Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers

Pagina 4 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Printje vr 18 mei 2012 - 8:29

Wat leuk die zand/watertafel.. Ik ga morgen nog naar de stad en voel een aankoop bij de Bart Smit hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 10:28

Thanks meiden! Ook ik ga morgen even kijken of ze 'm nog hebben!

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 18 mei 2012 - 21:43

Lejow schreef:Tot en met 21 mei 35 % korting bij Albelli met de code:
M35PSA

Bedankt dat je die er neer hebt gezet zeg! Das behoorlijk wat korting, was met een boek bezig dus die heb ik gisteravond gauw afgemaakt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 22:01

studiebol schreef:
M35PSA

Bedankt dat je die er neer hebt gezet zeg! Das behoorlijk wat korting, was met een boek bezig dus die heb ik gisteravond gauw afgemaakt!

Very Happy
Fotoboek van de ladies?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 4:28

die watertafel ziet er erg klein/laag uit. M'n neefje van 2 wil zoiets voor z'n 3e verjaardag maar denk dat ie dan te klein is of niet?

Gast
Gast

Bericht  Printje za 19 mei 2012 - 6:24

Ik heb even voor je gekeken, tafel us 39.3 hoog. Hier is het een enorm succes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Liadan za 19 mei 2012 - 7:51

Ik heb via deze link http://www.vistaprint.nl/spandoeken-vinyl.aspx?GP=5%2f19%2f2012+2%3a46%3a48+PM&GPS=2449067946&GNF=1&GPLSID=&rd=1 voor allebei de kinderen een gratis spanddoek besteld voor hun verjaardag (je betaalt alleen verzendkosten). Je kan natuurlijk ook een spanddoek bestellen voor een andere gelegenheid.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  -Ieniemienie- za 19 mei 2012 - 7:52

Wat leuk liadan!
Welk formaat is dat? En met welke code? Of zoizo?
En wat voor iets heb je gemaakt?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Liadan za 19 mei 2012 - 7:59

Het kleinste formaat is gratis, dat is 90,2 x 50,8. Als je op de link klikt, dan kan je in het groene deel links rechts dat formaat aangeven en zie je als het goed is staan dat het gratis is.
Ik kan de ontwerpen die ik uitgekozen heb hier niet plakken, maar heb voor onze zoon er 1 met balonnen en voor onze dochter met een cadeautje (en dan als tekst: Hoera, Yara is jarig!).
Voor de nickelodeon ontwerpen betaal je trouwens extra, die heb ik niet gekozen maar ze zijn wel leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 20 mei 2012 - 7:53

Lejow schreef:
studiebol schreef:
M35PSA

Very Happy
Fotoboek van de ladies?

Ja voor ons zelf! Met die van de meiden ben ik nog bezig, zij krijgen allebei gewoon een eigen, maar op een of andere manier krijg ik die gewoon niet zo snel af... En vanmiddag heb ik er nog eentje gemaakt van mijn zwangerschap en de bevalling. Vond ik toch ook wel leuk om te hebben dus ook maar gemaakt nu ik nog kan profiteren van de korting Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 8:47

Liadan schreef:Ik heb via deze link http://www.vistaprint.nl/spandoeken-vinyl.aspx?GP=5%2f19%2f2012+2%3a46%3a48+PM&GPS=2449067946&GNF=1&GPLSID=&rd=1 voor allebei de kinderen een gratis spanddoek besteld voor hun verjaardag (je betaalt alleen verzendkosten). Je kan natuurlijk ook een spanddoek bestellen voor een andere gelegenheid.

Als ik dat doe dan krijg ik niet dat het gratis is. Gister ook al niet.

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 20 mei 2012 - 8:50

Lotje schreef:
Liadan schreef:Ik heb via deze link http://www.vistaprint.nl/spandoeken-vinyl.aspx?GP=5%2f19%2f2012+2%3a46%3a48+PM&GPS=2449067946&GNF=1&GPLSID=&rd=1 voor allebei de kinderen een gratis spanddoek besteld voor hun verjaardag (je betaalt alleen verzendkosten). Je kan natuurlijk ook een spanddoek bestellen voor een andere gelegenheid.

Als ik dat doe dan krijg ik niet dat het gratis is. Gister ook al niet.
Wat raar, bij mij staat er nog steeds dat het gratis is.
Staat dat bij jou niet als je de link hebt aangeklikt in dat groene vlak?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan zo 20 mei 2012 - 8:52

Misschien doet ie het anders bij deze link: www.vistaprint.nl/vp23

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 8:53

Nee, er staat bij vanaf 20,49 euro. Als ik dan de kleinste maat aanklik nog steeds. Ik heb het verder doorlopen zodat ik kon zien wat ik moest betalen. Maar helaas, gister ook al. het leek mij wel erg leuk om er 1 te laten maken voor mijn zoontjes 1e verjaardag over ongeveer 3 maandjes. Als je dan alleen verzendkosten moet betalen is het leuk te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 8:54

Liadan schreef:Misschien doet ie het anders bij deze link: [url=http://www.vistaprint.nl/vp23
www.vistaprint.nl/vp23[/quote[/url]] Ja dan doet hij het wel, super bedankt. Wat zijn trouwens de verzendkosten. Weet je dat toevallig?

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 20 mei 2012 - 8:57

Lotje schreef:
Liadan schreef:Misschien doet ie het anders bij deze link: [url=http://www.vistaprint.nl/vp23
www.vistaprint.nl/vp23[/quote[/url]] Ja dan doet hij het wel, super bedankt. Wat zijn trouwens de verzendkosten. Weet je dat toevallig?
Oh fijn dat ie het doet nu!
De verzendkosten zijn 6,21 euro.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 9:17

Ik heb er ook 1 besteld. Jeetje ze willen je daar wel vanalles extra aansmeren zeg. Maar goed erg leuk zo'n gratis spandoek. Ik ben benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 10:27

Lotje schreef:Ik heb er ook 1 besteld. Jeetje ze willen je daar wel vanalles extra aansmeren zeg. Maar goed erg leuk zo'n gratis spandoek. Ik ben benieuwd.

+1! erg leuk voor die 6 euro!

Gast
Gast

Bericht  Linda zo 20 mei 2012 - 19:10

Mama licious positiekleding bij limango in de aanbieding.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M@niek zo 20 mei 2012 - 20:39

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Lp
Ik heb deze besteld, voor f.elice dr 2e verjaardag! Nog bedankt voor de tip!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 21:06

http://www.koopzondagonline.nl/

Staan allemaal webshops waar je vandaag en morgen met veel korting kan shoppen.

Gast
Gast

Bericht  Schism zo 20 mei 2012 - 21:11

Mijn zoontje is er nog te klein voor, maar zag deze zandbak en vond m wel heel erg leuk. Misschien jullie ook smile

http://www.bol.com/nl/p/little-tikes-constructie-zandbak/1004004011996424

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 1004004011996424
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 21:14

Ik heb ook dat spanddoek besteld, vind het wel erg leuk voor haar verjaardag!
Heb er gewoon, Hoera, L. is jarig! op gezet, dan kan het flink wat jaren mee (totdat ze het te kinderachtig vindt..)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 22:07

Liadan schreef:Misschien doet ie het anders bij deze link: www.vistaprint.nl/vp23
Heb er ook 1 besteld, bedankt voor de tip! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Fiwen zo 20 mei 2012 - 23:27

Stofzuiger schreef:
Liadan schreef:Misschien doet ie het anders bij deze link: www.vistaprint.nl/vp23
Heb er ook 1 besteld, bedankt voor de tip! Very Happy

Ik heb er ook een besteld, altijd leuk zo'n spandoek.
Mijn vader heeft er een laten maken voor de verjaardag van mijn moeder en die is heel leuk geworden.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 32 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: