Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
+67
_Lana_
Lenster
Pandora
Inge
Sayuri
RioolSpook
Laced
_Lacey_
Stuiterbal
Phileine
Rumble
heartsdale
Mida4you
Mees
luisa
Caroow
Siem
VanillaRose
Sorrento
Happinaz
Thunder
TNMN
Davinia
Liz
Guus
Aziraphale
Puggle
Sweety
patjuhhh
Ibbeltje
Raindrop
Zora
Flippin' Bitch
Zwerver
snowflakes
Oasis
Jeanette
SoGood
Sweet Sylvana
Niekske
Shisha
Feline
Muurvlindertje
Sugarfall
Kowalski
Tiana
Jade
Benthe
Curious
loura
Arwyn
rapa nui
Lavendel
Lousanne
Atelier Madame
Caresses
Bliss
Toet
Sterre
Janelie
Leine
VeryCherry
Marin
Poubelle
PrimaBella
Gympie
Blond
71 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
Nee ik hoef niet smaller te zijn, maar als men zegt dat het niet flatteert vind ik dat ook niet zo leuk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
haha fijn
Maar ik heb geen leuke tops die op rokjes passen. Denk dat ik anders toch maar een broek aan trek.
Maar ik heb geen leuke tops die op rokjes passen. Denk dat ik anders toch maar een broek aan trek.
Ik vind het persoonlijk ook heel moeilijk een rok te combineren. Ik vind het sowieso niet leuk om er een truitje overheen te trekken. Maar erin vind ik ook weer niks haha!
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik vind het persoonlijk ook heel moeilijk een rok te combineren. Ik vind het sowieso niet leuk om er een truitje overheen te trekken. Maar erin vind ik ook weer niks haha!
Ja hetzelfde dus hier. Er in is geen geen porum bij mij, maar er over staat ook stom.
Zusje schreef:Dat lijkt me dan een foutje eerlijk gezegd... Maar wat ik me afvraag, als je dan smaller wilt zijn, waarom ben je dan gestopt met afvallen? Das nog altijd de beste manier natuurlijk .
Reva, wat zie je er leuk en goed uit zeg!
Nee dat is echt waar! Daar is onderzoek naar gedaan, ik zal eens kijken of ik een link kan vinden.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
http://gezondheid.blog.nl/overgewicht/2008/09/17/horizontale-strepen-maken-ni-t-dikker
Hier staat een stukje, alleen is dat niet de link die ik eigenlijk zoek. Maar het blijkt in ieder geval onzin te zijn.
Hier staat een stukje, alleen is dat niet de link die ik eigenlijk zoek. Maar het blijkt in ieder geval onzin te zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja het was een andere link idd en daar leek wel met dat voorbeeld horizontaal slanker...maar goed tja misschien staat het mij gewoon minder?
En daarom draag ik nooit een rok. Plus dat de meeste rokken je korter en breder doen lijken.Zusje schreef:Ik vind het persoonlijk ook heel moeilijk een rok te combineren. Ik vind het sowieso niet leuk om er een truitje overheen te trekken. Maar erin vind ik ook weer niks haha!
Jurkjes zijn dan wél weer leuk
Gast- Gast
Ja denk ook gewoon dat ik voor jurkjes moet gaan ipv rokken idd.
Leuk dat er steeds meer mensen foto's plaatsen!
Leuke outfit smikkel!
Ik vind je sneakers best leuk onder je rokje hoor CHance!
Ik vind dit topic leuk
Leuke outfit smikkel!
Ik vind je sneakers best leuk onder je rokje hoor CHance!
Ik vind dit topic leuk
Gast- Gast
Ik vind het ook een leuk topic. Nooit gedacht dat ik nog eens actief zou meeposten in zoiets haha .
Smikkel, je hebt ons nog een foto beloofd geloof ik?
Oh en dat van die strepen, echt apart haha . Maar goed, toen ik wat zwaarder was koos ik ook niet zomaar voor strepen eerlijk gezegd. Eerder gewoon voor zwart ofzo haha .
Smikkel, je hebt ons nog een foto beloofd geloof ik?
Oh en dat van die strepen, echt apart haha . Maar goed, toen ik wat zwaarder was koos ik ook niet zomaar voor strepen eerlijk gezegd. Eerder gewoon voor zwart ofzo haha .
Gast- Gast
Klopt idd van die horizontale strepen hoor! Ik draag ze dan ook graag. Mn taille wordt dan mooier benadrukt merk ik
Sowieso zie ik niet vaak kleding met verticale strepen haha.
Sowieso zie ik niet vaak kleding met verticale strepen haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski wat een geweldige pyjama outfit. Die speen!
En ik (Als TO zeker) vind het ook zo leuk dat het topic zo hoog blijft staan! Ik merk echt dat ik ook op dagen dat ik gewoon thuis ben, soms gewoon toch wat leuks aan trek omdat het dan leuk is voor dit topic. Ik bewaar alle foto's ook en wil aan het einde van het jaar een Facebook album maken met al m'n outfits. Is niet van elke dag van 't jaar, maar toch wel grote collectie dan. Leuk! Ik ben helemaal niet zo'n modepopje ofzo, maar merk dat ik het toch heel leuk vind om er beetje mee bezig te zijn!
Vandaag heb ik echt niks noemenswaardigs aan.. M'n grote Cambridge trui en een spijkerbroek. Voor vanavond trek ik nog wel even een simpel shirtje aan voor 't concert. M'n schoonmoeder wilde de oude Guns n' Roses tshirts van m'n vriend al tevoorschijn halen, zodat ik die aan kon
Smikkell je ziet er goed uit.
En ik (Als TO zeker) vind het ook zo leuk dat het topic zo hoog blijft staan! Ik merk echt dat ik ook op dagen dat ik gewoon thuis ben, soms gewoon toch wat leuks aan trek omdat het dan leuk is voor dit topic. Ik bewaar alle foto's ook en wil aan het einde van het jaar een Facebook album maken met al m'n outfits. Is niet van elke dag van 't jaar, maar toch wel grote collectie dan. Leuk! Ik ben helemaal niet zo'n modepopje ofzo, maar merk dat ik het toch heel leuk vind om er beetje mee bezig te zijn!
Vandaag heb ik echt niks noemenswaardigs aan.. M'n grote Cambridge trui en een spijkerbroek. Voor vanavond trek ik nog wel even een simpel shirtje aan voor 't concert. M'n schoonmoeder wilde de oude Guns n' Roses tshirts van m'n vriend al tevoorschijn halen, zodat ik die aan kon
Smikkell je ziet er goed uit.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja super leuk dat dit topic zo hoog blijft staan! Ik heb zelfs een periode gehad dat ik niet mocht shoppen van mezelf, toen maakte ik elke dag een foto van mn outfit zodat ik kon kijken hoeveel outfits ik van mijn kleding in de kast kon maken (helaas vroegtijdig gezakt).
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja ik vind dit topic ook echt leuk! Heb vandaag een outfit aan die ik al eerder plaatste, dus niet fotowaardig . Ik kom er door dit topic wel achter dat ik te vaak voor dezelfde kleding kies
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Daarom ben ik ook weinig actief momenteel. Wel een grote meelezer, fantastisch topic!Chance schreef:Ja ik vind dit topic ook echt leuk! Heb vandaag een outfit aan die ik al eerder plaatste, dus niet fotowaardig . Ik kom er door dit topic wel achter dat ik te vaak voor dezelfde kleding kies
Gast- Gast
Ik vind het ook erg leuk dat er zo veel gepost wordt in dit topic! Heb maar eens besloten om ook wat fanatieker mee te gaan doen.
Ben zelf helemaal gek op kleding, maar durf niet zo goed, ben erg onzeker erover. Zie anderen vaak erg leuk lopen en als ik dan ga winkelen vind ik alles stom
Alleen vandaag geen outfit post, lig ziek op de bank.
Ben zelf helemaal gek op kleding, maar durf niet zo goed, ben erg onzeker erover. Zie anderen vaak erg leuk lopen en als ik dan ga winkelen vind ik alles stom
Alleen vandaag geen outfit post, lig ziek op de bank.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Drie keer raden wat mijn favoriete kleur op dit moment is... (naast mijn all time favourite rood) Haha, ik post nu al drie outfits achter elkaar met een kobaltblauw shirt (wel drie verschillende)!
beetje wazig is 'ie wel vandaag
Waar is trouwens de Edit-knop gebleven?!
Edit : ik zie hem alweer gewoon!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja maar het lijkt anders. Ik zie hem nu alleen bij mijn eigen post (wat logisch is), maar het lijkt alsof er bij posts van anderen eerst meer knoppen zaten en nu maar 2? Kan aan mij liggen hoor, misschien ben ik gewoon in de war
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Drie keer raden wat mijn favoriete kleur op dit moment is... (naast mijn all time favourite rood) Haha, ik post nu al drie outfits achter elkaar met een kobaltblauw shirt (wel drie verschillende)!
wauw wat ben jij mooi slank geworden
Echt heel erg knap!!
Hoeveel weeg je nu bliss?
Gast- Gast
Bliss schreef:Ja maar het lijkt anders. Ik zie hem nu alleen bij mijn eigen post (wat logisch is), maar het lijkt alsof er bij posts van anderen eerst meer knoppen zaten en nu maar 2? Kan aan mij liggen hoor, misschien ben ik gewoon in de war
De oudere knoppen waren groter. Ik heb ze vervangen. Als het goed is heb je Quote, Edit en !. Ik heb er meer maar goed, dat is omdat ik Admin ben. En dat je Edit alleen bij je eigen posts hebt staan is logisch inderdaad
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic