Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Waar kijk jij niet naar uit?

+18
TwistedAngel
M@niek
Kowalski
Tania
Sarah1985
Curious
Pompoen
Oasis
Toet
Alex
Marin
Rush
Blond
studiebol
Sterre
Caro
Gympie
Arwyn
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Nav: Waar kijk jij niet naar uit? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Waar kijk jij niet naar uit?

Bericht  Kowalski wo 30 mei 2012 - 10:44

Zusje schreef:Ik zie op tegen iedere maandag. Lijkt elke week wel erger te worden. Ik haat ze zo erg...

Omdat je dan na een (leuk) weekend weer aan het werk moet? Of om een andere reden?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Waar kijk jij niet naar uit? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Waar kijk jij niet naar uit?

Bericht  rapa nui wo 30 mei 2012 - 10:44

Naar de mogelijke reorganisaties op mijn werk. Is een bedrijf dat bouwgerelateerd is dus wordt steeds minder en moelijker en verwachtingen in de bouw zijn natuurlijk erg slecht. Er gaan diverse geruchten en vind het wel erg spannend.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 10:50

Kowalski schreef:
Zusje schreef:Ik zie op tegen iedere maandag. Lijkt elke week wel erger te worden. Ik haat ze zo erg...

Omdat je dan na een (leuk) weekend weer aan het werk moet? Of om een andere reden?

Ik ben er nog niet helemaal uit wat de reden is. Heb er altijd wel moeite mee gehad afscheid te nemen van het weekend maar de laatste tijd is het wel erg geworden...

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 30 mei 2012 - 10:53

Zusje schreef:
Kowalski schreef:

Ik ben er nog niet helemaal uit wat de reden is. Heb er altijd wel moeite mee gehad afscheid te nemen van het weekend maar de laatste tijd is het wel erg geworden...

Ik herken het wel een beetje denk ik. Bij mij is het echter wel zo dat ik, als het eenmaal zo ver is, het naast me neer kan leggen. Maar het er tegenop zien wordt steeds erger, daaagen van tevoren, dat ik echt bij mezelf denk, waar ben je in hemelsnaam mee bezig!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Evalynn wo 30 mei 2012 - 10:54

De komende minuten, uren, dagen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Bazinga wo 30 mei 2012 - 12:18

Lissa schreef:De komende minuten, uren, dagen.

Why?

Ik zie op tegen m'n examen op 12 juni.. Volg een interne opleiding om cateringmanager te worden, de theorie gaat me prima af, heb m'n proefexamens foutloos gemaakt, maar ik zie op tegen het stukje praktijk.. Ik móét er voor slagen, anders kan ik niet verder en 't lullige is; de rest van de opleiding is gewoon theorie, m'n sterkste kant..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 6:44

Ik heb helemaal geen zin in maandag... Moet ik weer werken na een week vakantie te hebben gehad. En het wordt zó tijd voor een andere baan, zucht...

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 31 mei 2012 - 7:06

Ik moet maandag ook weer werken na een week vakantie en die week bevalt me nog veel te goed! Maar echt er tegenop zien doe ik nou ook weer niet, ik heb immers over vijf weken weer vakantie Wink
Verder zie ik wel een beetje tegen de komende maand op, want zo lang is mn vriend nu op vakantie. Gelukkig heb ik wel veel leuke dingen gepland in de weekenden!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: