Goedemorgen!
+6
Flippin' Bitch
Parisienne
Krullebol
Zonnetje
Muppetje
SleepingBeauty
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Bijna weekend!
Wat gaan jullie doen deze vrijdag!
Wat gaan jullie doen deze vrijdag!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Goedemorgen!
Mogge! Ik ga vandaag met mijn schoonmoeder en schoonzus naar de libelle zomerweek. Geen idéé wat ik ervan moet verwachten. Maar ach, het is een dagje uit, en niet werken, dus vast wel leuk!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Ik ga nog een dagje werken en dan is het weekend! Vanavond ga ik naar de verjaardag van Lily.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen!
Muppetje, veel plezier op de libelle beurs! Gister kwam ik op een station een hele hoop gezellige wat oudere dames tegen met tassen vol van Libelle. Dus moet goed shoppen zijn daar zo
Zonnetje, Werkse!
Ik ga vandaag aan de slag voor school, daarna naar de tandarts en dan 2 afspraken met vrienden. Vanavond afscheidsfeestje van mijn vriendinnetje die voor 4 maanden naar Ghana gaat..
Fijne dag!
Muppetje, veel plezier op de libelle beurs! Gister kwam ik op een station een hele hoop gezellige wat oudere dames tegen met tassen vol van Libelle. Dus moet goed shoppen zijn daar zo
Zonnetje, Werkse!
Ik ga vandaag aan de slag voor school, daarna naar de tandarts en dan 2 afspraken met vrienden. Vanavond afscheidsfeestje van mijn vriendinnetje die voor 4 maanden naar Ghana gaat..
Fijne dag!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen! Ik ga straks met N. gelijk even de stad in. Vanmiddag gaan we als het goed is even langs een makelaar om te praten over de mogelijkheden bij onze zoektocht naar een ander huis. Mijn vriend moet vanavond werken, dus verder geen plannen. Waarschijnlijk nog even wat aan mijn studie doen. Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen.
Ik ga zo naar mijn verzorgpaard, verzorgen en een ritje maken. Daarna douchen en omkleden en dan komt mijn vriend om me op te halen voor het ziekenhuis. Zie er echt tegenop. Kreeg gisteren ineens te horen dat ze contrastvloeistof in mijn heupgewricht gaan inspuiten en ik ben echt panisch voor naalden. Daarna mri, maar dat lijkt me niet zo erg. Daarna ligt het er een beetje aan hoe ik me voel. Gaat het gewoon, dan gaan we nog bij het optreden van een vriend kijken. En gaat het niet, nouja, dan wordt het gewoon een lekker chill-avondje met een film ofzo.
Fijne dag iedereen!
Ik ga zo naar mijn verzorgpaard, verzorgen en een ritje maken. Daarna douchen en omkleden en dan komt mijn vriend om me op te halen voor het ziekenhuis. Zie er echt tegenop. Kreeg gisteren ineens te horen dat ze contrastvloeistof in mijn heupgewricht gaan inspuiten en ik ben echt panisch voor naalden. Daarna mri, maar dat lijkt me niet zo erg. Daarna ligt het er een beetje aan hoe ik me voel. Gaat het gewoon, dan gaan we nog bij het optreden van een vriend kijken. En gaat het niet, nouja, dan wordt het gewoon een lekker chill-avondje met een film ofzo.
Fijne dag iedereen!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen,
Ik ga zo even douchen en daarna afwassen. Mijn zoontje gaat vanmiddag naar de peuterspeelzaal en dan ga ik thuis wat papieren uitzoeken en inscannen. Vanavond komt Zonnetje mij halen want dan gaan we naar de verjaardag van Lily. Heb er zin in
Ik ga zo even douchen en daarna afwassen. Mijn zoontje gaat vanmiddag naar de peuterspeelzaal en dan ga ik thuis wat papieren uitzoeken en inscannen. Vanavond komt Zonnetje mij halen want dan gaan we naar de verjaardag van Lily. Heb er zin in
Gast- Gast
Flippin' Bitch, succes vandaag!
Muppet, veel plezier vandaag!
En iedereen die naar Lily gaat en voor Lily zelf natuurlijk: veel plezier.
Goedemorgen trouwens.
Ik heb gelukkig heerlijk geslapen. Ik heb gister het hele huis gepoetst en hoef nu alleen nog even de beneden verdieping te stofzuigen en te dweilen. Daarna nog even naar de supermarkt en dan om half vier komen mijn neefje en nichtje en die blijven een nachtje slapen. Vriend gaat pannenkoeken bakken. Ik heb er onwijs veel zin in. Morgenmiddag even samen met vriend de partytent opzetten en dan morgenavond mijn verjaardag vieren.
Fijne dag allemaal.
Muppet, veel plezier vandaag!
En iedereen die naar Lily gaat en voor Lily zelf natuurlijk: veel plezier.
Goedemorgen trouwens.
Ik heb gelukkig heerlijk geslapen. Ik heb gister het hele huis gepoetst en hoef nu alleen nog even de beneden verdieping te stofzuigen en te dweilen. Daarna nog even naar de supermarkt en dan om half vier komen mijn neefje en nichtje en die blijven een nachtje slapen. Vriend gaat pannenkoeken bakken. Ik heb er onwijs veel zin in. Morgenmiddag even samen met vriend de partytent opzetten en dan morgenavond mijn verjaardag vieren.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:12; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Ik heb heel slecht geslapen vannacht, uren wakker gelegen. Kon er vanochtend echt niet uitkomen. Ik zit nu ook met kleine oogjes op m'n werk
Vandaag werk ik een lange dag, vanavond heb ik geen plannen. Lekker een avondje op de bank met een goed boek of een goede serie.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heel slecht geslapen vannacht, uren wakker gelegen. Kon er vanochtend echt niet uitkomen. Ik zit nu ook met kleine oogjes op m'n werk
Vandaag werk ik een lange dag, vanavond heb ik geen plannen. Lekker een avondje op de bank met een goed boek of een goede serie.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen
ik ga vanmiddag met mijn zoontje naar de kapper en op schoenenjacht en nog een knoopje kopen voor op het speldenkussen wat ik voor Moederdag heb gemaakt en vanavond gaan we naar mijn ouders
ik ga vanmiddag met mijn zoontje naar de kapper en op schoenenjacht en nog een knoopje kopen voor op het speldenkussen wat ik voor Moederdag heb gemaakt en vanavond gaan we naar mijn ouders
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik werken tot 12u, dan boodschappen doen en thuis poetsen en alles klaarzetten. Vanavond vier ik m`n verjaardag voor vrienden
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: