Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reclame H & M.

+14
Arwyn
Lady Starstruck
Lolly
Jeanette
Red Velvet
Vanilla Queen
Antibes
rapa nui
Monte
Jerry
CCC
Linnie1985
Lejow
Caribbeanlover
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 10:32

Zusje schreef:
Zero schreef:
Fotografen bedenken geen campagnes, dat doet H&M zelf.

Wat je ook wel kan zien, de afgelopen paar reclames gaan steeds meer bergafwaarts... get real H&M.

Whatever, boeit mij weinig wie het daadwerkelijk verzint. Dit is de gedachte die bij mij op zou spelen als ik zo'n foto zie. Ik zou nou niet gelijk denken 'zo die is mooi bruin, dat wil ik ook' en naar de zonnebank rennen...


Ach ja ik heb het hele 'ik ga in de zon liggen en wil perse 3 tinten bruiner worden want dat is hot' principe niet.
Misschien moet je daar blank voor zijn of zo scratch

Maar goed, denk dat idd niemand zo wil worden. Ik snap niet waarom ze niet gewoon een negerin hebben gebruikt voor die reclame. Bespaard een hoop visagie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 10:59

Daar moet je blank voor zijn? Ik heb die drang anders nooit gehad hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 11:15



Meer in de zin van: Het is wel opvallend hoe weinig negerinnen er in de zon liggen te bakken in verhouding angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 11:22

Zero schreef:

Meer in de zin van: Het is wel opvallend hoe weinig negerinnen er in de zon liggen te bakken in verhouding angel

Ach ja, en zo heb je in iedere cultuur wel wat lijkt mij. In Maleisië doen ze er alles aan om zo blank mogelijk te zijn. Het is daar ongezond en vies om een kleurtje te hebben. Daar verkopen ze crème om blanker te worden. Dat zal ook niet gezond zijn. En dat gaat echt om donkere mensen (dus niet dat standaard Aziatische beeld zeg maar).

Een vriend van mij lachte me vierkant uit toen hij me zonnebrand vroeg en ik hem mijn factor 50 gaf. Dat was te veel bescherming zei hij... Toen heb ik hem uitgelachen met zijn witte Engelse hoofd. Mooi dat hij na een half uur kwam smeken om zonnebrand... Sukkel...

Een gezonde blos willen, dat begrijp ik echt nog wel. Staat mij ook gewoon erg goed. Maar ik heb er niet eens de rust voor om uren in de zon te gaan liggen. Ik voel dan ook echt mijn huid branden en kan me niet voorstellen dat mensen dat prettig vinden eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 11:29

Zero schreef:

Ik snap niet dat mensen dat überhaupt mooi vinden scratch wie wil er nou uit zien als een polderneger?
Dat is toch geen pan...

Want poldernegers zijn lelijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 12:38

Sunprincess schreef:
Zero schreef:

Ik snap niet dat mensen dat überhaupt mooi vinden scratch wie wil er nou uit zien als een polderneger?
Dat is toch geen pan...

Want poldernegers zijn lelijk?

Ik ken het begrip polderneger niet en weet ook niet precies wat er mee bedoeld wordt, maar ik vind het wel heel lelijk als blanke meiden zo lang in de zon liggen dat ze er heel gebruind uitzien. Die meiden zijn dan niet lelijk, maar ik vind het lelijk dat ze er zo nep bruin uitzien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Lolly wo 16 mei 2012 - 6:31

Stom dat de foto verboden is. Nu voelen vast alle bruine mensen zich gediscrimineerd. Als ik de foto zie denk ik er eigenlijk niet zo bij na dat het model een tikkeltje te bruin is. Sinds de uitvinding van tanorexia mogen modellen ineens ook niet meer te bruin op de foto gaan staan. Wat een ophef over niks.
Lolly
Lolly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Lady Starstruck wo 16 mei 2012 - 6:39

Jemig zo bruin worden lukt mij geen eens. Als ik zo lang in de zon lig ben ik de zus van een gekookte kreeft. Mijn huid is niet gemaakt om zoooo bruin te worden. Maar ik vind het niet zo mooi. Maar kan me er ook niet zo druk om maken eigenlijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:45

Zero schreef:

Ik snap niet dat mensen dat überhaupt mooi vinden scratch wie wil er nou uit zien als een polderneger?
Dat is toch geen pan...

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:46

Dit is echt niet enkel van de zon hoor...
Dat kan echt niet.

Mijn schoonmoeder is ook zo van dat lelijke bruine.
Met véél rimpels en nog meer goud Reclame H & M. - Pagina 2 394967
Vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Arwyn wo 16 mei 2012 - 6:46

Ik vind het model op de foto vrij lelijk bruin, maar het is zo overduidelijk nep, dat ik me er echt niet druk over kan maken.
De kleur doet me heel erg denken aan die zonnebank mama van een paar week geleden die in het nieuws was omdat ze haar dochtertje mee zou hebben genomen naar/onder de zonnebank.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 6:47

Is het niet gewoon 5 lagen Spray-tan?
Het was me eigenlijk niet echt opgevallen, zo goed let ik niet op reclames.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:49

Reclame H & M. - Pagina 2 Media_xll_1196827

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:49

Bedoel je haar Arwyn? Reclame H & M. - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:51

Serieus ik zie nu pas dat dat model normaal gesproken blank is hahaha.. Ik dacht dat zij gewoon een latina of nog donkerder was Laughing

Daarom heb ik er ook geen seconde bij stil gegaan dat je hiervoor in de zon moet liggen.. Oh wacht modellen hoeven dat ook niet want die laten zich gewoon bruinspuiten in zo'n salon..

Nee, ik snap de ophef weer niet. Mensen hebben altijd wel weer wat te zeiken. Ik word er serieus moe van.. Laat ze toch lekker doen wat ze willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  SuzieQ wo 16 mei 2012 - 10:18

Ik snap het ook niet helemaal. Het kan toch ook gewoon gefotoshopt zijn? Of idd spraytan. Ik vind dit zelf minder erg/lelijk dan dat hele magere. Als ze echt zo bruin is, vind ik het vooral knap, haha. Een blanke huid kan toch nooit zo bruin worden? Tenminste, die van mij niet al ga ik een jaar in de tropen zitten!

trouwens, bij Shopping Queens zit nu die Jenna van een of ander programma (Echte meisjes?) en die is ook echt overdreven lelijk bruin.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Caribbeanlover wo 16 mei 2012 - 10:38

KWF heeft niks voor niks lopen klagen. Op deze manier denken mensen misschien dat het gezond is zo kleur die je alleen krijgt als je lang onder zonnebank of in de zon gaat liggen.

Had wel gedacht dat die van de buis gehaald werd aangezien ze excuses hebben aangeboden.

Mijn ouders hebben beide huidkanker dus ja Zelda ik stoor mij best wel aan!

June, het lijkt me niet dat ze huidkanker ermee willen bevorderen.

Overigens is Kim Feenstra ook zo gefotografeerd en ook daar is commentaar op.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 10:42

Caribbeanlover schreef:KWF heeft niks voor niks lopen klagen. Op deze manier denken mensen misschien dat het gezond is zo kleur die je alleen krijgt als je lang onder zonnebank of in de zon gaat liggen.

June, het lijkt me niet dat ze huidkanker ermee willen bevorderen.

Je spreekt jezelf tegen of lees ik verkeerd? Wink. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze hiermee huidkanker willen bevorderen en ik denk eerlijk gezegd ook dat wij een nuchter genoeg volk zijn om dit niet als schoonheidsideaal te zien.

Buiten dat, erg zeg dat je beide ouders dat hebben. Dat wist ik niet. Ik kan me dan wel voorstellen dat dit soort berichten je aangrijpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Caribbeanlover wo 16 mei 2012 - 10:44

Lolly schreef:Stom dat de foto verboden is. Nu voelen vast alle bruine mensen zich gediscrimineerd. Als ik de foto zie denk ik er eigenlijk niet zo bij na dat het model een tikkeltje te bruin is. Sinds de uitvinding van tanorexia mogen modellen ineens ook niet meer te bruin op de foto gaan staan. Wat een ophef over niks.

Nee hoor ik voel me niet gediscrimineerd, maar vind dat wel van de opmerking van Zero.

Als er al negers in de polder wonen vind zij dat dus niet kunnen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Caribbeanlover wo 16 mei 2012 - 10:46

Zusje schreef:
Caribbeanlover schreef:KWF heeft niks voor niks lopen klagen. Op deze manier denken mensen misschien dat het gezond is zo kleur die je alleen krijgt als je lang onder zonnebank of in de zon gaat liggen.

June, het lijkt me niet dat ze huidkanker ermee willen bevorderen.

Je spreekt jezelf tegen of lees ik verkeerd? ;). Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze hiermee huidkanker willen bevorderen en ik denk eerlijk gezegd ook dat wij een nuchter genoeg volk zijn om dit niet als schoonheidsideaal te zien.

Buiten dat, erg zeg dat je beide ouders dat hebben. Dat wist ik niet. Ik kan me dan wel voorstellen dat dit soort berichten je aangrijpen.



Lees het stukje van June boven die foto even.;)

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Caribbeanlover wo 16 mei 2012 - 10:46

SuzieQ schreef:Ik snap het ook niet helemaal. Het kan toch ook gewoon gefotoshopt zijn? Of idd spraytan. Ik vind dit zelf minder erg/lelijk dan dat hele magere. Als ze echt zo bruin is, vind ik het vooral knap, haha. Een blanke huid kan toch nooit zo bruin worden? Tenminste, die van mij niet al ga ik een jaar in de tropen zitten!

trouwens, bij Shopping Queens zit nu die Jenna van een of ander programma (Echte meisjes?) en die is ook echt overdreven lelijk bruin.

Viel me ook op wat overdreven bruin is zij, ik ben er niks bij!Reclame H & M. - Pagina 2 1578173417

Kijk allemaal maar eens naar die blonde vrouw, da's toch niet voor niks in het nieuws.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 8:37

Ik vind dat ze het donker hebben gemaakt met photoshop. Want alles is donkerder. En niet alleen die vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  _Cyn_ do 17 mei 2012 - 22:10

Ik vind ze veel te bruin, maar ik hoef dat toch niet te doen, dus maak me er niet druk om. Ik zou die swimwear toch niet kopen Cool Wat mij stoort is dat ze zo glimt Wink
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 7:37

Caribbeanlover schreef:
Zusje schreef:
Caribbeanlover schreef:KWF heeft niks voor niks lopen klagen. Op deze manier denken mensen misschien dat het gezond is zo kleur die je alleen krijgt als je lang onder zonnebank of in de zon gaat liggen.

June, het lijkt me niet dat ze huidkanker ermee willen bevorderen.

Je spreekt jezelf tegen of lees ik verkeerd? Wink. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze hiermee huidkanker willen bevorderen en ik denk eerlijk gezegd ook dat wij een nuchter genoeg volk zijn om dit niet als schoonheidsideaal te zien.

Buiten dat, erg zeg dat je beide ouders dat hebben. Dat wist ik niet. Ik kan me dan wel voorstellen dat dit soort berichten je aangrijpen.



Lees het stukje van June boven die foto even.Wink

Ik snap wel dat ze dat niet willen en dat ze al helemaal niet met die insteek de reclame gemaakt hebben, maar dat is waar men 'bang' voor is en waarom men 'boos' is over deze reclame.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  loura vr 18 mei 2012 - 8:33

Zo zag Ross eruit toen hij 4x een 2 spray tint was bij Friends Very Happy Ik zou er niet eens bij stil staan dat dit een blank persoon zou zijn die te lang in de zon zou liggen.... Waar maken we ons druk om confused
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reclame H & M. - Pagina 2 Empty Re: Reclame H & M.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum