Lush
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lush
Zitten er hier ook fans van Lush?
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Re: Lush
Tsja fan... heb wel een aantal spulletjes van Lush en vind de meeste dingen ook echt heerlijk.
Maar ben geen megafan dat ik perse alles wil hebben. Daar vind ik het te prijzig voor.
Maar ben geen megafan dat ik perse alles wil hebben. Daar vind ik het te prijzig voor.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa!
Ik heb nu de Gothmother en Dirty zeep in blokvorm. Dirty heb ik voor m'n vriend gekocht. Die vindt het altijd zo fijn dat ie 'squeeky' schoon is. Aangezien hij altijd mijn zeepjes gebruikte, heeft ie nu z'n eigen. American Cream vind ik ook heel fijn. Dream Cream heb ik ook een tijdje gebruikt. Ruikt absoluut niet lekker maar deed wel heel veel goeds voor mijn huid. Ik heb ook verschillende massagebars, die ik ook wel gebruik als bodymilk. Heerlijk vind ik het! Wel jammer dat hier in de buurt niet eentje zit (misschien wel beter voor de portemonnee ). Als ik in Amsterdam ben ga ik áltijd naar de Lush!
Wat zijn jouw favorieten Lima?
Ik heb nu de Gothmother en Dirty zeep in blokvorm. Dirty heb ik voor m'n vriend gekocht. Die vindt het altijd zo fijn dat ie 'squeeky' schoon is. Aangezien hij altijd mijn zeepjes gebruikte, heeft ie nu z'n eigen. American Cream vind ik ook heel fijn. Dream Cream heb ik ook een tijdje gebruikt. Ruikt absoluut niet lekker maar deed wel heel veel goeds voor mijn huid. Ik heb ook verschillende massagebars, die ik ook wel gebruik als bodymilk. Heerlijk vind ik het! Wel jammer dat hier in de buurt niet eentje zit (misschien wel beter voor de portemonnee ). Als ik in Amsterdam ben ga ik áltijd naar de Lush!
Gast- Gast
Ik heb geen bad en dat is maar goed ook anders had ik al flink wat bruisballen ingeslagen ben k bang!
Ben zelf o.a. fan van: buffy, angels on bare skin, de massagebars, bohemian zeep, miranda zeep, HIWTK zeep, de tee tree toner en coalface.
Ben zelf o.a. fan van: buffy, angels on bare skin, de massagebars, bohemian zeep, miranda zeep, HIWTK zeep, de tee tree toner en coalface.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben een ex-fan... Sinds ze babyface uit het assortiment hebben gehaald ben ik fan af...
Gast- Gast
Joan schreef:Jaaa!
Jaaaa nog een fan! Ik woon in Haarlem en heb dus wel een Lush in de stad, heel slecht voor mijn portemonnee. Ik heb ook de dreamcream, de BIG shampoo, daarna gebruik ik altijd de r&b en dan krijg ik heel vaak complimentjes dat mijn haar zo lekker ruikt. Verder de therapie massagebar (heel fijn) de raining men, buffy, angels on bare skin, de sultana zeep, tea tree water en nog wat meer dingen. Aan de ene kant vind ik het duur, maar aan de andere kant kan ik echt genieten van een badkamer vol Lushproducten. Tot nu toe twee producten die tegenvielen de Wooosh jelly, valt echt niet mee om te gaan en de cocobodylotion, ruikt echt nergens naar.
Vind het indd wel jammer dat ze soms dingen uit het assortiment halen die goed werken.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Tsja, wat is fan.. Ze hebben wel heel fijne producten! En meestal kan ik er gelukkig heel lang mee doen.
Mijn favorieten zijn Snow Fairy, Angels on Bare Skin, Buffy en Aqua Mirabilis. Oh en Glogg! Die gebruikt mijn vriend altijd onder douche
Mijn favorieten zijn Snow Fairy, Angels on Bare Skin, Buffy en Aqua Mirabilis. Oh en Glogg! Die gebruikt mijn vriend altijd onder douche
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: