Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Italiaanse man gooit kinderen van balkon

+6
M@niek
Blond
Ella
Kowalski
Krullebol
Rush
10 plaatsers

Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:10

ROME - In Brescia in het noorden van Italië heeft een 41-jarige man maandag zijn twee jonge kinderen van het balkon van zijn flatwoning op vijf hoog gegooid. Vervolgens sprong hij zelf.

Foto: AFP
De kinderen, veertien maanden en vier jaar oud, noch de man overleefden de val.
De moeder van de kinderen was in de flat toen het drama zich afspeelde. Zij ligt in het ziekenhuis, waar ze onder verdoving wordt gehouden.
Volgens het Italiaanse persbureau ANSA was de man sinds een jaar werkloos, maar het is niet duidelijk of zijn werkloosheid hem tot zijn daad dreef. In Italië, dat in een recessie verkeert, is het aantal zelfmoorden de laatste weken toegenomen.

http://www.nu.nl/buitenland/2815530/italiaanse-man-gooit-kinderen-van-balkon.html?utm_source=twitter&utm_medium=socialmedia&utm_campaign=nunl_twitter


Ik word zo verdrietig van zulke berichten Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Rush ma 21 mei 2012 - 3:13

Ik kan niet echt opmaken wat er met die vrouw aan de hand is, maar wat gaat er door je heen als je ook je kinderen zo mee sleept in je eigen shitzooi? Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Krullebol ma 21 mei 2012 - 3:14

Serieus :O :O
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:15

Rush schreef:Ik kan niet echt opmaken wat er met die vrouw aan de hand is, maar wat gaat er door je heen als je ook je kinderen zo mee sleept in je eigen shitzooi? Evil or Very Mad

Ik denk dat ze zo in shock/over haar toeren was dat ze haar mee moesten nemen, maar dat kan ik me goed voorstellen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Kowalski ma 21 mei 2012 - 3:33

Italiaanse man gooit kinderen van balkon 878948377 Vreselijk dat er zulke dingen gebeuren zeg!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:46

Wat erg.... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Ella ma 21 mei 2012 - 3:54

vreselijk zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Blond ma 21 mei 2012 - 3:55

Oh dat soort dingen vind ik echt vreselijk Italiaanse man gooit kinderen van balkon 1371890812. Net als een paar jaar geleden in Nederland, een man die zichzelf en zijn twee kinderen voor de trein trok..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 3:56

Oh mijn God, wat vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  M@niek ma 21 mei 2012 - 5:44

ohh wat erg, wordt altijd zo naar van dit soort berichten Italiaanse man gooit kinderen van balkon 1371890812
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Raindrop ma 21 mei 2012 - 5:46

Wat erg... Italiaanse man gooit kinderen van balkon 1371890812
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Lejow ma 21 mei 2012 - 6:11

Bah bah bah Sad Sad Wat naar en verdrietig..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Lady Starstruck ma 21 mei 2012 - 6:28

Ah bah wat tragisch zeg.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Shy di 22 mei 2012 - 5:32

Ik ben er even helemaal stil van Sad
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Italiaanse man gooit kinderen van balkon Empty Re: Italiaanse man gooit kinderen van balkon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum