Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

oxxio

+2
TukTuk
ExpressoB
6 plaatsers

Ga naar beneden

oxxio Empty oxxio

Bericht  ExpressoB di 29 mei 2012 - 8:43

wie is er toevallig overgestapt en heeft ook de actie van de ipad gekregen?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oxxio Empty Re: oxxio

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 8:46

Waarom vraag je dat? (gewoon pure nieuwsgierigheid hoor)

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 29 mei 2012 - 8:46

Wat ik van mijn vriend heb begrepen, (Die verkoopt E.neco aan de deur), had Oxxio slechts 100 Ipads op voorraad en zijn deze allemaal allang vergeven en nieuwe klanten hebben dus ook pech;
Zie hun voorwaarden maar:
De actie loopt van 16 april 2012 tot 1 september 2012 of zolang de voorraad strekt (op=op).

Overigs word je bij Oxxio ook echt afgezet, met de vastrecht kosten waardoor je een heel stuk duurder uit bent vaak!
Zij rekenen 77 euro per product per jaar vastrechtkosten (150 euro dus als je gas en energie neemt), bij de grote maatschappijen, betaal je daar rond de 24 euro per jaar voor.
De Nederlandse Energie Maatschappij flikt datzelfde geintje ook, en zo zijn er nog meer. Van alle kleinere maatschappijen is volgens mij GreenChoice de enige die ook maar 1,99 per maand rekent.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Barbabella di 29 mei 2012 - 9:30

.

Laatst aangepast door Barbabella op do 31 mei 2012 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Barbabella di 29 mei 2012 - 9:35

.

Laatst aangepast door Barbabella op do 31 mei 2012 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  TukTuk di 29 mei 2012 - 9:49

Barbabella schreef:Dat er 100 ipads op vooraad zijn is niet waar. Dan zouden ze na 3 dagen al op zijn oxxio 561177

Dat is wat hem verteld is (Hij werkt niet voor E.neco zelf maar voor een marketing bureau).
Of die 100 precies klopt weet ik ook niet, maar ik geloof best dat ze allemaal al op zijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Kqip di 29 mei 2012 - 10:12

Als je al meer aan vastrecht moet betalen bij ze dan is die Ipad niet echt gratis ofzo.. Wink

Zie hier de voorwaarden..lijkt me niet dat ze er maar 100 hebben aangezien dit via Paradigit loopt (bestelprocedure) https://www.oxxio.nl/Brochures/Actievoorwaarden-gratis-nieuwe-iPad.pdf
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 10:15

Wij hebben het uitgerekend maar zijn veeeel duurder uit. Kunnen we net zo goed zelf een Ipad kopen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 29 mei 2012 - 11:00

Mijn vriend werd gebeld vandaag door Oxxio en ze wezen hem op de voorwaardes en ook dat hij dan de ipad zou krijgen.
Hij zat dus bij oxxio en is pas overgestapt naar Nuon. Nuon zei dat oxxio is/word overgenomen door hun.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame di 29 mei 2012 - 11:15

Ik heb gebeld en geïnformeerd, de tarieven waren vergelijkbaar maar het vastrecht zou over twee jaar 200 euro meer zijn. Dat vond ik veel te veel.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777

Bericht  Barbabella di 29 mei 2012 - 19:29

.

Laatst aangepast door Barbabella op do 31 mei 2012 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  TukTuk di 29 mei 2012 - 20:20

Barbabella schreef:Oxxio heeft 4 pakketten. De eerste drie zijn geldbesparend, de laatste is met de ipad en daar is geen besparing. Het vastrecht is dan idd hoger, looptijd is langer en de tarieven liggen hoger. Bij bv pakket A kan de besparing zo groot zijn dat je idd zelf een ipad zou kunnen kopen.

Zit net te kijken, maar alleen bij pakket A is het vastrecht lager, bij pakket B en C betaal je toch een stuk meer vastrecht dan bij een andere maatschappij.

Overigs zou ik dus nooit overstappen naar Oxxio. Mijn vriend is laatst in een dorp geweest waar een half jaar of een jaar geleden Oxxio heeft gelopen om klanten te werven, en dus heel veel mensen heeft overgehaald om over te stappen, en 80 tot 90% van de mensen die hij daar gesproken had was ZO ontevreden over Oxxio.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Barbabella wo 30 mei 2012 - 8:03

.

Laatst aangepast door Barbabella op za 12 okt 2019 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  ExpressoB wo 30 mei 2012 - 21:35

Vriend is overtuigd ... bedankt (hij stapt niet over). Tenzij de tarieven toch zo laag liggen dan die nu zou hebben met nuon maar dan word het een pakket zonder ipad. Denk niet dat hij het gaat doen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha wo 30 mei 2012 - 21:41

Wij hebben er ook naar gekeken maar als we het pakket met de ipad zouden nemen waren we een stuk duurder uit dan dat we nu zijn. Inderdaad door dat vastrecht.
En met het goedkoopste pakket kwam het aardig overeen met wat we nu betalen dus we blijven maar gewoon bij energie direct.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  ExpressoB wo 30 mei 2012 - 22:09

Shisha schreef:Wij hebben er ook naar gekeken maar als we het pakket met de ipad zouden nemen waren we een stuk duurder uit dan dat we nu zijn. Inderdaad door dat vastrecht.
En met het goedkoopste pakket kwam het aardig overeen met wat we nu betalen dus we blijven maar gewoon bij energie direct.

Ik zit ook bij energie direct:) zij zijn een online bedrijf, dus wat goedkoper.
Kreeg hier toen iemand van NEM aan de deur en die zij dat energie direct werd/was overgenomen.
Dat ik dan goedkoper uit was bij hun(erin getrapt). Binnen de 7dagen bedenktijd heb ik energie direct benaderd en bleek dat dat helemaal niet waar was!!
Ben toen bij energie direct gebleven.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud