Mijn favoriet: fototopic!
+112
Poubelle
Zwerver
sabje
Parel
Guus
Ibbeltje
NoName88
Earane
Catwoman79
Fearie
Weegschaal
Aagje!
Flower_L
_Mashimaro_
ProudMom
Limburg85
Viva
Lilypie
Annie24
SoGood
Julia
rapa nui
Blue flower
koNijntje
TukTuk
_Jet
holaagirl
_Lana_
Muppetje
Liadan
Shy
Twellie
Stuiterbal
Wennes
Schism
Coco
mickey
kwak
JD
Joss1
LDJ
smooch
Supertalentje
Sanne
May
Arwyn
Highway
Discordia
Winegum
Ayla
Annemie
Anousch91
Annemoontje
Jazzlyn
Floor
Rouge
Bloem86
Tania
maiadebij
Coccinelle
Mida4you
Fiwen
Laced
Funk
Novalee
Printje
Femmem
Takkie
mauwmauw
L!ND@
teletascha
mzcharlotte
TNMN
Filoria
Roodkapje
Parisienne
Pien
Alex
Teddyaapje
Poisongirl
liesje
moepie
-Ieniemienie-
SparklingEyes
CCC
Marin
Slakje
PiP
M@niek
schuddebuikje
Aimee
Océane
Jasmine
nillis
Jezzie
studiebol
MissD
Puggle
Happydobby
truestar
Monnie
Flip Fluitketel
LindaK
Clapperdie
Bruintje Beer
Star007
SarahKey
Paper Crown
Lejow
Susan
Smaragdje
Nana
116 plaatsers
Pagina 7 van 35
Pagina 7 van 35 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35
Re: Mijn favoriet: fototopic!
Printje schreef:Lejow schreef:Hallo ogen van R!!!
Mijn r?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hij heeft een nier beschadiging, kon niet plassen en nog wat dingetjes daar omheen. Staat nu onder controle en is nu voor een jaar aan de antibiotica. Over een jaar gaan ze kijken of hij weer geopereerd moet worden aan zn nieren. Moet sowieso zn leven lang onder controle blijven ivm nierbeschadiging en de gevolgen daarvan. Maar het blijft zo'n lief en vrolijk ventje! Zo bijzonder vind ik dat.mauwmauw schreef:pippi,waar is hij aan geopereerd?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pippi, woon jij in het zuiden des lands? Het verhaal wat je vertelt lijkt enorm op het verhaal van een kindje op ons dagverblijf.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
pippi schreef:Hij heeft een nier beschadiging, kon niet plassen en nog wat dingetjes daar omheen. Staat nu onder controle en is nu voor een jaar aan de antibiotica. Over een jaar gaan ze kijken of hij weer geopereerd moet worden aan zn nieren. Moet sowieso zn leven lang onder controle blijven ivm nierbeschadiging en de gevolgen daarvan. Maar het blijft zo'n lief en vrolijk ventje! Zo bijzonder vind ik dat.mauwmauw schreef:pippi,waar is hij aan geopereerd?
zo dat is behoorlijk heftig lijkt me.Bijzonder is het he die kleintje blijven vrolijk en lachen
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Printje schreef:Pippi, woon jij in het zuiden des lands? Het verhaal wat je vertelt lijkt enorm op het verhaal van een kindje op ons dagverblijf.
Nee niet in het zuiden.
Funk- Prater
mauwmauw schreef:pippi schreef:Hij heeft een nier beschadiging, kon niet plassen en nog wat dingetjes daar omheen. Staat nu onder controle en is nu voor een jaar aan de antibiotica. Over een jaar gaan ze kijken of hij weer geopereerd moet worden aan zn nieren. Moet sowieso zn leven lang onder controle blijven ivm nierbeschadiging en de gevolgen daarvan. Maar het blijft zo'n lief en vrolijk ventje! Zo bijzonder vind ik dat.mauwmauw schreef:pippi,waar is hij aan geopereerd?
zo dat is behoorlijk heftig lijkt me.Bijzonder is het he die kleintje blijven vrolijk en lachen
Ja, het rare is dat als het je overkomt je het allemaal maar laat gebeuren.. pas achteraf denk je vooral hoe heftig het is en was.. Maar hij is altijd vrolijk gebleven. Zo lief
Leuk kapsel idd van C! Stoer!
Funk- Prater
ja dat herken ik wel,had ik ook toen V geopereerd moest worden,achteraf ga je pas nadenken over wat er gebeurt en gezegd is...wat bij mij toen vooral hard aan kwam was dat er meerdere keren verteld werd dat we niet later hadden moeten zijn,dan was hij er waarschijnlijk niet meer.Maar die kleintjes blijven vrolijk.pippi schreef:mauwmauw schreef:pippi schreef:Hij heeft een nier beschadiging, kon niet plassen en nog wat dingetjes daar omheen. Staat nu onder controle en is nu voor een jaar aan de antibiotica. Over een jaar gaan ze kijken of hij weer geopereerd moet worden aan zn nieren. Moet sowieso zn leven lang onder controle blijven ivm nierbeschadiging en de gevolgen daarvan. Maar het blijft zo'n lief en vrolijk ventje! Zo bijzonder vind ik dat.mauwmauw schreef:pippi,waar is hij aan geopereerd?
Ja, het rare is dat als het je overkomt je het allemaal maar laat gebeuren.. pas achteraf denk je vooral hoe heftig het is en was.. Maar hij is altijd vrolijk gebleven. Zo lief
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:ja dat herken ik wel,had ik ook toen V geopereerd moest worden,achteraf ga je pas nadenken over wat er gebeurt en gezegd is...wat bij mij toen vooral hard aan kwam was dat er meerdere keren verteld werd dat we niet later hadden moeten zijn,dan was hij er waarschijnlijk niet meer.Maar die kleintjes blijven vrolijk.pippi schreef:mauwmauw schreef:pippi schreef:Hij heeft een nier beschadiging, kon niet plassen en nog wat dingetjes daar omheen. Staat nu onder controle en is nu voor een jaar aan de antibiotica. Over een jaar gaan ze kijken of hij weer geopereerd moet worden aan zn nieren. Moet sowieso zn leven lang onder controle blijven ivm nierbeschadiging en de gevolgen daarvan. Maar het blijft zo'n lief en vrolijk ventje! Zo bijzonder vind ik dat.mauwmauw schreef:pippi,waar is hij aan geopereerd?
Ja poe, heftig he! Dat zeiden ze bij ons ook toen hij 6 weken was. Wat had jouw kindje? Of vertel je dat liever niet. Wel aardig off topic btw
Funk- Prater
om het topic niet verder te vervuilen zal ik het je pmen.dan kunnen er weer leuke fotos geplaats worden van de kids.pippi schreef:mauwmauw schreef:ja dat herken ik wel,had ik ook toen V geopereerd moest worden,achteraf ga je pas nadenken over wat er gebeurt en gezegd is...wat bij mij toen vooral hard aan kwam was dat er meerdere keren verteld werd dat we niet later hadden moeten zijn,dan was hij er waarschijnlijk niet meer.Maar die kleintjes blijven vrolijk.pippi schreef:mauwmauw schreef:pippi schreef:Hij heeft een nier beschadiging, kon niet plassen en nog wat dingetjes daar omheen. Staat nu onder controle en is nu voor een jaar aan de antibiotica. Over een jaar gaan ze kijken of hij weer geopereerd moet worden aan zn nieren. Moet sowieso zn leven lang onder controle blijven ivm nierbeschadiging en de gevolgen daarvan. Maar het blijft zo'n lief en vrolijk ventje! Zo bijzonder vind ik dat.mauwmauw schreef:pippi,waar is hij aan geopereerd?
Ja poe, heftig he! Dat zeiden ze bij ons ook toen hij 6 weken was. Wat had jouw kindje? Of vertel je dat liever niet. Wel aardig off topic btw
mauwmauw- Kletskop
*
Op het speelkleed gekregen van opa
Op het speelkleed gekregen van opa
Laatst aangepast door Tiramisu op do 17 mei 2012 - 20:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pippi: Wat een lekker ding! Een bos haren ook!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn schatje helemaal blij met haar nieuwe laarsjes:
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
( heel geconcentreerd proberen te springen )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mooie meid Mirjam4you! Op deze foto zou ik haar een stuk ouder schatten dan ze is.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
TBIB schreef:Wauw Pippi! Wat een knapperd zeg!
Laced schreef:Pippi: Wat een lekker ding! Een bos haren ook!
Bedankt! Super lief!
Funk- Prater
***weg***
Laatst aangepast door Zomersproetjes op wo 15 aug 2012 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
weg
Laatst aangepast door Susan op za 19 mei 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Leuke foto's, Zomersproetjes. Grappig, die kikkermuts.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zomersproetjes, mooie foto`s! Denk dat je man heel blij is met de bovenste foto
*edit* L gaat steeds meer en beter draaien, had haar gisteren op haar rug gelegd in de box, en ineens lag ze zo!
*edit* L gaat steeds meer en beter draaien, had haar gisteren op haar rug gelegd in de box, en ineens lag ze zo!
Gast- Gast
weer weg.
Laatst aangepast door Rejoy. op vr 18 mei 2012 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
parel, zo te zien was ze er zelf ook heel trots op dat ze gerold was, helemaal trots!
Susan, prachtige foto's. Heb je ze zelf gemaakt? Vast met een goede camera, mooie kleuren en uiteraard prachtige kinderen!
Rejoy, wat een lieverdje!
Deze foto is niet helemaal scherp, maar wel erg schattig. N trots op zijn nieuwe fiets!
Susan, prachtige foto's. Heb je ze zelf gemaakt? Vast met een goede camera, mooie kleuren en uiteraard prachtige kinderen!
Rejoy, wat een lieverdje!
Deze foto is niet helemaal scherp, maar wel erg schattig. N trots op zijn nieuwe fiets!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Eigenlijk wilde hij niet op de foto:
En mijn kleine lachebekje:
Niet quoten aub!
En mijn kleine lachebekje:
Niet quoten aub!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pagina 7 van 35 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag draagt mijn kind... (fototopic)
» Favoriet restaurant
» favoriet bij starbucks
» Favoriet restaurant
» favoriet bij starbucks
Pagina 7 van 35
Permissies van dit forum: