Antwerpen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Antwerpen?
Ik wil graag met mijn vriend een weekend naar Antwerpen.
Iemand tips? Wat je daar allemaal kan doen/zien.
Beste hotel (niet te duur en centraal gelegen).
Lekkere restaurantjes, ook niet te duur.
Natuurlijk heb ik zelf ook wat op internet gezocht maar om van iemand iets te horen is altijd fijner. Eigen ervaringen want wat op internet staat klopt niet altijd
Iemand tips? Wat je daar allemaal kan doen/zien.
Beste hotel (niet te duur en centraal gelegen).
Lekkere restaurantjes, ook niet te duur.
Natuurlijk heb ik zelf ook wat op internet gezocht maar om van iemand iets te horen is altijd fijner. Eigen ervaringen want wat op internet staat klopt niet altijd
Mierzoet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11
Re: Antwerpen?
Ik heb een tijdje terug een weekendje Antwerpen van mijn vriendinnen gehad. We zaten toen in het Sandton Hotel. Was prima ten opzichte van het centrum te doen en hele aardige mensen van het hotel.
Wat ik echt heel leuk vond was:
Omdat wij allemaal studenten zijn was het allemaal betaalbaar om te doen
Wat ik echt heel leuk vond was:
- De dierentuin (heel onverwachts nog best groot)
- De absint bar (cocktailbar waar ze ook over de cocktails vertellen)
- Café 't Bolleke (achter de bar werkt een hele aardige jongen die je ook veel kan vertellen over wat leuk is)
- De Kathedraal van Antwerpen (voor een beetje cultuur)
- Voor het eten zijn wij 1 avond naar een heel leuk achteraf Italiaans restaurant geweest, waar we echt voortreffelijk hebben gegeten. Een vriendin van mij weet vast nog wel hoe het heette. Zal het haar even vragen!
Omdat wij allemaal studenten zijn was het allemaal betaalbaar om te doen
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Dierentuin is inderdaad leuk.
Verder zou ik naar het park gaan, daar kan je ook heerlijk picknicken.
Je hebt ook nog diverse musea, zoals het diamantmuseum wat erg bekend is.
Verder zou ik naar het park gaan, daar kan je ook heerlijk picknicken.
Je hebt ook nog diverse musea, zoals het diamantmuseum wat erg bekend is.
Gast- Gast
Wij zijn vorig jaar in augustus een weekendje in Antwerpen geweest en sliepen in het Scandic Hotel, geboekt via weekendjeweg.nl
Goed hotel, het ontbijt was perfect 's morgens. De sauna wel een beetje klein en het zwembad was opdat moment super druk vanwege de kinderen die er waren..
Vanaf daar was het 5 minuten lopen naar de metro, en vervolgens zo'n 10 minuten met de metro voordat je in het centrum stond, heel goed te doen dus.
Wij hebben 's avonds bij een Thais restaurant gegeten in China Town:
http://www.ploypochana.be/index.html
Als je van Thais houdt moet je daar zeker gaan eten! Erg goedkoop en ZO lekker!
Verder hebben wij gewoon lekker door het centrum gelopen en maar gekeken waar we uit kwamen. Hebben niet super toeristische dingen gedaan
Goed hotel, het ontbijt was perfect 's morgens. De sauna wel een beetje klein en het zwembad was opdat moment super druk vanwege de kinderen die er waren..
Vanaf daar was het 5 minuten lopen naar de metro, en vervolgens zo'n 10 minuten met de metro voordat je in het centrum stond, heel goed te doen dus.
Wij hebben 's avonds bij een Thais restaurant gegeten in China Town:
http://www.ploypochana.be/index.html
Als je van Thais houdt moet je daar zeker gaan eten! Erg goedkoop en ZO lekker!
Verder hebben wij gewoon lekker door het centrum gelopen en maar gekeken waar we uit kwamen. Hebben niet super toeristische dingen gedaan
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
En nog andere tips voor de rest? Ik ga namelijk over een maandje een weekend naar antwerpen dus kan wel wat tips gebruiken. We kennen allebei de stad namelijk al qua kathedraal en grote markt. Dus we willen juist wat insiders tips!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Scandic hotel ben ik 2x geweest, inderdaad super hotel en ook niet al te duur. Ik geloof zo'n 20-30 euro pp per nacht.
In Antwerpen kan je echt supergoed shoppen, de dierentuin is echt super leuk. oh en als je nog student bent, neem je studentenkaart mee want bij veel restaurantjes krijg je dan korting
En wat ook leuk is, een biercafe bezoeken! Echt superveel soorten bier, is gewoon leuk om vanalles te proberen
In Antwerpen kan je echt supergoed shoppen, de dierentuin is echt super leuk. oh en als je nog student bent, neem je studentenkaart mee want bij veel restaurantjes krijg je dan korting
En wat ook leuk is, een biercafe bezoeken! Echt superveel soorten bier, is gewoon leuk om vanalles te proberen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Weekend Antwerpen, must see??
» Antwerpen met de trein
» Hotels in Antwerpen
» Sushi in Antwerpen
» Parkeren Antwerpen
» Antwerpen met de trein
» Hotels in Antwerpen
» Sushi in Antwerpen
» Parkeren Antwerpen
Pagina 1 van 1