542212

Of deze, maar die is weer wat warmer met die mouwtjes. Wel lief met die knoopjes, maar ik heb ook al een jurkje met zulke knoopjes.
http://www.newlook.com/shop/womens/dresses/another-label-white-lace-skater-dress_249534911

Of deze, maar die is helemaal warm van de zomer:
http://www.newlook.com/shop/womens/dresses/mela-cream-lace-dress_249579413

Of deze, die is wel leuk:
http://www.newlook.com/shop/womens/dresses/white-bow-back-lace-dress_249547211

Houden is gewoon het makkelijkst, maar als jullie zeggen van oh bah, dat stukje onder de armen ziet er niet uit, dan kan ik 'm beter terugsturen. Vind dat wel echt jammer namelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 23:52

Ik vind het er niet NIET uitzien, maar of ik het mooi vind.. Mwaoh. De rest van het jurkje vind ik wel erg mooi en het staat je goed!

Hier heb je dus geen bal aan.

Gast
Gast

Bericht  Lousanne di 29 mei 2012 - 23:53

Tsja, erg leuk jurkje, maar zou voor mij persoonlijk wel iets te bloot zijn idd.. Hij staat je verder goed, je kan m goed hebben dus dat ik geen probleem.. Bij welke gelegenheden zou je m aan willen trekken?
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 23:53

Van je links vind ik de eerste en de laatste het leukst! Ik word er hebberig van...

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 29 mei 2012 - 23:55

Ik vind het een mooi jurkje, hij kleed erg mooi af. Je zou onder de gaten aan de zijkant een klein wit stofje kunnen laten zetten dan is dat probleem weg. En als je in de zon ligt je bikini gewoon een beetje verschuiven of los doen als je op je buik ligt Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 23:56

Lousanne schreef:Bij welke gelegenheden zou je m aan willen trekken?

Gewoon lekker op het terras in de stad, als we (niet chic maar gezellig) uiteten gaan op vakantie enzo.

Ik vind het wel moeilijk! Probeer al een foto terug te zoeken van het jurkje zelf op de website van New Look, of ik het had kunnen weten en gewoon zelf stom ben geweest Wink

Hahaha Youandi, ja ik ook!!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  rapa nui di 29 mei 2012 - 23:56

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje ordi over komen, het is het net niet en komt ook bij de 1e foto waarschijnlijk door het stukje bloot dat je op zij ziet en misschien door al het kant. Maar goed dat laatste vind jij wel leuk. Ik vind het laatste jurkje trouwens wel erg leuk.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Arwyn di 29 mei 2012 - 23:57

Ik vind het niet verschrikkelijk lelijk of zo, maar als je het niet verwacht, snap ik dat het even wennen is.
Is het een idee om er een stofje onder te doen? Weet niet of dat staat..

Verder baal ik toch vaak een beetje van mijn lengte als ik dit soort jurkjes zie, haha. Ik vind ze leuk, maar ze stoppen bij mij altijd vlak onder mijn billen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond di 29 mei 2012 - 23:58

Moeilijk Marin. Ik vind hem bij je taille heel mooi slank maken, maar ik kan me ook voorstellen dat je die blote stukken wat minder vind. Inderdaad staat de jurk van de voorkant wel erg mooi. Die bikinibandjes zijn makkelijk op te lossen, gewoon zonnen met je bandjes los Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 561177. Heb je wel genoeg steun qua borsten aan een plakbh (of hoe heb je het opgelost?), het lijkt me met een grote cup wel lastiger, omdat je gewoon meer steun nodig hebt.

Het vierde jurkje wat je post vind ik het leukste van de vier!

en of je hem moet houden, tja, kan je leven met al dat bloot Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 253468018? Wat vindt je lover ervan?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 0:02

Chance schreef:Wat vindt je lover ervan?

Die laat ik liever verrassen Wink

Dit passen was nog zonder plakbh overigens, want die dingen liggen bij m'n moeder thuis.

Ik vind dat idee van Lavendel en Arwyn met een stofje wel leuk, weet alleen niet of dat mooi wordt. Ik kan dat iig niet zelf Wink

Edit: Arwyn, ben jij zo lang dan?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn wo 30 mei 2012 - 0:05

Ik ben 1.80m. Valt op zich wel mee, maar ben blijkbaar niet helemaal in verhouding, haha. Dit soort jurkjes zijn mij echt te kort, als ik zit kun je dan zo'n beetje mijn billen zien..

Voor een stofje zou je hem altijd even mee kunnen nemen naar een stoffenwinkel en dan verschillende stofjes proberen. Een kantje kan misschien ook leuk zijn, maar omdat hij ook van kant is, zou je wel net een moeten vinden die daarbij matcht..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 0:07

Ja precies, dat lijkt me met kant erg moeilijk.
En oh ja, ik ben 1.64 en een propje, dus dit soort 'skater-dresses' staan mij juist goed qua model. Wel jammer dat ze net bij jou te kort zijn. Ik kan juist geen maxidresses aan. Ik had ook een zwarte maxi dress hierbij besteld, en die is echt ZO diep van decolleté dat ik 'm echt niet aandurf, dus die gaat absoluut terug.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  loura wo 30 mei 2012 - 0:40

Marin ik denk dat jij beter met jou figuur een jurkje kan dragen die wat lager is ingesneden aan de voorkant.. Ik vind je de bovenkant nu erg massaal maken. Misschien komt dat ook wel door de hoek waarin de foto is genomen hoor Wink Ik vind het geen ordi jurkje trouwens! Erg cute juist. Ik vind dat (geloof tweede) jurkje ook erg mooi! Met die 3 kwart mouwtjes
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Curious wo 30 mei 2012 - 0:43

Ik vind het stofje idee ook wel leuk, maar vraag me af of het goed match met iets.. denk dat het altijd of teveel opvalt, of dat het niet mooi is qua 'net-niet-gelijkheid'.

Ik vind van de andere jurkjes de 1e het mooist, echt een hele mooie achterkant. De laatste met die strik achterop is ook wel leuk, maar maakt het wel meer tuttig (ipv wat ordinair bij het jurkje wat je nu hebt). Het is net wat je wil dus.
Ik vraagt me overigens wel af of het de gaten bij het jurkje wat je nu aan hebt echt zo opvallen voor de gelegenheden dat jij het aan wil doen. Dan loopt je toch vooral door de stad, of zit je in een stoel. Ga je het dan echt zo zien of storend vinden?
Misschien dat je met andere details (qua sieraden, schoenen of dergelijke) kan zorgen dat het minder ordinair oogt?

Het jurkje past je idd prima, dus daar ligt het iig niet aan!

Succes!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:45

Ik vind het niet zo mooi Marin, die blote stukken. Maar dat zei ik al toen je een plaatje van de jurk liet zien, ik hou daar gewoon niet zo van. Verder kan je het prima hebben hoor, van de voorkant vind ik het een heel leuk jurkje (beetje tuttig, ik hou d'r van).

Gast
Gast

Bericht  Benthe wo 30 mei 2012 - 0:59

Jammer van die blote stukken Marin. Verder is het echt een heel leuk jurkje en dat model staat je inderdaad erg goed. Al zou het denk ik nog mooier zijn als de hals wat lager uitgesneden was, dit maakt een beetje massief van boven. Ik let er zelf de laatste tijd ook steeds meer op, omdat ik merk dat ik de kleding met een hoge hals minder draag omdat ik het niet zo mooi vind staan met grotere borsten.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Jade wo 30 mei 2012 - 1:00

Ik vind de open stukken van het jurkje ook niet zo mooi. Ik zou dan toch voor 1 van de andere jurkjes gaan met een gesloten zijkant.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Poubelle wo 30 mei 2012 - 1:16

Ik vind het jurkje niet mooi staan. Je hebt er een prachtife taille in, maar doordat ie zo hoog gesloten is vind ik het teveel borst zegmaar.
Je hebt een prachtig decollete, ik zou kiezen voor iets meer cleavage!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Tiana wo 30 mei 2012 - 1:16

loura schreef:Marin ik denk dat jij beter met jou figuur een jurkje kan dragen die wat lager is ingesneden aan de voorkant.. Ik vind je de bovenkant nu erg massaal maken. Misschien komt dat ook wel door de hoek waarin de foto is genomen hoor Wink Ik vind het geen ordi jurkje trouwens! Erg cute juist.

Dat denk ik ook! En ik vind het onderste jurkje het leukst!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 1:20

Marin, ik zou voor een rokje gaan met zo'n stofje/printje.

Dan ben je niet geheel in kant (haha dit klinkt heel fout) maar heb je het rokje zo en met een shirtje kun je dan combinaties maken (mooie V halsjes kiezen).

Vrijdag vond ik die rok je ook erg mooi staan!

Ik zag laatst ergens zo'n rokje.. Laat me denken....

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 1:21

Ja ik heb juist altijd jurkjes met cleavage dus wilde eens iets anders proberen. Maar ik ben toch niet weg van de zijkant. Dus misschien toch kijken of ik m kan ruilen voor zo'n ander model.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 1:21

Ohja bij ZARA. Hij is wel redelijk aan de prijs (vind ik persoonlijk voor een rokje) maar goed ik post hem toch maar even. Ze hebben dit soort rokjes vast ook wel ergens anders.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 4886242712_1_1_3

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 4886242712_2_1_3

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 1:27

Mooi! Ik heb echt zelden rokjes aan alleen, Punk'd. Ben meer van de jurkjes! Als je iets van kant met een lagere voorkant kan vinden, zie ik het wel graag smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tiana wo 30 mei 2012 - 1:42

Deze vind ik ook heel leuk! Ook van Zara

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 1836023251_1_1_3
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 1:56

Hmm die vind ik zelf dan weer niet zo mooi, dat stofje en model. Maar lief dat je meedenkt!

Ik wou zou graag dat ik deze paste, die heb ik laatst in Amerika geprobeerd.. Maar ze poefen net te veel aan die naad onder de taille waardoor ik echt een huge ass kreeg. Maar die zijn zo mooi, heb ze allemaal gepast maar 't ging 't echt niet worden Sad

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Img-thing?

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Abercrombie_Fitch_2012_Women_Elicia_Dress_Wholesale_Fashion

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Elicia+Dress+-+navy+and+white+check+-+flagship+store+exclusive+-+$78

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Hol_56646_01_prod1

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 3 Img-thing?

Echt zooo leuk, maar het paste niet bij m'n kont Sad

Sorry allemaal wel heel off topic maar kleertjes kijken is zo leuk Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: