Welke haarkleur staat mij?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke haarkleur staat mij?
Om maar even met de trend mee te doen .
Ik heb al sinds mijn 17e mijn haar zwart geverfd (met hier en daar een maand een andere kleur), en ik ben toe aan iets anders!
Maar wat? Mijn natuurlijke haarkleur is donkerblond.
Kom maar op met de tips
Ik heb al sinds mijn 17e mijn haar zwart geverfd (met hier en daar een maand een andere kleur), en ik ben toe aan iets anders!
Maar wat? Mijn natuurlijke haarkleur is donkerblond.
Kom maar op met de tips
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke haarkleur staat mij?
Ik denk dat lichter jou wel heel mooi zal maken, ik vind het nu vrij hard in combinatie met je huidskleur.
Gast- Gast
Eens met Pippa! Lichter! Ik zou gaan voor donkerblond met goudblonde high lights (zo'n sunkissed look)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
dank voor de snelle reacties!
Hebben jullie daar toevallig ook plaatjes bij, wat kan ik mij er bij voorstellen?
(ondertussen google ik de term 'sunkissed', komt zo vaak voorbij nu wil ik weten wat het is).
Hebben jullie daar toevallig ook plaatjes bij, wat kan ik mij er bij voorstellen?
(ondertussen google ik de term 'sunkissed', komt zo vaak voorbij nu wil ik weten wat het is).
Oasis- Ratel
Oasis schreef:dank voor de snelle reacties!
Lol, zie mijn topic. Ik had gevraagd om een sun-kissed look
Ik denk dat iets lichter je ook mooier zal staan, maar ik vind dat echt zo moeilijk om een voorstelling van te maken. Sowieso zit je al met het ontkleuren, daarvoor kan ik je weer naar Maura's topic verwijzen. Maar ik denk dat je niet moet proberen direct heel licht te gaan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Oasis schreef:dank voor de snelle reacties!
Lol, zie mijn topic. Ik had gevraagd om een sun-kissed look
Ik denk dat iets lichter je ook mooier zal staan, maar ik vind dat echt zo moeilijk om een voorstelling van te maken. Sowieso zit je al met het ontkleuren, daarvoor kan ik je weer naar Maura's topic verwijzen. Maar ik denk dat je niet moet proberen direct heel licht te gaan.
Nee, 1x naar licht gaat 'm sowieso niet worden. Ik wil echt naar de kapper hiervoor.
Maar wel leuk om alvast wat ideeen te hebben dan
@Pippa: Dat is inderdaad een mooie kleur, maar waar ik dan wel een beetje bang voor ben: maakt het mij dan niet 'saai' ?
Oasis- Ratel
Dat vind ik juist niet eigenlijk, je maakt jezelf natuurlijk saai/niet saai door kleding, accessoires, make-up. Ik denk dat het je natuurlijker eruit laat zien en dat het juist hel mooi staat.
Gast- Gast
Ik denk ook dat je een beetje naar middenbruin moet gaan. Dat staat je vast mooi. En je bent een mooie meid dus saai word je zeker niet! Ik denk juist dat je gezicht mooier en zachter wordt.
Gast- Gast
Ik denk ook dat de kleur die Lauren Conrad heeft/had je mooi zal staan, het maakt nu inderdaad een beetje hard in combinatie met je lichte huidskleur, al vind ik het ook gewoon mooi staan.
Je bent een mooie meid!
Je bent een mooie meid!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Powerbabe schreef:Ik denk ook dat je een beetje naar middenbruin moet gaan. Dat staat je vast mooi. En je bent een mooie meid dus saai word je zeker niet! Ik denk juist dat je gezicht mooier en zachter wordt.
Middenbruin als egale kleur? En dankje voor het compliment
Sugarfall schreef:Ik denk ook dat de kleur die Lauren Conrad heeft/had je mooi zal staan, het maakt nu inderdaad een beetje hard in combinatie met je lichte huidskleur, al vind ik het ook gewoon mooi staan.
Je bent een mooie meid!
Dankjewel Er wordt unaniem gekozen voor bruin/donkerblond met coupe de soleil, geloof ik haha
Oasis- Ratel
Die kleur van Lauren Conrad vind ik ook erg mooi! Wil die kleur al heel lang, maar zou niet weten wat voor kleur dat dan precies is..
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: