Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

help!

+8
Vanilla Queen
Dora
Lejow
Marin
TukTuk
Atelier Madame
Kowalski
Lavendel
12 plaatsers

Ga naar beneden

help! Empty help!

Bericht  Lavendel wo 30 mei 2012 - 3:20

Onze nieuwe bank is er!! help! 281626781 alleen.. hij past niet door het trapgat en staat nu beneden.. help! 1270000679

Hebben jullie tips over hoe je een bank naarboven takelt via het balkon? Do's en dont's? Welke spullen hebben we nodig? (Ja vooral heel veel sterke mannen ja Wink)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help! Empty Re: help!

Bericht  Kowalski wo 30 mei 2012 - 3:26

Haha!help! 3711883763 Sorry, geen tips, maar moet er wel even hard om lachen! Heb je niet nog ergens een toverstokje liggen?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Atelier Madame wo 30 mei 2012 - 3:28

Een verhuisbedrijf in de kennissen kring met een lift?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TukTuk wo 30 mei 2012 - 3:28

Je kan kijken of je via Boels of een ander verhuur bedrijf een liftje kan huren om hem naar boven te krijgen.
http://boels.nl/huren/verhuizen-transporteren/ladderliften/ladderliften-mobiel-tot-31-m
120 euro voor een dag, voor een lift die tot 13 meter kan.

Weet je overigs zeker dat hij niet door het trapgat past? Heb je de leuningen er af gehaald en de bank andersom geprobeerd er doorheen te krijgen?

Andere optie is een verhuisbedrijf inschakelen, is niet goedkoop, maar dan wordt het wel op een professionele manier gedaan. Je kan ze altijd bellen en kunnen je dan vaak telefonisch al gelijk een prijs doorgeven.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Lavendel wo 30 mei 2012 - 3:30

Nee verdorie haha ik heb nog heel onwetend en onschuldig gekeken in de hoop dat die 2 bezorgers aanboden hem over het balkon te takelen maar nee, dat hielp ook niet Sad Hij staat heel zielig in het gangetje beneden nu en niemand kan er meer langs, arme bovenbuurman. Stom klein trapgat. (Oke, en de bank is ook een beetje groter dat ik had verwacht, so much voor mijn inschattingsvermogen)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk wo 30 mei 2012 - 3:31

Lavendel schreef:Nee verdorie haha ik heb nog heel onwetend en onschuldig gekeken in de hoop dat die 2 bezorgers aanboden hem over het balkon te takelen maar nee, dat hielp ook niet help! 1371890812 Hij staat heel zielig in het gangetje beneden nu en niemand kan er meer langs, arme bovenbuurman. Stom klein trapgat. (Oke, en de bank is ook een beetje groter dat ik had verwacht, so much voor mijn inschattingsvermogen)

Hoeveel meter hoog zit je balkon?

Overigs moet je wel een auto hebben met trekhaak, want die lift die je bij Boels kan huren moet je wel achter de auto kunnen vervoeren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel wo 30 mei 2012 - 3:34

AngelNyn schreef:Je kan kijken of je via Boels of een ander verhuur bedrijf een liftje kan huren om hem naar boven te krijgen.
http://boels.nl/huren/verhuizen-transporteren/ladderliften/ladderliften-mobiel-tot-31-m
120 euro voor een dag, voor een lift die tot 13 meter kan.

Weet je overigs zeker dat hij niet door het trapgat past? Heb je de leuningen er af gehaald en de bank andersom geprobeerd er doorheen te krijgen?

Andere optie is een verhuisbedrijf inschakelen, is niet goedkoop, maar dan wordt het wel op een professionele manier gedaan. Je kan ze altijd bellen en kunnen je dan vaak telefonisch al gelijk een prijs doorgeven.

De twee mannen van de meubelzaak hebben het geprobeerd en volgens hun kan het niet.. en of de leuning eraf kan.. god geen idee. Ik vind dat mijn vriend maar heel veel vrienden moet bellen en het maar moet regelen want ik vind dit nou echt iets voor mannen om te regelen. clown Als ze het maar vanavond regelen want ik wil erop zitten pirat , liefst nog voor GTST. (Dream on, waarschijnlijk staat hij nog tot zaterdag beneden help! 1270000679 )
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel wo 30 mei 2012 - 3:35

AngelNyn schreef:
Lavendel schreef:Nee verdorie haha ik heb nog heel onwetend en onschuldig gekeken in de hoop dat die 2 bezorgers aanboden hem over het balkon te takelen maar nee, dat hielp ook niet help! 1371890812 Hij staat heel zielig in het gangetje beneden nu en niemand kan er meer langs, arme bovenbuurman. Stom klein trapgat. (Oke, en de bank is ook een beetje groter dat ik had verwacht, so much voor mijn inschattingsvermogen)

Overigs moet je wel een auto hebben met trekhaak, want die lift die je bij Boels kan huren moet je wel achter de auto kunnen vervoeren.

Eerste verdieping, hoeveel meter is dat? 3/4? Oh auto met trekhaak heb ik niet.. ik dacht dat het misschien met een groot touw wel zou lukken help! 1270000679 Zo'n lift klinkt toch een stuk lastiger.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk wo 30 mei 2012 - 3:37

Lavendel schreef:
AngelNyn schreef:

Eerste verdieping, hoeveel meter is dat? 3/4? Oh auto met trekhaak heb ik niet.. ik dacht dat het misschien met een groot touw wel zou lukken help! 1270000679 Zo'n lift klinkt toch een stuk lastiger.

Hoe zou je dat met een touw willen gaan doen? :P Een lift is juist stuk handiger.. Je zet hem tegen je balkon aan, bank er op, liftje aan, boven bij je balkon til je hem gewoon naar binnen..

Je kan altijd even een verhuisbedrijf in de buurt bellen, misschien willen ze het voor een zacht prijsje doen voor je. Die bedrijven hebben op dit moment toch vrij weinig werk door de crisis.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 3:39

Heb je zo'n katrolhaak aan je gevel hangen? Dan kun je toch gewoon een katrol lenen/huren? Kun je meestal bij de autoverhuur en verhuisbedrijven huren. Kost niet zoveel en is dat ding zo boven! Met een touw moet het ook wel lukken idd. denk dat je dan wel een lang touw nodig hebt en minstens 3 mensen.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 mei 2012 - 3:40

Very Happy

Maarre nee, geen praktische tips. Zo'n lift is inderdaad duur. Wij zijn heel blij dat we die niet hoeven te huren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  TukTuk wo 30 mei 2012 - 3:41

Powerbabe schreef:Heb je zo'n katrolhaak aan je gevel hangen? Dan kun je toch gewoon een katrol lenen/huren? Kun je meestal bij de autoverhuur en verhuisbedrijven huren. Kost niet zoveel en is dat ding zo boven! Met een touw moet het ook wel lukken idd. denk dat je dan wel een lang touw nodig hebt en minstens 3 mensen.

Succes om dat zonder beschadiging dan boven te krijgen! Denk dat een touw behoorlijk gaat snijden in de bank.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 30 mei 2012 - 3:44

Marin schreef:

Very Happy

Maarre nee, geen praktische tips. Zo'n lift is inderdaad duur. Wij zijn heel blij dat we die niet hoeven te huren.

Hahahaha hier moest ik ook aan denken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lavendel wo 30 mei 2012 - 3:53

help! 1270000679

Nee geen katrolhaak volgens mij.. god ik voel me ook zo'n enorme vrouw nu, heb daar echt allemaal geen verstand van. Ik blijf gewoon nog even een half uurtje hoop houden dan komt mijn vriend en die weet alles van moeilijke mannen dingen. (help! 2474380249 hoop ik)

En anders wordt het pas zaterdag zo'n lift huren denk ik.. zal wel niet 's avonds kunnen. grmmm. Dit hadden we kunnen weten. help! 2441965372
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk wo 30 mei 2012 - 4:04

Lavendel schreef:help! 1270000679

Nee geen katrolhaak volgens mij.. god ik voel me ook zo'n enorme vrouw nu, heb daar echt allemaal geen verstand van. Ik blijf gewoon nog even een half uurtje hoop houden dan komt mijn vriend en die weet alles van moeilijke mannen dingen. (help! 2474380249 hoop ik)

En anders wordt het pas zaterdag zo'n lift huren denk ik.. zal wel niet 's avonds kunnen. grmmm. Dit hadden we kunnen weten. help! 2441965372

Bel anders eens gewoon een verhuisbedrijf, dan weet je in ieder geval wat het kost. Een liftje is 120 euro, misschien kost het niet eens zoveel meer om 2 verhuizers te laten komen voor een half uurtje.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Dora do 31 mei 2012 - 8:32

Hoe is het afgelopen?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 8:43

Je kant een bank best makkelijk met van die brede banden over een balkon tillen hoor. Hebben wij laatst met een kast gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen do 31 mei 2012 - 8:59

Of heb je verhuisramen? Dan maar takel huren en er doorheen schuiven Very Happy sterkte
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 do 31 mei 2012 - 19:53

Lejow schreef:
Marin schreef:

Very Happy

Hahahaha hier moest ik ook aan denken!

Ik ook, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lavendel do 31 mei 2012 - 19:55

help! 2012-06-01%252006.48.50

Hij staat! Het was wel een heel gedoe maar hij stond nog voor gtst ook nog help! 2474380249 haha.

Mijn vriend heeft hem met 2 buurmannen over het balkon getild. Eerst met zn 2en hem op zijn kant tegen de onderkant van het balkon en toen met zijn 2en hem omhoog getild. Boven op het balkon heeft een jongen hem daarna recht gehouden en geholpen met omhoog houden. Toen is mijn vriend heeul snel naar boven gerend en heeft hem met die jongen omhoog getrokken terwijl de andere buurman hem van onder omhoog hield. Het was wel even lastig om hem over het zwaartepunt te krijgen, ik was wel bang dat ze met bank en al weer terug zouden kiepen over het balkon..help! 394967 Het was dat hij in het karton nog zat anders had het niet echt gekund denk ik..

Het lijkt btw een heel klein bankje zo maar het is toch een flinke 3zits bank..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Dennenappel do 31 mei 2012 - 22:04

Hij is mooi, ziet er gezellig uit!

Ik zou ook wel bang zijn dat hij terug zou vallen naar beneden!

Toen ik voor het eerst op kamers ging, hing mijn bank in het trapgat vast tussen de muur en de paal van de draaitrap. Muurvast, wilde geen kant meer op. Tenslotte de muur beschadigd om hem los te krijgen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Rush do 31 mei 2012 - 22:14

Gelukt, gelukkig!!

De buurmannen toch wel een biertje aangeboden op de nieuwe bank he?! help! 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Phileine do 31 mei 2012 - 22:39

Fijn dat hij nu staat! Ik heb dit ook eens gehad met een bank, we kregen hem met moeite naar binnen, maar vervolgens konden we hem de huiskamer niet in krijgen help! 394967 Het is ook niet gelukt, puur omdat de draai van de gang/keuken naar de woonkamer te krap was, zelfs met de deur eruit lukte het niet. Toen hebben we die bank verkocht en een kleine tweezits bij Ikea gekocht. Ik vind het nog steeds jammer, want het was een prachtige paarse bank Neutral
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud