Bruidskapsel boblijn
+2
Zwerver
Emma_
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bruidskapsel boblijn
Ik heb een boblijn en ik weet niet zo goed wat voor bruidskapsels daar allemaal mee mogelijk zijn. De lengte van mijn haar komt tot net onder mijn kin en ik heb stijl haar. Ik heb volgende week een afspraak staan voor een proefkapsel, maar de kapster vroeg of ik plaatjes mee kan nemen van de kapsels die ik mooi vind. Ik heb al gegoogled maar daar kan ik niet zoveel voorbeelden bij vinden. Wie heeft er ook een boblijn en heeft voorbeelden van een bruidskapsel?
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Bruidskapsel boblijn
.
Maar of ik het nou zo geweldig vind..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wc eend: de kapsels die jij plaatst vind ik ook niet zo heel erg geweldig eerlijk gezegd. Toch bedankt voor het mee denken.
Goochempie: het kapsel dat jij geplaatst hebt vind ik op zich wel leuk, maar een beetje "degelijk" ofzo haha. Ik ga dit plaatje opslaan en meenemen naar de kapster om te bekijken hoe zoiets bij mij staat en of ze het een beetje kan pimpen.
Goochempie: het kapsel dat jij geplaatst hebt vind ik op zich wel leuk, maar een beetje "degelijk" ofzo haha. Ik ga dit plaatje opslaan en meenemen naar de kapster om te bekijken hoe zoiets bij mij staat en of ze het een beetje kan pimpen.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Het is wel een filmpje maar misschien zit hier iets bij?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Draag je een sluier in je haar? Een nicht van mij had toen ze trouwde ook een boblijn. Ze heeft wel wat slag in dr haar. We hebben het heel naturel gelaten door de slag er mooi in te knijpen en door de sluier zag t er toch heel mooi 'trouwerig' uit terwijl ze toch 'zichzelf' bleef. Heb er helaas geen foto van.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: