Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze toekomstige woonkamer :) Mening

+3
Monte
Coco
Mida4you
7 plaatsers

Ga naar beneden

Onze toekomstige woonkamer :) Mening Empty Onze toekomstige woonkamer :) Mening

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 7:50

Ik laat jullie wat plaatjes zien hoe onze woonkamer eruit gaan zien en dan wil ik graag jullie mening smile
( ik kan niet van alles een plaatje hier plaatsen dus ik hoop dat jullie alles een beetje kunnen inbeelden in een woonkamer..

Dit is het laminaat:
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/laminaat/laminaat_e-motion(2).aspx

1e rij en dan de 3e ( zacht kiezel )
Onze toekomstige woonkamer :) Mening Full16604575

Onze toekomstige woonkamer :) Mening Hemnes-ladekast--lades__30435_PE118674_S4

Chaise lounge + een 2 zits in het donkerbruin ( deze set hebben we al )
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89902850/#/S09842474

Tv meubel:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59893673/#/S49893678

En dan de woonkamer aankleden met blauw en lichtblauwe accessoires
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze toekomstige woonkamer :) Mening Empty Re: Onze toekomstige woonkamer :) Mening

Bericht  Coco vr 18 mei 2012 - 7:54

Zacht kiezel lijkt mij een beetje grijs? Vind ik persoonlijk niet zo mooi met donkerbruin.
Het laminaat vind ik erg mooi en de Hemnesserie van Ikea vind ik eigenlijk altijd wel mooi!

Laatst aangepast door Nois op vr 18 mei 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Onze toekomstige woonkamer :) Mening Empty Re: Onze toekomstige woonkamer :) Mening

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 7:54

Ik denk dat dat heel leuk kan worden!
Houd alleen niet zo van zo'n hoge tv kast.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 7:55

Nois schreef:Zacht kiezel lijkt mij een beetje grijs? Vind ik persoonlijk niet zo mooi met donkerbruin.
Het laminaat vind ik erg mooi en de Hemnesserie van Ikea vind ik eigenlijk altijd wel mooi!

Het is inderdaad heel licht grijs
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Monte vr 18 mei 2012 - 7:57

Ik vind alles heel mooi, maar de kleur van de muur niet. Dat vind ik echt grijs en zou voor mij te somber zijn. Omdat je ook wel vrij licht laminaat hebt en lichte meubels zou dat voor mij veel te kil worden, zeker met blauwe aankleding. Ik zou dan eerder kiezen voor de kleur monaco zachtwit of lichtbeige.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Coco vr 18 mei 2012 - 7:59

Mirjam4you schreef:
Nois schreef:Zacht kiezel lijkt mij een beetje grijs? Vind ik persoonlijk niet zo mooi met donkerbruin.

Daar zou ik geen donkerbruine bank bij nemen. Dan zou ik of een andere kleur bank of een andere kleur verf nemen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 8:02

Nois schreef:
Mirjam4you schreef:

Daar zou ik geen donkerbruine bank bij nemen. Dan zou ik of een andere kleur bank of een andere kleur verf nemen.

De bank hebben wel al. Over de kleur... het is best moeilijk om een mooie kleur te vinden maar deze vinden we wel erg mooi....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  rapa nui vr 18 mei 2012 - 8:02

Die kast om de TV heen zou het voor mij veel te onrustig maken bij het TV kijken. Zou voor mij veel te druk worden als die gevuld is. Ik zou zelf ook ergens op een muur een andere kleur doen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  nijntje4 vr 18 mei 2012 - 8:17

Grijs met wit en taupe is erg mooi, heb die combinatie zelf ook. Ook de vloer is bij mij zoals jouw afbeelding, ik zou dan alleen geen bruine bank nemen. Bij mij is alles ook licht maar dat oogt niet kil hoor!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  rapa nui vr 18 mei 2012 - 8:37

En dan accent Monaco dan, lijkt me wel mooi een heel lichtblauwe kleur achter de bruine bank.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 8:45

We gaan morgenvroeg toch nog voor een 2e keer bij de bouwmarkt kijken naar een kleur voor in de woonkamer. Ik twijfel zelf ook aan de zacht kiezel kleur. Ik vind zelf monaco beige ook erg mooi. Accent monaco is ook mooi alleen ben ik bang dat dat misschien wel kil oogt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Monte vr 18 mei 2012 - 8:56

Mirjam4you schreef:We gaan morgenvroeg toch nog voor een 2e keer bij de bouwmarkt kijken naar een kleur voor in de woonkamer. Ik twijfel zelf ook aan de zacht kiezel kleur. Ik vind zelf monaco beige ook erg mooi. Accent monaco is ook mooi alleen ben ik bang dat dat misschien wel kil oogt.
Van de 3 kleuren die jij hier noemt vind ik monaco beige dan echt het mooiste. Juist omdat je voor witte meubels gaat, zou ik voor een warmere kleur op de muur gaan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Coco vr 18 mei 2012 - 9:08

Als je de bank al hebt zou ik voor een lichtblauwe kleur of idd accent monaco gaan. Of beige Monaco.
Wij hebben ook witte meubels met een warme bruintint op de muur.
Nuance aqua lijkt mij trouwens ook erg mooi en warm en passen met een bruine bank. Ik zou die zelf ook wel willen als onze witte vloer eindelijk ligt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 9:47

Ik zou de muur in de kleur zacht taupe doen, dat is wat warmer. En het tv meubel lijkt me niet leuk met die vloer, wat te onrustig.

Gast
Gast

Bericht  Kqip vr 18 mei 2012 - 9:48

Wij hebben accent monaco in de woonkamer en dit is geen lichtblauw, maar ook niet echt grijs. Toen ik de emmer opende had ik echt zoiets van..'shit dit is niet de kleur die we wilden'. Wij wilden een lichtgrijze muur en geen lichblauwe :P

Heb het er toch opgedaan en het is een hele aparte kleur. Met een bepaalde lichtval is het grijs en met een andere lichtval lijkt het weer lichtblauw. Wij hebben hierbij een donkergrijze bank, maar wij hebben verder hele donkere meubels. Er staat 1 boekenkast tegen de Accent Monaco muur aan en dat vind ik echt super mooi. Maar hoe jullie bank erbij zou passen weet ik niet..de witte kast zou mij te groot zijn en het te kil maken. Al denk ik dat de bank, de witte meubels en de vloer wel goed naar voren komen met een taupe kleur.

Als je wil kan ik wel wat foto's voor je maken.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 18:02

Kqip schreef:Wij hebben accent monaco in de woonkamer en dit is geen lichtblauw, maar ook niet echt grijs. Toen ik de emmer opende had ik echt zoiets van..'shit dit is niet de kleur die we wilden'. Wij wilden een lichtgrijze muur en geen lichblauwe :P

Heb het er toch opgedaan en het is een hele aparte kleur. Met een bepaalde lichtval is het grijs en met een andere lichtval lijkt het weer lichtblauw. Wij hebben hierbij een donkergrijze bank, maar wij hebben verder hele donkere meubels. Er staat 1 boekenkast tegen de Accent Monaco muur aan en dat vind ik echt super mooi. Maar hoe jullie bank erbij zou passen weet ik niet..de witte kast zou mij te groot zijn en het te kil maken. Al denk ik dat de bank, de witte meubels en de vloer wel goed naar voren komen met een taupe kleur.

Als je wil kan ik wel wat foto's voor je maken.

Ja ik ben wel benieuwd naar die kleur smile

P.s. op de foto lijkt de tv meubel al heel kil. Maar als hij mooi ingericht is met boeken ( met zo'n lampje erboven ) en bijvoorbeeld mooi gekleurd servies in de vitrinekast wordt het denk ik al een stuk beter!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Kqip vr 18 mei 2012 - 23:00

Je hebt PM
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Spring vr 18 mei 2012 - 23:31

Weet niet of je dat al doet, maar ik zou de staaltjes van de kleuren ook mee nemen naar huis. Om het daar in daglicht te bekijken. Wij hadden een kleur voor de muur uitgekozen en toen we thuis kwamen en het staaltje bekeken viel ie zo veel donkerder uit.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 23:49

We zijn eruit. waar de tv meubel komt te staan die muur wordt puur taupe en de rest wordt monaco beige ( zie kleurenstaal 1e pagina )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Kqip za 19 mei 2012 - 2:22

Denk dat die kleuren in combinatie met de bank, meubels en vloer mooi uit gaat pakken! Suc6 met klussen alvast
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Bericht  Mida4you za 19 mei 2012 - 6:05

Dank je wel kqip!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: