sponsoracties
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
sponsoracties
Zoals sommigen misschien weten word in juni in Rotterdam de roparun weer georganiseerd. Hiermee wordt geld opgehaald voor mensen met kanker. (mensen gaan in estafettevorm in verschillende teams hardlopend van parijs naar rotterdam) Veel geld en andere acties worden georganiseerd om onderzoek naar behandelingen te doen voor mensen met kanker. Nu is dit doel dus net iets anders maar daarom niet minder belangrijk.
Vorig jaar is er 4.623.730 euro opgehaald door alle deelnemende teams aan de run. Hier zijn onder andere hoofdhuidkoelers mee aangeschaft.
Nu vraag ik me af hebben jullie nog ideeen voor sponsoracties. Per team moet er geld opgehaald worden door middel van dit soort acties. Hebben jullie nog leuke ideeen.
Vorig jaar is er 4.623.730 euro opgehaald door alle deelnemende teams aan de run. Hier zijn onder andere hoofdhuidkoelers mee aangeschaft.
Nu vraag ik me af hebben jullie nog ideeen voor sponsoracties. Per team moet er geld opgehaald worden door middel van dit soort acties. Hebben jullie nog leuke ideeen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: sponsoracties
Mijn zus en zwager toen altijd mee met een marathon spinning.
En hardlopen ook geloof ik.
En hardlopen ook geloof ik.
Gast- Gast
Mogen ook kleine dingen zijn. Alle beetjes helpen.
Minx- Lady Post-a-lot
Bedoel je zo iets als taarten bakken en ze voor een paar euro verkopen? Of auto's wassen? Ik snap je vraag denk ik niet zo goed..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
ja zoiets. de taartenbakken hebben we al
Minx- Lady Post-a-lot
Als het wat kouder zou zijn zou je zelf erwtensoep (en pompoensoep) kunnen maken en voor 50 cent per portie uit kunnen delen?
Try- Kletskop
Of zelfgemaakte limonade verkopen? Lootjes verkopen voor een bingo? Vaak kan je bij winkels wel gratis prijsjes ophalen als je uitlegt dat het voor een goed doel is? (Gewoon langs winkels als de blokker etc gaan, Hema en noem maar op. Vaak ook locale kleine winkeltjes) De prijsjes hoeven niet groot te zijn. *Denk aan glazen, onderzetters, een vergiet etc, spelletjes, houdbare etenswaren en noem maar op, de lootjes moeten dan natuurlijk ook niet te duur zijn*
Je kan wedstrijdjes houden en dat mensen een x bedrag moeten inleggen om mee te doen bijvoorbeeld.. En de winnaar kan dan iets leuks winnen?
Je kan wedstrijdjes houden en dat mensen een x bedrag moeten inleggen om mee te doen bijvoorbeeld.. En de winnaar kan dan iets leuks winnen?
Laatst aangepast door AngelNyn op di 18 jan 2011 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dat is een goed idee!AngelNyn schreef:Of zelfgemaakte limonade verkopen? Lootjes verkopen voor een bingo? Vaak kan je bij winkels wel gratis prijsjes ophalen als je uitlegt dat het voor een goed doel is? (Gewoon langs winkels als de blokker etc gaan, Hema en noem maar op. Vaak ook locale kleine winkeltjes) De prijsjes hoeven niet groot te zijn.
Try- Kletskop
Dat is misschien wel handig om erbij te zetten. De loterij gaat al vanuit de organisatie van de run. Loten verkopen doen we dus al.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb een keer tulpen verkocht voor de roparun, alleen toen werden de tulpen geschonken door een bedrijf.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: