Saldo H&M
+2
Lies
Monte
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Saldo H&M
Ik heb nu 2 pakketjes van de h&m liggen en moet daar wat dingen van betalen. Maar nu zag ik voordat die pakketten verzonden waren dat ik een saldo van -9 heb. Moet ik dan h&m nog 9 euro betalen of krijg ik dat nog van ze? Ik weet nu echt even niet hoe ik het allemaal moet berekenen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Saldo H&M
Dat moet je nog betalen denk ik? Kan je het niet terugvinden in je eigen administratie?
Anders even contact opnemen met de klantenservice.
Anders even contact opnemen met de klantenservice.
Gast- Gast
Volgens mij krijg jij dat nog van hun. Dus dat kun je dan van je rekening aftrekken.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Mijn saldo staat zonder min en dat moet ik nog betalen.
Dus met een - ervoor, denk ik niet dan?
Dus met een - ervoor, denk ik niet dan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als er een negatief saldo staat, is dat geld dat je nog te goed hebt van H&M. Ik heb dat ook eens gehad met verkeerd geleverde artikelen, ik had toen teveel betaald en een saldo van -25 euro ongeveer, dat werd van de nieuwe bestelling afgetrokken.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Volgens mij krijg ik inderdaad nog geld van ze. Er staat namelijk tegoed: -9. En dan daarboven staan mijn bestellingen hoeveel ze kosten en bij de eerste bestelling is er 9 euro afgehaald en staat er dus een lager bedrag bij saldo. (snappen jullie het nog ). Maar volgens mij is een tegoed -9 dat ik dus nog 9 euro van ze krijg.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dat heb ik ook eens gehad. Kennelijk een keer teveel overgeboekt en dat -saldo bleef maar staan. Heb toen een keer een bedrag overgemaakt - het -saldo en toen stond het weer op 0.
Gast- Gast
Dan moet je de volgende keer 9 euro minder overmaken. Heb ik ook vaker gehad.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik up dit topic eventjes met een vraag.
Ik heb een factuur gekregen (nouja die is onderweg) met een bedrag erop. Nu hebben ze gisteren mijn retourzending verwerkt, maar die is natuurlijk niet verwerkt op die factuur. Kan ik dan gewoon het lagere bedrag overmaken? Wat ik nu als openstaand saldo heb?
Ik heb een factuur gekregen (nouja die is onderweg) met een bedrag erop. Nu hebben ze gisteren mijn retourzending verwerkt, maar die is natuurlijk niet verwerkt op die factuur. Kan ik dan gewoon het lagere bedrag overmaken? Wat ik nu als openstaand saldo heb?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik up dit topic eventjes met een vraag.
Ja gewoon het lagere bedrag overmaken (dus je openstaand saldo)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ja, anders kom ik ook in de - op m`n H&M saldo en ik ben niet van plan (lees: ik mag van mezelf niet meer) om snel weer bij H&M te bestellen
Rush- Lady Post-a-lot
Haha als ik mijn spullen retour heb gestuurd sta ik iers van 2,20 in de min (oftewel krijg ik nog van hun tegoed)
Ik denk dan maar als ik de volgende keer bestel scheelt dat 2,20 op mijn bezorgkosten
Ik denk dan maar als ik de volgende keer bestel scheelt dat 2,20 op mijn bezorgkosten
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: