Nieuw fototopic!
+72
Coco
Stuiterbal
Anousch91
Rapunzel
Jerry
Leine
GeKKiE
SoGood
silly-one
Twellie
Gympie
Jade
heartsdale
ekiaam87
Oasis
SarahKey
Zora
Arwyn
Mees
_Lana_
Bazinga
Kowalski
Inge
Sylvana
Dikkie Dik
ExpressoB
mo-lola
slaatje
Toet
CCC
Shisha
Rose
Sweety
Curious
Takkie
Bay
Tazz
Lejow
ellibre
Caroow
Puggle
Tinus
Eliesje
Middleme
Raindrop
Rebecca
Lima
TNMN
Guus
Jordana
Ibbeltje
Blond
Sugarfall
_Lacey_
Chocolate Cookie
Snoes
Lady Starstruck
Alex
Star007
ijsjemeisje
Bliss
Mermaid
Poubelle
Lieke128
Mamsie
Annemoontje
Rush
Zwerver
Jasmine
Bimbam
Marin
Aziraphale
76 plaatsers
Pagina 13 van 16
Pagina 13 van 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Re: Nieuw fototopic!
Gemaakt op de eerste Pinkpop dag, fris en fruitig en goed verbrand in mijn nek. Heb er nu nog last van, dus ik bewapen me vandaag met een sjaaltje, hoe warm dat ook is. Alleen mijn spijkerbroek heb ik verruild voor een korte broek. Gelukkig zijn mijn benen niet verbrand, goed insmeren heeft de 2de dag gelukkig wel nut gehad.
Gast- Gast
Haahahahaah Cimic mijn zoon ziet jou foto en zegt "oh kijk dat is een aap mama" trek je er maar niks van aan he hahaha
Erg leuke foto meid ! Je straalt zo mooi !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Haahahahaah Cimic mijn zoon ziet jou foto en zegt "oh kijk dat is een aap mama" trek je er maar niks van aan he hahaha Whaha die had ik nog niet gehoord. Auw mijn ego en kindjes zijn wel zo eerlijk!
Gast- Gast
hahahha ja sorry ik geef alleen door wat S zegt hahaha
Stuiterbal- Kletskop
Wat een ontzettend mooie foto, Cimic!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Stella_ schreef:hahahha ja sorry ik geef alleen door wat S zegt hahaha
Ik voel dat ik nachtmerries ga krijgen Whaha ik wil ook z'n kind, kan hij/zij tegen papa zeggen dat hij een aap is
Gast- Gast
Cimic schreef:Stella_ schreef:hahahha ja sorry ik geef alleen door wat S zegt hahaha
Ik voel dat ik nachtmerries ga krijgen Whaha ik wil ook z'n kind, kan hij/zij tegen papa zeggen dat hij een aap is
Stuiterbal- Kletskop
Cimic schreef:Stella_ schreef:hahahha ja sorry ik geef alleen door wat S zegt hahaha
Hihi, ik ook :p Maar even zonder gekheid. Ik vind het een mooie foto en jou een prachtmeid!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
OMG Stella, geef dan niks door! Cimic, je bent prachtig!
Ik heb momenteel geen toonbare foto's van mezelf maar kreeg deze van mijn man gisteren en vond dat hij er wel leuk op uitzag.
(hij is die voren links lol)
Ik heb momenteel geen toonbare foto's van mezelf maar kreeg deze van mijn man gisteren en vond dat hij er wel leuk op uitzag.
(hij is die voren links lol)
Laatst aangepast door Charlie op wo 30 mei 2012 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Een aap? Je bent een mooierd Cimic! Ik vind dat je een hele lieve en spontane uitstraling hebt! Geniet nog maar van je laatste dagje Pinkpop, zonder spijkerbroek!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahahaha sorry voor de bewoording van mijn zoon ! Maar hij zij het met volle overtuiging
Gelukkig weet Cimic hoe hij is dat scheelt
Gelukkig weet Cimic hoe hij is dat scheelt
Stuiterbal- Kletskop
Wow Charlie, jouw man is flink veranderd de laatste tijd of zie ik dat nu verkeerd?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Wow Charlie, jouw man is flink veranderd de laatste tijd of zie ik dat nu verkeerd?
+1!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Nois schreef:Wow Charlie, jouw man is flink veranderd de laatste tijd of zie ik dat nu verkeerd?
+1!
Eigenlijk niet, in welk opzicht dan?
Gast- Gast
Ik herkende hem ook niet!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Leuke man Charlie!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
In welk opzicht? Hmm ik denk wat breder van boven? En zijn kapsel? Ik vind hem nu meer de pretty boy en voorheen een studentenboy.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:In welk opzicht? Hmm ik denk wat breder van boven? En zijn kapsel? Ik vind hem nu meer de pretty boy en voorheen een studentenboy.
Oh op die manier hahaha. In de winter en op zijn werk draagt ie overhemden dus dan lijkt ie meer een kakker misschien. Met polo's in de zomer ziet hij er wel anders uit. Verder is hij inderdaad wat aangekomen. En we worden allemaal ouder he.
Gast- Gast
Nou Charlie, het kan gewoon niet anders dan dat jullie 2 bloedjes van kinderen krijgen met zo'n papa en zo'n mama
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Misschien zie ik de foto niet helemaal in goede grootte op mijn telefoon, maar welke is nou jouw man Charlie? Die met de witte of bruine Polo?
Gast- Gast
Zelda schreef:Misschien zie ik de foto niet helemaal in goede grootte op mijn telefoon, maar welke is nou jouw man Charlie? Die met de witte of bruine Polo?
De bruine haha.
Gast- Gast
Ik herken m ook echt bijna niet haha wat grappig. Misschien omdat ie omlaag kijkt ofzo. Zo veel vind ik m niet aangekomen trouwens.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ah oke ik dacht inderdaad al, dan zou ie wel héél erg veranderd zijnCharlie schreef:Zelda schreef:Misschien zie ik de foto niet helemaal in goede grootte op mijn telefoon, maar welke is nou jouw man Charlie? Die met de witte of bruine Polo?
De bruine haha.
En ik herkende hem ook niet, weet niet waar dat nou aan ligt. I denk de positie van de foto, of dat ik jouw man nog nooit in die hoek gezien heb haha.
En aangekomen? Hij ziet er goed uit hoor! Mooi gespierd toch?
Gast- Gast
Hahah wat grappig, al die reacties. Komt denk ik door de kleur en dat ie omlaag kijkt en fronst. Hij is sinds we elkaar kennen 10 kilo aangekomen, maar goed ik moet niks zeggen haha.
Gast- Gast
Pagina 13 van 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Pagina 13 van 16
Permissies van dit forum: