oxxio
+2
TukTuk
ExpressoB
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
oxxio
wie is er toevallig overgestapt en heeft ook de actie van de ipad gekregen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Re: oxxio
Wat ik van mijn vriend heb begrepen, (Die verkoopt E.neco aan de deur), had Oxxio slechts 100 Ipads op voorraad en zijn deze allemaal allang vergeven en nieuwe klanten hebben dus ook pech;
Zie hun voorwaarden maar:
De actie loopt van 16 april 2012 tot 1 september 2012 of zolang de voorraad strekt (op=op).
Overigs word je bij Oxxio ook echt afgezet, met de vastrecht kosten waardoor je een heel stuk duurder uit bent vaak!
Zij rekenen 77 euro per product per jaar vastrechtkosten (150 euro dus als je gas en energie neemt), bij de grote maatschappijen, betaal je daar rond de 24 euro per jaar voor.
De Nederlandse Energie Maatschappij flikt datzelfde geintje ook, en zo zijn er nog meer. Van alle kleinere maatschappijen is volgens mij GreenChoice de enige die ook maar 1,99 per maand rekent.
Zie hun voorwaarden maar:
De actie loopt van 16 april 2012 tot 1 september 2012 of zolang de voorraad strekt (op=op).
Overigs word je bij Oxxio ook echt afgezet, met de vastrecht kosten waardoor je een heel stuk duurder uit bent vaak!
Zij rekenen 77 euro per product per jaar vastrechtkosten (150 euro dus als je gas en energie neemt), bij de grote maatschappijen, betaal je daar rond de 24 euro per jaar voor.
De Nederlandse Energie Maatschappij flikt datzelfde geintje ook, en zo zijn er nog meer. Van alle kleinere maatschappijen is volgens mij GreenChoice de enige die ook maar 1,99 per maand rekent.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Barbabella- Prater
Barbabella schreef:Dat er 100 ipads op vooraad zijn is niet waar. Dan zouden ze na 3 dagen al op zijn
Dat is wat hem verteld is (Hij werkt niet voor E.neco zelf maar voor een marketing bureau).
Of die 100 precies klopt weet ik ook niet, maar ik geloof best dat ze allemaal al op zijn.
TukTuk- Ratel
Als je al meer aan vastrecht moet betalen bij ze dan is die Ipad niet echt gratis ofzo..
Zie hier de voorwaarden..lijkt me niet dat ze er maar 100 hebben aangezien dit via Paradigit loopt (bestelprocedure) https://www.oxxio.nl/Brochures/Actievoorwaarden-gratis-nieuwe-iPad.pdf
Zie hier de voorwaarden..lijkt me niet dat ze er maar 100 hebben aangezien dit via Paradigit loopt (bestelprocedure) https://www.oxxio.nl/Brochures/Actievoorwaarden-gratis-nieuwe-iPad.pdf
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben het uitgerekend maar zijn veeeel duurder uit. Kunnen we net zo goed zelf een Ipad kopen
Gast- Gast
Mijn vriend werd gebeld vandaag door Oxxio en ze wezen hem op de voorwaardes en ook dat hij dan de ipad zou krijgen.
Hij zat dus bij oxxio en is pas overgestapt naar Nuon. Nuon zei dat oxxio is/word overgenomen door hun.
Hij zat dus bij oxxio en is pas overgestapt naar Nuon. Nuon zei dat oxxio is/word overgenomen door hun.
Ik heb gebeld en geïnformeerd, de tarieven waren vergelijkbaar maar het vastrecht zou over twee jaar 200 euro meer zijn. Dat vond ik veel te veel.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Barbabella- Prater
Barbabella schreef:Oxxio heeft 4 pakketten. De eerste drie zijn geldbesparend, de laatste is met de ipad en daar is geen besparing. Het vastrecht is dan idd hoger, looptijd is langer en de tarieven liggen hoger. Bij bv pakket A kan de besparing zo groot zijn dat je idd zelf een ipad zou kunnen kopen.
Zit net te kijken, maar alleen bij pakket A is het vastrecht lager, bij pakket B en C betaal je toch een stuk meer vastrecht dan bij een andere maatschappij.
Overigs zou ik dus nooit overstappen naar Oxxio. Mijn vriend is laatst in een dorp geweest waar een half jaar of een jaar geleden Oxxio heeft gelopen om klanten te werven, en dus heel veel mensen heeft overgehaald om over te stappen, en 80 tot 90% van de mensen die hij daar gesproken had was ZO ontevreden over Oxxio.
TukTuk- Ratel
Barbabella- Prater
Vriend is overtuigd ... bedankt (hij stapt niet over). Tenzij de tarieven toch zo laag liggen dan die nu zou hebben met nuon maar dan word het een pakket zonder ipad. Denk niet dat hij het gaat doen.
Wij hebben er ook naar gekeken maar als we het pakket met de ipad zouden nemen waren we een stuk duurder uit dan dat we nu zijn. Inderdaad door dat vastrecht.
En met het goedkoopste pakket kwam het aardig overeen met wat we nu betalen dus we blijven maar gewoon bij energie direct.
En met het goedkoopste pakket kwam het aardig overeen met wat we nu betalen dus we blijven maar gewoon bij energie direct.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Wij hebben er ook naar gekeken maar als we het pakket met de ipad zouden nemen waren we een stuk duurder uit dan dat we nu zijn. Inderdaad door dat vastrecht.
Ik zit ook bij energie direct:) zij zijn een online bedrijf, dus wat goedkoper.
Kreeg hier toen iemand van NEM aan de deur en die zij dat energie direct werd/was overgenomen.
Dat ik dan goedkoper uit was bij hun(erin getrapt). Binnen de 7dagen bedenktijd heb ik energie direct benaderd en bleek dat dat helemaal niet waar was!!
Ben toen bij energie direct gebleven.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: