Iemand nog een jurkje kopen??
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand nog een jurkje kopen??
Linkje voor de liefhebber
Neem aan dat dit een foutje is.. haha
Gast- Gast
Re: Iemand nog een jurkje kopen??
kvind hem nog lelijk ook!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat iemand vergeten is een komma in te voeren..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
over jurkjes gesproken....
haha maar nee deze is net buiten budget
haha maar nee deze is net buiten budget
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
De prijs is inmiddels aangepast. 49,95. Maar sorry, voor bijna 5000 wilde ik hem niet hebben en voor 50 mogen ze hem ook houden.
Gast- Gast
Maura schreef:De prijs is inmiddels aangepast. 49,95. Maar sorry, voor bijna 5000 wilde ik hem niet hebben en voor 50 mogen ze hem ook houden.
Ik zag het ja Maar inderdaad, deze vind ik ook niet zo.
Zo had ik laatst een jurkje van Zalando van het merk Ichi. Kostte ook €50,00. Nouu, echt een kwaliteit van niks!!
Gast- Gast
Yoyo schreef:Maura schreef:De prijs is inmiddels aangepast. 49,95. Maar sorry, voor bijna 5000 wilde ik hem niet hebben en voor 50 mogen ze hem ook houden.
Zo had ik laatst een jurkje van Zalando van het merk Ichi. Kostte ook €50,00. Nouu, echt een kwaliteit van niks!!
Ichi was niets?
Sommige merken hebben ook een kwaliteit om van te huilen. Replay blijft voor mij de winkel. De Barones in Breda, waar de Replaystore zit, is een winkel die ik al jaren niet meer heb bezocht i.v.m. mijn verslaving aan Replay. (en daarnaast aan het feit dat ik mijn kont niet meer kan wurmen in een leuke maat, maar dat terzijde )
Gast- Gast
Ik vind het helemaal geen mooi jurkje
Merk zegt sowieso niks trouwens! We hebben mooie Pantofola d'oro gympen gekocht voor mijn vriend, 100 euro... en na een week zie je echt al slijtage zitten. Sorry, maar dat kan echt niet voor die prijs.
Merk zegt sowieso niks trouwens! We hebben mooie Pantofola d'oro gympen gekocht voor mijn vriend, 100 euro... en na een week zie je echt al slijtage zitten. Sorry, maar dat kan echt niet voor die prijs.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik vind het helemaal geen mooi jurkje
Ik snap ie Pantofola hype onder mannen sowieso niet. Voor €100,- heb je zoveel mooiere herenschoenen. En inderaad heb ik wel eens vaker gehoord dat de kwaliteit om te huilen is.
Gast- Gast
Maura schreef:Yoyo schreef:Maura schreef:De prijs is inmiddels aangepast. 49,95. Maar sorry, voor bijna 5000 wilde ik hem niet hebben en voor 50 mogen ze hem ook houden.
Ichi was niets?
Sommige merken hebben ook een kwaliteit om van te huilen. Replay blijft voor mij de winkel. De Barones in Breda, waar de Replaystore zit, is een winkel die ik al jaren niet meer heb bezocht i.v.m. mijn verslaving aan Replay. (en daarnaast aan het feit dat ik mijn kont niet meer kan wurmen in een leuke maat, maar dat terzijde )
dat word een paar loten kopen en van de zomer lekker met mij naar de replaystore in de barones
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Sans weer? Die vergeten de laatste tijd wel vaker een komma.
Gast- Gast
Megara schreef:Sans weer? Die vergeten de laatste tijd wel vaker een komma.
Ja klopt, dit was bij Sans
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand enig idee waar ik dit jurkje kan kopen?
» Heeft iemand dit jurkje? (ivm maat)
» Heeft iemand deze al eens gepast? (jurkje H&M)
» Weet iemand waar ik dit kan kopen?
» Jurkje
» Heeft iemand dit jurkje? (ivm maat)
» Heeft iemand deze al eens gepast? (jurkje H&M)
» Weet iemand waar ik dit kan kopen?
» Jurkje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: