Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

+2
M@niek
Roodkapje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Roodkapje ma 21 mei 2012 - 20:18

Help! Ik ben nu al 2 x naar Ikea heen en weer gereden om steeds met niets thuis te komen omdat ik gewoon niet kan kiezen!

Ik wil de Hemnes ladekast als commode gaan gebruiken voor in dit kamertje:

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! 20120520125916

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! 20120520125946


De ladenkasten waaruit we niet kunnen kiezen zijn : grijsbruin en zwartbruin

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Hemnes-ladekast--lades__0107195_PE256777_S4

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Hemnes-ladekast--lades__0095343_PE238668_S4

Ik wilde eigenlijk de ladekast tegen de "houten" muur aanzetten. Andere ideeën zijn altijd welkom!

Even jullie advies nodig want wij hebben weer eens tegenstrijdige meningen en wil vandaag toch echt voor het laatst heen en weer rijden anders wordt het nog een duur kastje Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  M@niek ma 21 mei 2012 - 20:19

Ik vind de bruine het mooist.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:20

Als je hem tegen de wand met behang aan wilt zetten, dan zou ik voor de donkere gaan.

Anders lijkt mij het nogal hetzelfde en dat het wegvalt. Zou je een witte niet mooier vinden trouwens?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Purpleflower ma 21 mei 2012 - 20:21

Hemnes heb ik ook de slaapkamer staan. Super fijne kast.
Kies alleen wel voor die lichte.
Ik heb de donkere, en elke dag zie je stof op de kast liggen, en heb al allemaal krasjes op het boven blad van theekopjes, afstandsbediening enz..
Verder is het een super fijne kast met veeeeeel ruimte
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Purpleflower ma 21 mei 2012 - 20:22

Lotje schreef:Als je hem tegen de wand met behang aan wilt zetten, dan zou ik voor de donkere gaan.

Anders lijkt mij het nogal hetzelfde en dat het wegvalt. Zou je een witte niet mooier vinden trouwens?



+1 die witte is ook mooi!
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:23

Lijkt je de witte niet ook mooi?

Verder de donkere, omdat de lichtere misschien niet niet matcht waardoor de leuke muur niet zo leuk uitkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Roodkapje ma 21 mei 2012 - 20:28

Ik zou de witte het liefst willen ja.... maar mijn man vind het niet wit genoeg ( je kan ook overal over zeuren natuurlijk smile ) ...

Toch nog maar even naar kijken smile Ik vind zelf de donkere bij die muur ook het mooist ( en ook omdat er in die kleur wandplanken verkrijgbaar zijn.. en in het grijsbruin niet geloof ik) .

Bedankt alvast iig:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:30

[quote="Roodkapje"]Ik zou de witte het liefst willen ja.... maar mijn man vind het niet wit genoeg ( je kan ook overal over zeuren natuurlijk Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! 561177 ) ...

Niet wit genoeg? Hoe wit wil hij het hebben dan? Een witte lijkt me wel lekker fris staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 20:35

Die witte met dat blauwe vlak in de open la vind ik zo mooi. Kan geen plaatje plakken want zit op m'n telefoon maar misschien weet je m te vinden.

Maar tegen die bruine muur zou ik zeker niet voor de licht bruine gaan. Die valt helemaal weg. Dan de donkere, die is ook mooi.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Roodkapje ma 21 mei 2012 - 20:36

[quote="Lotje"]
Roodkapje schreef:Ik zou de witte het liefst willen ja.... maar mijn man vind het niet wit genoeg ( je kan ook overal over zeuren natuurlijk Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! 561177 ) ...

Niet wit genoeg? Hoe wit wil hij het hebben dan? Een witte lijkt me wel lekker fris staan.

tja, mijn man houdt niet echt van de stijl waar ik van hou... hij houdt van strak en spierwit/ zwart etc... Dit is iets meer gebroken wit en dat vindt ie dan te "landelijk" wit ( al is het hele kamertje zo.. hij vind de lamp ook afgrijselijk Wink ).
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:36

Ik vind dat grijsbruine echt zo mooi! Maar omdat we niet voor een mooi bedje erbij konden slagen hebben we uit eindelijk een heel ander kamertje aangeschaft. Ik ben het overigens wel met je man eens dat de commode in het wit, niet echt wit wit is maar gebroken wit, dat vonden wij ook erg jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Roodkapje ma 21 mei 2012 - 20:37

Marin schreef:Die witte met dat blauwe vlak in de open la vind ik zo mooi. Kan geen plaatje plakken want zit op m'n telefoon maar misschien weet je m te vinden.

Maar tegen die bruine muur zou ik zeker niet voor de licht bruine gaan. Die valt helemaal weg. Dan de donkere, die is ook mooi.

is dat ook Hemnes?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 20:38

Deze bedoel ik, vind ik zo mooi!

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! 15bdecac

Maar ja als je man geen wit wilt..

Ja ook hemnes maar dan de echte commode ipv ladekast geloof ik. Ik wilde m eerst als ladekast. Staat iig op kinderafdeling
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 20:40

[quote="Roodkapje"]
Lotje schreef:
Roodkapje schreef:Ik zou de witte het liefst willen ja.... maar mijn man vind het niet wit genoeg ( je kan ook overal over zeuren natuurlijk Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! 561177 ) ...

Niet wit genoeg? Hoe wit wil hij het hebben dan? Een witte lijkt me wel lekker fris staan.

tja, mijn man houdt niet echt van de stijl waar ik van hou... hij houdt van strak en spierwit/ zwart etc... Dit is iets meer gebroken wit en dat vindt ie dan te "landelijk" wit ( al is het hele kamertje zo.. hij vind de lamp ook afgrijselijk Wink ).



Oh wat jammer dat jullie niet echt overeenkomen qua stijl. Ik vind dat landelijke/brocante juist erg mooi. Wij hebben een oud huis en voor ons zoontje ook een kamertje met brocant/landelijke meubeltjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Roodkapje ma 21 mei 2012 - 20:40

Roodkapje schreef:
Marin schreef:Die witte met dat blauwe vlak in de open la vind ik zo mooi. Kan geen plaatje plakken want zit op m'n telefoon maar misschien weet je m te vinden.

Maar tegen die bruine muur zou ik zeker niet voor de licht bruine gaan. Die valt helemaal weg. Dan de donkere, die is ook mooi.

is dat ook Hemnes?

Found! Die is zeker leuk maar ik heb liever een lade extra dan een open vak... dat wordt weer rommelig ( lees: worden babydoekjes neergegooid, luiers etc om er makkelijk bij te kunnen....etc).

@annie: ja in dit kamertje vind ik het gebroken wit wel leuk staan maar dan moet ie echt tegen die "houten"wand want de andere kant is spierwit dus dat staat niet dan lijkt ie wel verrookt wit denk ik Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Bluestar ma 21 mei 2012 - 20:42

Wat een gave muur hebben jullie!

Ik zou zelf ook voor de witte gaan.. Zwarte vind ik zowiezo niet zo goed passen bij de stijl van het kamertje. Dan zou ik voor de andere gaan!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Roodkapje ma 21 mei 2012 - 20:43

[quote="Lotje"]
Roodkapje schreef:
Lotje schreef:
Roodkapje schreef:Ik zou de witte het liefst willen ja.... maar mijn man vind het niet wit genoeg ( je kan ook overal over zeuren natuurlijk Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! 561177 ) ...

Niet wit genoeg? Hoe wit wil hij het hebben dan? Een witte lijkt me wel lekker fris staan.

tja, mijn man houdt niet echt van de stijl waar ik van hou... hij houdt van strak en spierwit/ zwart etc... Dit is iets meer gebroken wit en dat vindt ie dan te "landelijk" wit ( al is het hele kamertje zo.. hij vind de lamp ook afgrijselijk Wink ).



Oh wat jammer dat jullie niet echt overeenkomen qua stijl. Ik vind dat landelijke/brocante juist erg mooi. Wij hebben een oud huis en voor ons zoontje ook een kamertje met brocant/landelijke meubeltjes.

haha helaas... nooit zo geweest... we vinden elkaar alleen leuk verder hebben we weinig gemeen qua smaak Wink. Ach ik ben het gewend... soms wel jammer hoor.. k zo..: ohhh dat is gaaf.. dan kijkt ie me aan van ..: wat moet je daar mee??? Maar goed, dat heb ik andersom ook:) In ons huis kan je zo zien wat ik heb ingericht ( babykamer, onze slaapkamer, kamer van de meiden en de toiletten...) De keuken is zijn domein en absoluut niet mijn stijl.. de woonkamer hebben we samen wat van geprobeerd te maken dus daar heb je modern met wat landelijk door elkaar...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 20:47

Ja kan me wel voorstellen dat een dichte lade netter is.
Ik vind dit echt een super leuke stijl maar daar zou mijn vriend ook nooit akkoord mee gaan. MAar tegen die tijd zijn er vast ook nog wel hele mooie strakke kindermeubels, das ook leuk. Maar ik vind dit echt super en kan heel makkelijk voor een meisje of jongen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Jasmine ma 21 mei 2012 - 21:53

Ik vind de lichte het mooist, maar ik denk dat de donkere het beste past in de kamer. Die komt qua kleur het dichtst in de buurt bij de letters en dat vind ik net iets mooier.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 23:38

Ik zou voor de donkere gaan, dat matcht ook weer mooi met de letters LOVE.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer! Empty Re: Hulp nodig bij kiezen ladenkast/commode babykamer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum