Goed nieuws voor Tango Shoes fans.
+2
Kowalski
Caribbeanlover
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goed nieuws voor Tango Shoes fans.
Althans tijdelijk dan aangezien ze nog steeds failliet zijn en dat ook blijven. In Utrecht op de Lange Elisabeth is de vestiging tijdelijk open sinds een maand en dat blijft nog 2 mnd zo. Al het shoeisel is voor de helft.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Goed nieuws voor Tango Shoes fans.
In Amersfoort was voor een paar weken terug ook nog een winkel van Tango open trouwens! Weet niet of dat nog zo is.
Gast- Gast
Ik liep vanochtend idd even langs de Tango hier in Eindhoven en zag dat hij weer open was! Ik vond het er wel nogal rommelig uitzien, gewoon een beetje massa, grote rekken met veel rijen schoenen...
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hier in Haarlem is hij ook weer open met 50%, maar ik vond het eigenlijk niets (meer) bijzitten. Het is nu eerder een dumpzaak geworden, dan een echte winkel.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kwam er ook wat te laat achter, van de mooie modellen hadden ze mijn maat al niet meer. Of zou het worden aangevuld?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Hier in Den Haag is alles de helft inderdaad. Ik ben verliefd op de Kiboots van Tango, maar ze hadden mijn maat niet meer
Gast- Gast
Balen, want die ene schoenen die ik toen later wilde kopen waren er niet bij. Had leuke gezien en dacht ''ik ga wel een andere keer passen en kijken'' en toen ik er de keer erop langs liep zaten ze beide dicht! Nou moe!
Caribbeanlover- Ratel
Hier in Nijmegen is hij ook al zeker 3 weken weer open met alles 50%
Heb leuke suede laarsjes kunnen scoren voor €39.95 . Ik wilde die al een tijdje maar vond ze elke keer te duur. Nu dus snel meegenomen.
Heb leuke suede laarsjes kunnen scoren voor €39.95 . Ik wilde die al een tijdje maar vond ze elke keer te duur. Nu dus snel meegenomen.
Gast- Gast
Hier waren geen leuke schoenen (meer) te krijgen!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Sterre schreef:Ik kwam er ook wat te laat achter, van de mooie modellen hadden ze mijn maat al niet meer. Of zou het worden aangevuld?
Denk het niet, want alles wat er was moet op en anders weet ik niet wat ze ermee doen.
Caribbeanlover- Ratel
Yoyo schreef:In Amersfoort was voor een paar weken terug ook nog een winkel van Tango open trouwens! Weet niet of dat nog zo is.
Toen ik zaterdag langs de Tango liep was die niet open.
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Ik ben afgelopen week nog bij de Tango geweest, pfff een groot kippenhok het was zo druk dat ik spontaan geen zin meer had om schoenen te passen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bestaat Tango Shoes nog?
» Goed nieuws voor snelle woningverkopers
» Goed nieuws!
» Goed nieuws!
» Voor de Freya fans..
» Goed nieuws voor snelle woningverkopers
» Goed nieuws!
» Goed nieuws!
» Voor de Freya fans..
Pagina 1 van 1