Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers

Pagina 17 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Linda vr 22 jun 2012 - 8:41

Watermeloen schreef:Had je dat allemala besteld? Die hele tafel vol?
Ziet er wel cool uit zo haha.

Haha, nee niet alles hoor. Wel veel. Embarassed Maar ik vond het zo'n leuk gezicht zo alles bij elkaar. Manlief heeft die plank vandaag opgehangen, dl is er helemaal blij mee. Ze wilde gelijk gaan tekenen, dat was vandaag nog boeiender dan lp. Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 1578173417

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 8:42

Haha, het ziet er echt heel vrolijk uit zo, alles op een rijtje.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 22 jun 2012 - 8:45

Linda....nu kan ik er helemaal naast zitten hoor....maar was jij niet diegene die laatst vroeg of LP leuk was of zoiets...en dat je vriend toen een roze bus had gekocht (herinner me maar helft hoor haha)....en nu zie ik een hele tafel vol Little People!!!!! :shock: Laughing Laughing Laughing

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Linda vr 22 jun 2012 - 8:50

Flower_L schreef:Linda....nu kan ik er helemaal naast zitten hoor....maar was jij niet diegene die laatst vroeg of LP leuk was of zoiets...en dat je vriend toen een roze bus had gekocht (herinner me maar helft hoor haha)....en nu zie ik een hele tafel vol Little People!!!!! :shock: Laughing Laughing Laughing

Haha, ik lig bijna op de grond van het lachen! Maar je hebt gelijk hoor. Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 394967 Laughing Een paar weken terug hadden we nog niets. En nu zijn we verslaafd. Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 3079029344

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you vr 22 jun 2012 - 8:58

Linda schreef:
Flower_L schreef:Linda....nu kan ik er helemaal naast zitten hoor....maar was jij niet diegene die laatst vroeg of LP leuk was of zoiets...en dat je vriend toen een roze bus had gekocht (herinner me maar helft hoor haha)....en nu zie ik een hele tafel vol Little People!!!!! :shock: Laughing Laughing Laughing

Haha, ik lig bijna op de grond van het lachen! Maar je hebt gelijk hoor. Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 394967 Laughing Een paar weken terug hadden we nog niets. En nu zijn we verslaafd. Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 3079029344

hoeveel dingen heb jij dan ontvangen van sinqel ?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Flower_L vr 22 jun 2012 - 9:02

Linda schreef:

cheers joehoe, mijn geheugen heeft de eerste fase van deze zwangerschap overleefd Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 281626781 op naar fase 2!

maareh....mooie collectie hoor haha!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Tiara vr 22 jun 2012 - 9:13

Wow Linda wat veel! Echt leuk zeg! Nu ik de dierentuin heb, zijn wij ook verslaafd haha. laughcry
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie vr 22 jun 2012 - 9:15

aanitaa schreef:Wow Linda wat veel! Echt leuk zeg! Nu ik de dierentuin heb, zijn wij ook verslaafd haha. Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 394967

Aanitaa, nu jij de dierentuin hebt? Of nu E de dierentuin heeft :P Ga je er zelf mee spelen? Ik heb voor D die grote garage besteld, maar hij is er nog niet (waarschijnlijk maar goed ook).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Tiara vr 22 jun 2012 - 9:25

Fearie schreef:
aanitaa schreef:Wow Linda wat veel! Echt leuk zeg! Nu ik de dierentuin heb, zijn wij ook verslaafd haha. Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 17 394967

Aanitaa, nu jij de dierentuin hebt? Of nu E de dierentuin heeft :P Ga je er zelf mee spelen? Ik heb voor D die grote garage besteld, maar hij is er nog niet (waarschijnlijk maar goed ook).

Hahaha, het is echt leuk hoor, E heeft hem natuurlijk, maar al veel samen meegespeeld afgelopen week! Leuk de garage! Ja, ik koop dus ook niet meer vooruit voor haar verjaardag hoor, kan dat echt niet! En dankzij de tip hier dus bij intertoys goedkoop gekocht, scheelde weer.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Fearie vr 22 jun 2012 - 9:36

aanitaa schreef:
Fearie schreef:

Hahaha, het is echt leuk hoor, E heeft hem natuurlijk, maar al veel samen meegespeeld afgelopen week! Leuk de garage! Ja, ik koop dus ook niet meer vooruit voor haar verjaardag hoor, kan dat echt niet! En dankzij de tip hier dus bij intertoys goedkoop gekocht, scheelde weer.

Ik ben benieuwd, d krijgt de garage van zijn oma en oom/tante. Mijn vriend zal er ook wel veel mee gaan spelen. Kan me voorstellen dat het verslavend is, is ook maar goed dat ik die aanbieding van sinqel heb gemist haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Mamsie za 23 jun 2012 - 4:19

Vandaag nog 20% korting boven op de sale bij de WE met de kortingscode exclusive20.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 6:18

Volgende week weer wat babyspullen bij kruidvat oa slaapzak, pyjama, omslagdoek en nog meer. Ook wat speelgoed van sesamstraat.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 23 jun 2012 - 8:56

Hoe weet je dat Lotje?
Zit er toevallig ook een knuffeldoekje van Bert bij, daar is Lotte helemaal gek van, maar we hebben geen reserve.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Printje za 23 jun 2012 - 8:57

Blondje; ik heb een handige app met alle reclamefolders, daarop staat de Kruidvatfolder alweer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flower_L za 23 jun 2012 - 8:58

Swimtrainer 11,99 bij intertoys...28 29 30 juni

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 23 jun 2012 - 9:00

blondje1313 schreef:Hoe weet je dat Lotje?
Zit er toevallig ook een knuffeldoekje van Bert bij, daar is Lotte helemaal gek van, maar we hebben geen reserve.

Nee, er staat in ieder geval alleen een polsrammelaar, trilfiguur, bijtring en een auto in de folder.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 10:02

blondje1313 schreef:Hoe weet je dat Lotje?
Gewoon even kijken op reclamefolder.nl daar komen alle nieuwe folders op te staan. Kijk ik altijd even tussen aangezien het hier elke keer maar weer de vraag is of we krantjes krijgen of niet. Vorige week was er hier zo'n krantenjongen. De ene helft van de straat kreeg wat en daarna fietste hij zo wee weg zonder de rest, waaronder ons even krantjes te brengen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 26 jun 2012 - 20:20

Vandaag 15 % extra korting bij Hema
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  SarahKey di 26 jun 2012 - 21:27

Het is geen aanbieding, maar kruidvat heeft weer rompers, slaapzakken, pyama's etc in het foldertje staan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  -Ieniemienie- di 26 jun 2012 - 23:30

Lejow schreef:Vandaag 15 % extra korting bij Hema
Yeeey meteen weer een stapel rompers, hempjes en onderbroeken voor de kids besteld!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 22:29

Bij de Emte, 3 pakken pampers voor 27.50, Friso standaard, 2 voor 14.99 en pampers babydoekjes 6-pack voor 8.99

http://www.emte.nl/wpresources/folder/oneven/#/spreadview/16/

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:25

en de uitverkoop bij de zeeman en hema is begonnen

Gast
Gast

Bericht  Linda ma 2 jul 2012 - 20:47

Ik heb weer LIHL bonnen gehad. Maar er zat maar 1 pampers bon in.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:49

Linda schreef:Ik heb weer LIHL bonnen gehad. Maar er zat maar 1 pampers bon in.
Oeh, ik hou van die bonnen, ik lig al achter de brievenbus...

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 2 jul 2012 - 20:51

Linda: de afgelopen keer was dat volgens mij ook al, helaas. Laten we het maar op bezuinigingen houden Rolling Eyes Wel jammer!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: