Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers
Pagina 17 van 32
Pagina 17 van 32 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
Watermeloen schreef:Had je dat allemala besteld? Die hele tafel vol?
Ziet er wel cool uit zo haha.
Haha, nee niet alles hoor. Wel veel. Maar ik vond het zo'n leuk gezicht zo alles bij elkaar. Manlief heeft die plank vandaag opgehangen, dl is er helemaal blij mee. Ze wilde gelijk gaan tekenen, dat was vandaag nog boeiender dan lp.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, het ziet er echt heel vrolijk uit zo, alles op een rijtje.
Gast- Gast
Linda....nu kan ik er helemaal naast zitten hoor....maar was jij niet diegene die laatst vroeg of LP leuk was of zoiets...en dat je vriend toen een roze bus had gekocht (herinner me maar helft hoor haha)....en nu zie ik een hele tafel vol Little People!!!!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Linda....nu kan ik er helemaal naast zitten hoor....maar was jij niet diegene die laatst vroeg of LP leuk was of zoiets...en dat je vriend toen een roze bus had gekocht (herinner me maar helft hoor haha)....en nu zie ik een hele tafel vol Little People!!!!!
Haha, ik lig bijna op de grond van het lachen! Maar je hebt gelijk hoor. Een paar weken terug hadden we nog niets. En nu zijn we verslaafd.
Linda- Ratel
Linda schreef:Flower_L schreef:Linda....nu kan ik er helemaal naast zitten hoor....maar was jij niet diegene die laatst vroeg of LP leuk was of zoiets...en dat je vriend toen een roze bus had gekocht (herinner me maar helft hoor haha)....en nu zie ik een hele tafel vol Little People!!!!!
Haha, ik lig bijna op de grond van het lachen! Maar je hebt gelijk hoor. Een paar weken terug hadden we nog niets. En nu zijn we verslaafd.
hoeveel dingen heb jij dan ontvangen van sinqel ?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Linda schreef:Flower_L schreef:Linda....nu kan ik er helemaal naast zitten hoor....maar was jij niet diegene die laatst vroeg of LP leuk was of zoiets...en dat je vriend toen een roze bus had gekocht (herinner me maar helft hoor haha)....en nu zie ik een hele tafel vol Little People!!!!!
joehoe, mijn geheugen heeft de eerste fase van deze zwangerschap overleefd op naar fase 2!
maareh....mooie collectie hoor haha!
Flower_L- Ratel
Wow Linda wat veel! Echt leuk zeg! Nu ik de dierentuin heb, zijn wij ook verslaafd haha.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
aanitaa schreef:Wow Linda wat veel! Echt leuk zeg! Nu ik de dierentuin heb, zijn wij ook verslaafd haha.
Aanitaa, nu jij de dierentuin hebt? Of nu E de dierentuin heeft Ga je er zelf mee spelen? Ik heb voor D die grote garage besteld, maar hij is er nog niet (waarschijnlijk maar goed ook).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:aanitaa schreef:Wow Linda wat veel! Echt leuk zeg! Nu ik de dierentuin heb, zijn wij ook verslaafd haha.
Aanitaa, nu jij de dierentuin hebt? Of nu E de dierentuin heeft Ga je er zelf mee spelen? Ik heb voor D die grote garage besteld, maar hij is er nog niet (waarschijnlijk maar goed ook).
Hahaha, het is echt leuk hoor, E heeft hem natuurlijk, maar al veel samen meegespeeld afgelopen week! Leuk de garage! Ja, ik koop dus ook niet meer vooruit voor haar verjaardag hoor, kan dat echt niet! En dankzij de tip hier dus bij intertoys goedkoop gekocht, scheelde weer.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
aanitaa schreef:Fearie schreef:aanitaa schreef:Wow Linda wat veel! Echt leuk zeg! Nu ik de dierentuin heb, zijn wij ook verslaafd haha.
Hahaha, het is echt leuk hoor, E heeft hem natuurlijk, maar al veel samen meegespeeld afgelopen week! Leuk de garage! Ja, ik koop dus ook niet meer vooruit voor haar verjaardag hoor, kan dat echt niet! En dankzij de tip hier dus bij intertoys goedkoop gekocht, scheelde weer.
Ik ben benieuwd, d krijgt de garage van zijn oma en oom/tante. Mijn vriend zal er ook wel veel mee gaan spelen. Kan me voorstellen dat het verslavend is, is ook maar goed dat ik die aanbieding van sinqel heb gemist haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Vandaag nog 20% korting boven op de sale bij de WE met de kortingscode exclusive20.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Volgende week weer wat babyspullen bij kruidvat oa slaapzak, pyjama, omslagdoek en nog meer. Ook wat speelgoed van sesamstraat.
Gast- Gast
Hoe weet je dat Lotje?
Zit er toevallig ook een knuffeldoekje van Bert bij, daar is Lotte helemaal gek van, maar we hebben geen reserve.
Zit er toevallig ook een knuffeldoekje van Bert bij, daar is Lotte helemaal gek van, maar we hebben geen reserve.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje; ik heb een handige app met alle reclamefolders, daarop staat de Kruidvatfolder alweer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Swimtrainer 11,99 bij intertoys...28 29 30 juni
Flower_L- Ratel
blondje1313 schreef:Hoe weet je dat Lotje?
Nee, er staat in ieder geval alleen een polsrammelaar, trilfiguur, bijtring en een auto in de folder.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon even kijken op reclamefolder.nl daar komen alle nieuwe folders op te staan. Kijk ik altijd even tussen aangezien het hier elke keer maar weer de vraag is of we krantjes krijgen of niet. Vorige week was er hier zo'n krantenjongen. De ene helft van de straat kreeg wat en daarna fietste hij zo wee weg zonder de rest, waaronder ons even krantjes te brengen.blondje1313 schreef:Hoe weet je dat Lotje?
Gast- Gast
Vandaag 15 % extra korting bij Hema
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het is geen aanbieding, maar kruidvat heeft weer rompers, slaapzakken, pyama's etc in het foldertje staan.
Yeeey meteen weer een stapel rompers, hempjes en onderbroeken voor de kids besteld!Lejow schreef:Vandaag 15 % extra korting bij Hema
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Bij de Emte, 3 pakken pampers voor 27.50, Friso standaard, 2 voor 14.99 en pampers babydoekjes 6-pack voor 8.99
http://www.emte.nl/wpresources/folder/oneven/#/spreadview/16/
http://www.emte.nl/wpresources/folder/oneven/#/spreadview/16/
Gast- Gast
Ik heb weer LIHL bonnen gehad. Maar er zat maar 1 pampers bon in.
Linda- Ratel
Oeh, ik hou van die bonnen, ik lig al achter de brievenbus...Linda schreef:Ik heb weer LIHL bonnen gehad. Maar er zat maar 1 pampers bon in.
Gast- Gast
Linda: de afgelopen keer was dat volgens mij ook al, helaas. Laten we het maar op bezuinigingen houden Wel jammer!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 17 van 32 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Het topic vol kortingen
» Leuke filmpjes topic