Topvintage.nl
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Topvintage.nl
Ik weet van sommige dames hier dat ze er kleding van hebben. Hoe vallen de maten? Ik heb voor mijn verjaardag een jurkje uitgezocht maar het lijkt wel per model te verschillen, als je de tab el erbij ziet staan. Wat heb jij, welke maat en wat is normaal je maat? Foto's mogen!
Gast- Gast
Re: Topvintage.nl
ik heb laatst een jurk besteld. Had opgemeten en kwam op een XL uit. Maar ze waren even vergeten te vermelden in de beschrijving dat er elastiek in de rug zat waardoor ik in de XL zwom. Ruilservice is heel snel, alleen betaal je zelf de verzendkosten. De nieuwe maat die ze dan terugsturen hoef je (gelukkig) niet voor te betalen.
ik heb deze (nog zonder de petticoat, die moet ik nog bestellen) http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-retro-halter-bobbilee-dress-pastel-yellow-summerfruit
ik heb deze (nog zonder de petticoat, die moet ik nog bestellen) http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-retro-halter-bobbilee-dress-pastel-yellow-summerfruit
Gast- Gast
Mooi Oreo! Ik heb mijne ook zonder petticoat besteld, zoek even de link of het plaatje.
Gast- Gast
Meestal staan de maten er gewoon bij in de tabel, die kloppen prima en dan kun je het beste even eea bij jezelf opmeten
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het idee dat de maten per merk verschillend zijn inderdaad.
Deze heb ik in M geprobeerd, maar was echt iets te groot:
Deze zat goed in maat M
De blauwe die ik aan Marin verkocht heb was maat XL en paste ik destijds goed, maar was wel behoorlijk ruim bij mijn borsten.
Het is een kwestie van proberen denk ik. Welke jurk heb je uitgekozen? (Dan kan ik even kwijlen!)
Deze heb ik in M geprobeerd, maar was echt iets te groot:
Deze zat goed in maat M
De blauwe die ik aan Marin verkocht heb was maat XL en paste ik destijds goed, maar was wel behoorlijk ruim bij mijn borsten.
Het is een kwestie van proberen denk ik. Welke jurk heb je uitgekozen? (Dan kan ik even kwijlen!)
Gast- Gast
Oeh, mooi Minneke!
Bij mij staan dat soort modellen niet, ik heb een veels te dikke buik daarvoor momenteel Eerst afvallen, dan nieuwe jurkjes
Purple, welke heb je gekocht?
Bij mij staan dat soort modellen niet, ik heb een veels te dikke buik daarvoor momenteel Eerst afvallen, dan nieuwe jurkjes
Purple, welke heb je gekocht?
Gast- Gast
Als ik weer op gewicht ben, ga ik er ook 1 bestellen. Zit al maanden te kwijlen. Jammer dat ze zo duur zijn...
Gast- Gast
Jolicious schreef:Als ik weer op gewicht ben, ga ik er ook 1 bestellen. Zit al maanden te kwijlen. Jammer dat ze zo duur zijn...
hangt een heel klein beetje van de soort jurk af, maar het meeste is inderdaad idioot duur Jammer, want er zit zoveel leuk spul tussen!
Gast- Gast
Dat zijn ze zeker. Ik krijg mijne cadeau gelukkig.Jolicious schreef:Als ik weer op gewicht ben, ga ik er ook 1 bestellen. Zit al maanden te kwijlen. Jammer dat ze zo duur zijn...
Gast- Gast
Ben benieuwd PS! Plaats je ook een foto als je hem aan hebt ?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-retro-halter-may-day-black-swing-dress
Ik heb de petticoat er niet bij genomen. De achterkant is ook heel mooi, maar die link kan ik niet kopieëren. Maar dat kan je op de site wel zien.
Hoop zoooo dat hij past. Wilde een M, maar die was ( tijdelijk ) uitverkocht en heb ik gereserveerd voor als hij toch nog weer leverbaar is. Heb nu een S en L besteld.
Ik heb de petticoat er niet bij genomen. De achterkant is ook heel mooi, maar die link kan ik niet kopieëren. Maar dat kan je op de site wel zien.
Hoop zoooo dat hij past. Wilde een M, maar die was ( tijdelijk ) uitverkocht en heb ik gereserveerd voor als hij toch nog weer leverbaar is. Heb nu een S en L besteld.
Gast- Gast
Mooi!
Ik ben erg benieuwd hoe hij staat. Wel even showen he!
Ik ben erg benieuwd hoe hij staat. Wel even showen he!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Super leuke jurk!!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: