Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

+7
Printje
-Ieniemienie-
Tania
Susan
Flower_L
Liadan
Wennes
11 plaatsers

Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Wennes ma 21 mei 2012 - 4:23

Je hoort regelmatig dat het eerste kind een cadeautje krijgt als het tweede of volgend kind geboren wordt. Het cadeautje wordt dan namens de baby gegeven.

Kreeg jullie kind een cadeautje toen hun broertje of zusje geboren werd?
Wat hebben ze gekregen?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Liadan ma 21 mei 2012 - 4:26

Wij hebben onze dochter geen cadeau namens de baby gegeven. Na een week hebben we haar een poppenringsling gegeven zodat zij haar pop ook in de draagdoek kon doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Flower_L ma 21 mei 2012 - 4:32

Moeilijk...lik denk dat wij niet zouden doen. Misschien wel iets waarmee hij kan helpen met de baby, of een boek dat hij samen met de baby kan lezen. Niet zomaar een cadeau in ieder geval, wel iets waar over na is gedacht en hij samen met de baby mee kan spelen.


Edit...nu zie ik pas namens de baby. Nee, dat sowieso niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 5:06

Ja Y. Krijgt een kado als de baby er is. Het staat al klaar, het is een kinderwagen die je kan om bouwen tot buggy met maxi cosie en diezelfde maxi cosie kan je met bijbehorende accesoires uit bouwen tot een kinderstoel, zodat zij ook een echte poppenmoeder kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Susan ma 21 mei 2012 - 5:25

Ja, Ezra kreeg een houten vrachtwagen van Fagus, die helaas binnen no-time kapot was. Verder hadden we een kraammand voor hem gemaakt, elke dag van de kraamweek een klein cadeautje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Tania ma 21 mei 2012 - 5:26

Ja J. kreeg een mickey mouse laptop van M. Hij vond d'r meteen geweldig Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  -Ieniemienie- ma 21 mei 2012 - 5:27

Ja toen T geboren was is ze de dag erna samen met papa voor T wat wezen kopen, en dat heeft ze ook echt zelf uitgezocht. Toen ze thuis waren heeft ze het gegeven. Toen kreeg zij ook een cadeautje namens hem.
We hebben haar een babyborn gegeven.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Printje ma 21 mei 2012 - 6:03

Ja ik wil hem dan een cadeautje geven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Thunder ma 21 mei 2012 - 6:07

Nee, dat hebben wij niet gedaan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  pindaatje ma 21 mei 2012 - 6:51

Ja, onze dochter kreeg poppenluiers, een poppenslaapzakje en een setje poppenkleertjes, en ze vond het geweldig, zij deed met haar babyborn alles wat ik ook aan het doen was... Kreeg jongste een schone luier, dan haar pop ook.. Ging de jongste op bed, dan ging pop in de slaapzak enz... Zo leuk om haar daar mee bezig te zien, nu nog steeds trouwens!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  kwak ma 21 mei 2012 - 6:55

Ik ga voor D. mijn oude poppenledikantje wit verven, net als het wiegje en ledikantje van de baby.
en daar ga ik de zelfde lakentje/dekentjes in maken en die komt bij de baby op de kamer zodat D en ik samen "onze baby's" kunnen verzorgen.
Ik wil haar een babyborn geven met een badje zodat we alles samen kunnen doen, maar ik weet nog niet of ik die op haar verjaardag geef of als de baby geboren is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 7:08

Nee van ons niet, wel heeft hij belachelijk veel gekregen van alle kraamvisite

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Mamsie ma 21 mei 2012 - 7:14

De oudste kreeg toen de middelste geboren was een mooi auto'tje van zijn broertje. Hij kwam ons in het ziekenhuis ophalen met papa en toen hij z'n broertje eens goed bekeken had zei ik hem dat z'n broertje een cadeautje voor hem had meegenomen. De oudste was 2,5 toen en hij weet het nu nog!
Bij de 3e hebben we het niet gedaan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren Empty Re: Kreeg jullie kind een cadeau toen hun broertje/zusje geboren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum