Is dit nou de baby?
+7
Supertalentje
Chelle
Fearie
Sanne
Tania
Parisienne
LDJ
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit nou de baby?
Meiden, ik voel de hele tijd kriebeltjes in mijn buik vanavond op de bank. Dit voelde ik gisteravond op de bank ook.
Ik voel dit net iets onder mijn navel aan allebei de zijkanten, dus niet op 1 plek.
Kan dit de baby al zijn of wat anders? Ik dacht dat ik wat onderin mijn buik zou moeten voelen. Zit helemaal te flippen hier hahaha.
Ik voel dit net iets onder mijn navel aan allebei de zijkanten, dus niet op 1 plek.
Kan dit de baby al zijn of wat anders? Ik dacht dat ik wat onderin mijn buik zou moeten voelen. Zit helemaal te flippen hier hahaha.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Re: Is dit nou de baby?
Het zou kunnen inderdaad en het wordt alleen maar meer Bij mij voelde de eerste schopjes/bewegingen als een soort bubbeltjes die net onder je huid open ploppen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ja, zo idd. Maar kan dat al wel zo hoog of is dat normaal?
LDJ- Kletskop
Bij de een gaat het sneller omhoog dan bij de ander. Ik had een lange smalle baarmoeder (zei de verloskundige) en ik voelde het ook vrij snel al hoog.
Leuk he je kindje voelen, wordt het meteen weer een stuk 'echter'!
Leuk he je kindje voelen, wordt het meteen weer een stuk 'echter'!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit helemaal te shaken hier. Zo mooi en zo bijzonder.
Zo word het echt een stuk echter idd. .
Sorry voor mijn egoistme.
Sorry voor mijn egoistme.
LDJ- Kletskop
Ik heb nooit vlindertjes/plopjes/kriebels gevoeld. Vanaf 16 weken voelde ik de baby, maar dat waren gelijk duidelijke trapjes,je kon mijn buik toen ook al zien bewegen ( milimeters dan hè?). Maar zoals jij het beschrijft, is dat vast de baby. Leuk hoor!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Is niet egoïstisch hoor ! Juist leuk, ik kon er ook ongelooflijk van genieten, op de bank liggen en dan de plopjes voelen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Sanne schreef:Ik heb nooit vlindertjes/plopjes/kriebels gevoeld. Vanaf 16 weken voelde ik de baby, maar dat waren gelijk duidelijke trapjes,je kon mijn buik toen ook al zien bewegen ( milimeters dan hè?). Maar zoals jij het beschrijft, is dat vast de baby. Leuk hoor!
+1
de eerste keer was een duidelijke schop. Ik schrok er zelfs van. haha!! maar heb inderdaad begrepen dat het met plopjes of kriebeltjes begint.
Maar dan voelde ik haar pas met 22 weken. vandaar misschien dat ik gelijk een schop voelde.
Geniet ervan! :-)
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Is toch juist leuk? Geniet er lekker van!LDJ schreef:Ik zit helemaal te shaken hier. Zo mooi en zo bijzonder.
Sorry voor mijn egoisme.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Grote kans dat dat de baby is Ik voelde het ook al wat hoger bij deze zwangerschap en voelde meer als een veertje wat langs de binnenkant van mijn buik ging rond de 12 weken, en rond 14-15 weken echt zachte plopjes. Heerlijk gevoel he?
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Dat zal zeer zeker de baby zijn!
Mij werd altijd verteld dat als je twijfelt, het vaak wel de baby is.
Ik voelde deze baby volgens mij ook rond de 14/15 weken voor het eerst maar de laatste tijd voel ik geen beweging meer, ik begin me nu een beetje zorgen te maken. Vanmiddag moet ik naar de gyn. om over mijn geplande ks te praten, zal haar eens vragen of ze even naar het hartje wil luisteren. We gaan volgende week met vakantie en wil graag gerustgesteld van mijn vakantie kunnen genieten.
Mij werd altijd verteld dat als je twijfelt, het vaak wel de baby is.
Ik voelde deze baby volgens mij ook rond de 14/15 weken voor het eerst maar de laatste tijd voel ik geen beweging meer, ik begin me nu een beetje zorgen te maken. Vanmiddag moet ik naar de gyn. om over mijn geplande ks te praten, zal haar eens vragen of ze even naar het hartje wil luisteren. We gaan volgende week met vakantie en wil graag gerustgesteld van mijn vakantie kunnen genieten.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Haha, dat is echt niet egoistisch hoor!!
Het is super dat je jullie kindje al voelt, je hebt gewoon de hele tijd dat je het voelt, de bevestiging dat jullie kindje leeft.
Het is super dat je jullie kindje al voelt, je hebt gewoon de hele tijd dat je het voelt, de bevestiging dat jullie kindje leeft.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Succes vanmiddag pandora!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Succes vanmiddag pandora!
Dankje, tot voor kort was ik ook best wel zeker over de zwangerschap hoor, maar ik begin nu toch een beetje angstig te worden. Maar ik verbeeld het me vast, het zal we een rustig kindje zijn en ik geloof ook dat de placenta er (deels) voor ligt.
Pandora- Prater
De gyn. heeft vanmiddag een echo gemaakt en alles is goed met ons kleintje! Dus heb me zorgen gemaakt om niets....pffff... Placenta blijkt tegen de achterwand te liggen dus daar had het niets mee te maken. Waarschijnlijk gewoon een rustig kindje.
Pandora- Prater
Zo leuk he? Ik denk wel dat het de baby was dan hoor! Bij mij voelde het ook als ploppende bubbeltjes in het begin. Mijn kindje zat ook hoog trouwens, ik voelde het ook vaak vlak onder de navel, al verschilde het ook per keer.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» Baby tv...???
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» Baby tv...???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: