Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werkspot

+3
ellibre
_Lacey_
Teddyaapje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Werkspot Empty Werkspot

Bericht  Teddyaapje wo 9 mei 2012 - 1:57

Wat is jullie ervaring met werkspot.nl?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkspot Empty Re: Werkspot

Bericht  _Lacey_ wo 9 mei 2012 - 4:20

Ik heb er iemand gevonden die mijn badkamer heeft geïnstalleerd. Heel netjes gedaan allemaal, maar dat heeft natuurlijk niet echt iets met werkspot.nl zelf te maken smile.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ellibre wo 9 mei 2012 - 4:51

Mijn schoonvader is zelfstandig ondernemer en werkt veel via werkspot. Hij stuurt mensen altijd een prive-bericht waarin hij zichzelf en zijn bedrijf voorstelt en vraagt of hij langs mag komen om een vrijblijvende offerte uit te brengen. Een prijs bieden enkel op basis van wat mensen zelf op werkspot zetten als omschrijving van de klus doet hij nooit, omdat je als klant vaak niet aan alles denkt, en als ondernemer niet alles ziet.

Het voordeel van werkspot vindt hij dat potentiële klanten zijn goede referenties zien (hij heeft geloof ik een 9,5 of 9,6 gemiddeld) en mede op basis daarvan voor hem kiezen. Aan de andere kant doet hij er alles aan om voor elke klus die hij krijgt via werkspot weer een goede referentie te krijgen. Hij zegt zelf altijd dat dat hem nog net iets scherper houdt dan normaal qua service etc. Op die manier hebben klanten er dus ook voordeel van.

Misschien niet helemaal wat je in gedachten had qua ervaringen, maar misschien helpt het je wel om het juiste bedrijf te kiezen.

Oh ja, hou er rekening mee dat als de prijs te laag lijkt te zijn, dat vaak ook echt zo is. Als iemand echt veel goedkoper is dan de rest zit hem dat meestal in de kwaliteit van het materiaal, mocht je die door de "vakman" willen laten leveren.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Rebecca wo 9 mei 2012 - 6:40

Wij hebben werkspot meerdere keren gebruikt als we een klus hadden en zijn heel tevreden. Je kunt referenties van anderen lezen en uitgebreid vergelijken. Wij hebben alleen maar positieve ervaringen!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Ella wo 9 mei 2012 - 6:49

Met de werkzaamheden ben ik zeer tevreden, een aantal keer via werkspot werkzaamheden laten uitvoeren.

Alleen over schade afhandelen van 1 bedrijf zeker niet te spreken.... toen gaven ze niet thuis
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Sarah1985 wo 9 mei 2012 - 6:49

slecht, mijn man kijkt er veel op en hij ervaart dat veel mensen voor een goedkoop mogelijke prijs de grootste klussen willen.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:28

Sarah1985 schreef:slecht, mijn man kijkt er veel op en hij ervaart dat veel mensen voor een goedkoop mogelijke prijs de grootste klussen willen.

Dat is toch normaal? Ze kunnen altijd nog zelf kiezen of ze het voor die prijs doen of niet, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:05

mijn man is er niet zo heel positief over. Hij zegt dat er heel veel beunhazen tussen zitten, of hele goedkope aannemers die later ontzettend veel meerwerk berekenen. Op zich zitten er ook wel goede vakmensen tussen, maar de kans is dus redelijk aanwezig dat je een misser treft, helemaal als je voor de goedkoopste gaat. Ik denk dat je in je omgeving beter rond kunt vragen naar ervaringen van andere mensen en op die manier een zzp-er of bouwbedrijf uit kunt zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:15

Ik heb goede en slechte ervaringen met Werkspot.nl.

Mijn badkamer is geplaatst door iemand van werkspot. We hebben drie bedrijven laten komen en bij de laatste hadden zowel mijn vader als ik een goed gevoel. Vlotte babbel, precies de ideeen die wij ook hadden voor de badkamer en niet onbelangrijk; de goedkoopste van de bedrijven.

Achteraf gezien de meest foute keuze die we konden maken. Hij kwam amper opdagen, we moesten continu achter zijn kont aanzitten en maakte fouten m.b.t. leidingen, die achteraf geen fouten bleken, maar onwetendheid. Achteraf bleek de beste man helemaal niets te kunnen qua electriciteit en loodgieterij. Ik vond zijn reactie destijds al zo vreemd dat hij zo trots was op mijn badkamer. Nog trotser dan ik kon zijn. Nu weet ik waarom. (Ligt dus niet aan werkspot, maar aan mijn eigen intuitie haha)

Een jaar geleden wilde ik mijn huis laten verven. Dat leek me wel handig. Ik had wat geld gespaard en ik wist dat het niet goedkoop was, maar € 3000 euro voor mijn woning? Ik kan daar nog steeds niet bij. Ik heb het zelf maar gedaan, € 300,00, drie pizza's, fles pepsi max en een kratje bier. :P

Als ik weer goed zit en weer wat geld heb gespaard, dan zet ik er weer een klus op. Want mijn keuken moet nog in elkaar gezet worden (hij staat wel, maar zit niet vast) en de wanden moeten nog met iets bekleed worden. En er was een man die het vorig jaar voor 275 euro wilde doen. Dus wie weet wat het volgend jaar kost? smile

Ik ben dus over het algemeen heel tevreden. Ook al is het niet altijd wat het lijkt en rijzen sommige kosten de pan uit.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 9 mei 2012 - 22:32

Ik heb geen slechte ervaringen met Werkspot. Sterker nog wij hebben alleen maar goede ervaringen. Mijn tip is, zoek iemand in de buurt. Laat die persoon langskomen, ontmoet hem, vraag om referenties, zorg dat je zelf precies weet wat je wil en laat het de beste man duidelijk zien/weten. Wij hebben onze stucadoor en schilder voor het nieuwe huis via werkspot, niet de goedkoopste maar hij is langsgeweest en hij liet goede referenties zien. Hij zei of je me nou via werkspot boekt of op google vindt, mijn werk wordt niet anders. Het zijn gewoon werklui met eigen bedrijven en ja soms zit er een pool tussen en soms zijn het beunhazen maar over het algemeen als je goed orienteert en je leest de referensies dan kom je al een eind. Verder blijft het een gok. Ook met professionele mensen die je via via hebt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud