Woohoo, blijheid :D
+7
Roze Roos
Jeanette
Snoes
_Muppit
loura
Suus
Mermaid
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Woohoo, blijheid :D
Ik heb net mijn ticket geboekt om terug naar Nederland te gaan En ik kreeg net een mailtje dat ik vrij snel na mijn terugkomst op sollicitatie mag komen. Dus ik ben blij en datwou ik even delen.
Jullie nog redenen tot blijdschap vandaag?
En nu moet ik me snel omkleden en naar mn werk, zwemmen!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Woohoo, blijheid :D
Wat super, gefeliciteerd Ik ben blij omdat ik over anderhalf uur weekend heb en dan lekker sinterklaasinkopen ga doen
Gast- Gast
Lizardje schreef:Ik heb net mijn ticket geboekt om terug naar Nederland te gaan En ik kreeg net een mailtje dat ik vrij snel na mijn terugkomst op sollicitatie mag komen. Dus ik ben blij en datwou ik even delen.
Ik heb mijn scriptie ingeleverd en ze hadden eigenlijk vrij weinig commentaar Dus op naar mijn diploma!
Gast- Gast
Ik ben blij omdat het bijna weekend is en omdat ik een Lowlandskaartje heb kunnen bemachtigen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goed zeg gefeliciteerd!
Ik ben blij omdat ik bijna alle feestdagen vrij ben! En dat ik over twee weekjes werken lekker vrij ben 13 dagen En ik ben blij dat ik in december veel leuke afspraken heb staan!
Ik ben blij omdat ik bijna alle feestdagen vrij ben! En dat ik over twee weekjes werken lekker vrij ben 13 dagen En ik ben blij dat ik in december veel leuke afspraken heb staan!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Omdat ik mijn nieuwe camera zondag mag gaan kopen !
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Wanneer kom je terug naar Nederland? En wat leuk dat je gelijk kan gaan solliciteren!
Ik ben blij omdat ik een héérlijk lang weekend heb met mijn vriend. We hebben tot woensdag vrij genomen!
Ik ben blij omdat ik een héérlijk lang weekend heb met mijn vriend. We hebben tot woensdag vrij genomen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben blij omdat ik dit jaar nog maar 7 dagen hoef te werken waarvan 3 cursusdagen zijn!!!!
Gast- Gast
Wow, relaxed Hazeltje!
Ik moet nog 22 dagen werken dit jaar
Ik moet nog 22 dagen werken dit jaar
Snoes- Lady Post-a-lot
15 januari kom ik terug. Heb er echt zin in ook omdat ik ga samenwonen en mn zus weer een kindje verwacht en ik Nederland ergens toch wel mis.
En wat een fijne berichtjes van iedereen
En wat een fijne berichtjes van iedereen
Mermaid- Kletskop
Leuk Lizardje! Ga je de feestdagen nog een laatste keer in Malta vieren?
Ben je daar voor een uitwisselingsproject of woon je er al langer?
Ben je daar voor een uitwisselingsproject of woon je er al langer?
Snoes- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd, wat leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben hier nu 9 maanden en zie eigenlijk een beetje op tegen kerst, oud en nieuw etc. Had gehoopt dat mijn vriend dan hier kon zijn maar hij krijgt geen vrij
Ik doe EVS, european volunteer service. Dat kan maximaal een jaar en mijn jaar zit er in januari zo goed als op en nu mijn vriend een huisje heeft en mn zus een kindje verwacht in februari wil ik niet te lang meer hier blijven.
Ik doe EVS, european volunteer service. Dat kan maximaal een jaar en mijn jaar zit er in januari zo goed als op en nu mijn vriend een huisje heeft en mn zus een kindje verwacht in februari wil ik niet te lang meer hier blijven.
Mermaid- Kletskop
Wat leuk zeg!!
Ik was vandaag ook wel blij, had een goed gesprek met mijn manager en krijg wat andere taken/meer uren, precies wat ik wilde!
Ik was vandaag ook wel blij, had een goed gesprek met mijn manager en krijg wat andere taken/meer uren, precies wat ik wilde!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Oh dat snap ik wel Lizardje, dat je die leuke dingen allemaal wil meemaken in Nederland! Ga je gelijk samenwonen met je vriend? Zal vast wel raar zijn om hem weer te zien (of heb je hem regelmatig gezien tijdens je verblijf in Malta?).
Snoes- Lady Post-a-lot
tot woensdag hoef ik helemaal niets te doen! (voor school/werk etc.) Dus ik ga maandag en dinsdag gezellig met mijn vriend naar Den haag wat shoppen, daarna overnachten in een hotel en dinsdag gaan we zwemmen in het tikibad
Gast- Gast
Gezellig Punk'd! Het tikibad is zo leuk!
Ik ben helemaal happy met de badkamertegels die we gister hebben uitgezocht! We hadden eerst andere maar die waren niet meer leverbaar. Achteraf maar goed ook want die we nu hebben zijn toch net iets mooier!
Ik ben helemaal happy met de badkamertegels die we gister hebben uitgezocht! We hadden eerst andere maar die waren niet meer leverbaar. Achteraf maar goed ook want die we nu hebben zijn toch net iets mooier!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hij gaat er deze week al in en ik trek bij hem in als k terugkomen.
Heb hem heel weinig gezien dit jaar (hij kan moeilijk vrij krijgen en toen ie zou komen was er een aswolk) we zijn afgelopen zomer bijna een maand samen weg geweest en in september heb ik hem snel gezien, toen was ik even terug voor een begrafenis daarna niet meer. Heel misschien dat ie hier heen kan komen in mijn laatste week hier..
Dus ja samenwonen is dan ineens heel spannend en heel raar denk ik.
Heb hem heel weinig gezien dit jaar (hij kan moeilijk vrij krijgen en toen ie zou komen was er een aswolk) we zijn afgelopen zomer bijna een maand samen weg geweest en in september heb ik hem snel gezien, toen was ik even terug voor een begrafenis daarna niet meer. Heel misschien dat ie hier heen kan komen in mijn laatste week hier..
Dus ja samenwonen is dan ineens heel spannend en heel raar denk ik.
Mermaid- Kletskop
Hey! Ben jij er weer? Leuk!!Vera schreef:Wat leuk Lizardje! Verder heb ik dezelfde vragen als Snoesje.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ben zo blij, omdat ik vandaag voor het eerst dit jaar weer op natuurijs heb geschaatst
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Leuk Suus!
Vind je dat niet eng, nu het ijs nog zo dun is?
Vind je dat niet eng, nu het ijs nog zo dun is?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben blij omdat ik vandaag nog een dagje vrij ben en behalve vanavond om te sporten verder de deur niet uit hoef!
Jude- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: