Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

2 plaatsers

Ga naar beneden

geschikt kapsel voor dun en sluik haar? Empty geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 8:33

Ik ben al tijden aan het overwegen om eens naar de kapper te gaan en om eens een ander kapsel te nemen. Ik heb het nu al járen lang, klein beetje in laagjes en een schuine pony. Ik heb alleen ontzettend dun, sluik en vooral héél erg stijl haar, wat voor kapsels zijn geschikt voor dit type haar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschikt kapsel voor dun en sluik haar? Empty Re: geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

Bericht  Caresses za 26 mei 2012 - 21:21

Veel kappers denken dat je laagjes moet doen bij dun haar voor meer volume. Maar bij echt dun, sluik, stijl haar heeft dat niet het gewenste effect en lijkt het nog dunner (omdat dat ook zo is doordat je minder haar hebt door laagjes, en doordat je haar stijl is blijft het naar beneden hangen).

Voor meer volume is hoe korter, hoe meer volume. Zelf wil ik geen kort haar dus slaap ik vaak met een knotje in zodat ik de volgende dag een beetje volume heb. Ik heb gewoon saai stijl haar.

Via Google zoeken op kapsel dun of fijn haar, vind je echt heel veel kapsel ideeën.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschikt kapsel voor dun en sluik haar? Empty Re: geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 1:19

via internet vind ik zo lastig, omdat je dan ook weer met de vorm van je gezicht zit enzo. Ik heb niet zo heel veel vertrouwen in de kappers hier, hoe weet je nou of een kapper echt een beetje verstand heeft van welk kapsel bij je haartextuur en gezichtsvorm past?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschikt kapsel voor dun en sluik haar? Empty Re: geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 1:40

Ik heb een goede kapper Rejoy. Zij knipt mijn schoonmoeder ook altijd, die heeft hetzelfde haar als jij hebt. En ze is ook helemaal niet duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschikt kapsel voor dun en sluik haar? Empty Re: geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 11:15

Jolicious schreef:Ik heb een goede kapper Rejoy. Zij knipt mijn schoonmoeder ook altijd, die heeft hetzelfde haar als jij hebt. En ze is ook helemaal niet duur.

welke kapper is dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

geschikt kapsel voor dun en sluik haar? Empty Re: geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

Bericht  Happydobby ma 28 mei 2012 - 21:27

Dat probleem heb ik dus ook, als het te lang word is het heel dun, en kort is het ook niet,laagjes ook niet. Het ergste is snijden dat laat ik nooit meer doen. van snijden word het piekerig. Ik heb het net over mijn schouders en ik laat het zo, als het te lang word dan gaat er weer een stuk af.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

geschikt kapsel voor dun en sluik haar? Empty Re: geschikt kapsel voor dun en sluik haar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum