Hairstyles
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hairstyles
Ik draag mijn haar best vaak hetzelfde, opgestoken, een messy knot, een vlecht aan de zijkant of gewoon los, maar ik wil weleens nieuwe ideeen opdoen! Iemand nog leuke tips voor Youtube kanalen met haarstijlen? Ik vind tot nu toe LuxyHair en RachhLoves het leukste, maar wil wel meer inspiratie!
En hoe dragen jullie je haar meestal?
En hoe dragen jullie je haar meestal?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hairstyles
Dit kwam ik vandaag tegen en vond ik wel leuk:
https://www.youtube.com/watch?v=Wtqe_S7hckw&feature=endscreen&NR=1
https://www.youtube.com/watch?v=Wtqe_S7hckw&feature=endscreen&NR=1
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ohja die had ik laatst ook gezien, moet ik nog gaan uitproberen Bebexo is ook leuk!
Sugarfall- Kletskop
Ik kan niet zoveel anders met mijn haar .
Als ik het anders doe zit m'n lange kant achter m'n oor, zo heel spannend is dat niet.
Als ik het anders doe zit m'n lange kant achter m'n oor, zo heel spannend is dat niet.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb het eigenlijk altijd los of in een staartje..
Heb heel lang een bob gehad, daar kun je gewoon niet zo veel mee. Nu heb ik redelijk lang haar, maar ben gewoon niet gewend om er wat mee te doen. Daarnaast is het super glad, waardoor de meeste dingen binnen no time uitzakken..
En ik ben gewoon zo'n prutser dat ik zelf de dingen die ze op Youtube oid makkelijk noemen, niet kan/snap, haha.
Heb heel lang een bob gehad, daar kun je gewoon niet zo veel mee. Nu heb ik redelijk lang haar, maar ben gewoon niet gewend om er wat mee te doen. Daarnaast is het super glad, waardoor de meeste dingen binnen no time uitzakken..
En ik ben gewoon zo'n prutser dat ik zelf de dingen die ze op Youtube oid makkelijk noemen, niet kan/snap, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik heb ook een tijdje zitten oefenen hoor En mijn haar is best lang, dus het zakt ook snel uit omdat het zwaar is, maar ik spray gewoon flink met de haarlak!
Ik moest trouwens echt twee keer kijken met jouw avatar en die van Joan onder elkaar
Ik moest trouwens echt twee keer kijken met jouw avatar en die van Joan onder elkaar
Sugarfall- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: