Bijzondere gewoontes
+32
Mermaid
Teddyaapje
Toet
Guus
Coco
Rebecca
Pien
Angela_1986
Middleme
Lady Starstruck
Ibbeltje
M@niek
Poubelle
kwak
Tinus
Miss G
SoGood
Océane
Lieke128
Bolleke
Miccie
Annemoontje
Krullebol
SparklingEyes
Dennenappel
Steep
Rush
TukTuk
Atelier Madame
Blond
JustMeDaan
Gympie
36 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bijzondere gewoontes
Ik heb zo nu een dan van die rare gewoontes om na 10 uur ´s avonds te gaan schoonmaken.
Zoals net, stond ik mijn ramen te doen (buiten en binnen). Ik irriteer me er al weken aan en nu heb ik 2 van de 6 ramen gedaan. Het is lastig want ik woon 1 hoog en ik kan het buiten dus niet super doen, maar ik vind het wel weer bijzonder haha.
Zoals net, stond ik mijn ramen te doen (buiten en binnen). Ik irriteer me er al weken aan en nu heb ik 2 van de 6 ramen gedaan. Het is lastig want ik woon 1 hoog en ik kan het buiten dus niet super doen, maar ik vind het wel weer bijzonder haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik maak het liefst s avonds laat / s nachts schoon. Doe ik dan ook regelmatig als ik niet kan slapen. Dan ga ik uit bed en schoonmaken, stoffen, ramen lappen vaatwasser doen wasjes draaien..
Toetjes alleen met een kleine lepel eten
Koeken als roze koek / koek met chocolade er op, eet ik eerst de chocolade eraf of het roze eraf. Zelfde met een tompouce eerst het roze laagje eraf.
M&M's selecteren op kleur..
Bij paprika chips lik ik eerst het chippie af en eet het dan pas op. Kan dan ook de hele avond over een bakje chips doen.
Toastjes moeten perfect bedekt zijn. Ik laat dan ook nooit anderen mijn toastjes smeren..
Moet ik nog doorgaan?
Toetjes alleen met een kleine lepel eten
Koeken als roze koek / koek met chocolade er op, eet ik eerst de chocolade eraf of het roze eraf. Zelfde met een tompouce eerst het roze laagje eraf.
M&M's selecteren op kleur..
Bij paprika chips lik ik eerst het chippie af en eet het dan pas op. Kan dan ook de hele avond over een bakje chips doen.
Toastjes moeten perfect bedekt zijn. Ik laat dan ook nooit anderen mijn toastjes smeren..
Moet ik nog doorgaan?
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik probeer buiten de toilet ruimte te staan voordat ik de wc doortrek en vlak na het doortrekken doe ik snel de deur dicht en dan ren ik weg haha, doe ik al vanaf toen ik nog een kleuter was. Verder heb ik vast mijn rituelen die ik heeeeel normaal vind, en een ander heel debiel
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
silly-one schreef:Ik heb zo nu een dan van die rare gewoontes om na 10 uur ´s avonds te gaan schoonmaken.
Oow ik kan ook om de gekste tijden ineens gaan opruimen/schoonmaken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik eet mijn eten altijd in een bepaalde volgorde. Het lekkerste bewaar ik als laatst, meestal is dat vlees/salade/komkommer. Verder maak ik ook schoon op rare tijden, meestal 's avonds laat, net voordat ik ga slapen. Ook moet alles netjes/recht liggen. Als er bijv. wat rommel op mijn dressoir ligt (losse papieren, tijdschriften, pennen, etc.) en ik het niet gelijk op wil ruimen moet het wel recht liggen, zodat het enigszins netjes oogt. Anders kan ik helemaal gek worden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: